Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke ofte det skjer, jeg innbiller meg ikke at jeg er så pen at jeg blir "plaget" av menn hver gang jeg går ut. Men det hender i blandt, og jeg skulle noen ganger ønske jeg var gift så jeg hadde en ring å vise til for å slippe slikt. :lol:

Mange samboere som er forlovet. Merkelig at ikke alle er det spør du meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg liker en utfordring.

Hadde ikke vært noe gøy hvis jenta la seg på rygg med en gang jeg kom bort.

Når det er sagt er det selvsagt en grense for hva jeg aksepterer av oppførsel fra hennes side. Hvis hun er direkte ufordragelig vil jeg selvsagt ikke ha noe med henne å gjøre. Men å avvæpne en småfrekk dame med sjarmen sin er definitivt morsomt.

Nå er det vel en gaske stor forskjell på å vise at man er interssert og legge seg på ryg vel?

Og hvis dette er positivt hvorfor kaller dere det "bitch" shield da? Jeg trodde "bitch" ble brukt som en negativ betegnelse på kvinner?

• Liker 1
Gjest skorpio
Skrevet

Jeg setter opp "bitch shieldet" som du kaller det når jeg virkelig ikke er interessert og du ikke tar hintet.

Skrevet

De gangene jeg går ut, så er det for å ta et par øl og skravle med venninner. Jeg har samboer, og har absolutt null interesse av å flørte med menn. Jeg kan godt prate med menn ute hvis de har noe vettugt å komme med, men begynner de å flørte så blir jeg bare oppgitt. Og, nei, jeg kler meg ikke utfordrende og oppfører meg ikke flørtende.

Det er ikke ofte det skjer, jeg innbiller meg ikke at jeg er så pen at jeg blir "plaget" av menn hver gang jeg går ut. Men det hender i blandt, og jeg skulle noen ganger ønske jeg var gift så jeg hadde en ring å vise til for å slippe slikt. :lol:

Jeg elsker en god samtale, uansett kjønn, men har ikke interesse av flørting. Men jeg er ikke "bitch" og har heller ikke noe skjold eller forsvar. Jeg er bare opptatt og ikke interessert. Så, ja, man kan absolutt gå og ta en øl på pubben uten å ønske flørting.

Det er du i din fulle rett til. Men det nytter ikke å bli oppgitt fordi folk kommer bort. Puber og utesteder er per definisjon til for sosialisering, og da kan man ikke grine på nesen over at menn tar kontakt. Vil du sitte å skravle helt uforstyrret med veninnene dine anbefaler jeg en restaurant.

Gjest .-L-.
Skrevet

Og dette er greit for dere? Dere liker/tenner på kvinner som oppfører seg sånn? Siden dere(i hvert fall ikke Genesis) gir seg etter første avvisning, mener jeg.

Det er desverre sån det er :P. Får et eller annet spørsmål om du kan kjøpe drikke til de eller noen negative kommentarer.. Man lærer å leve med det xD, eller så sier man hade godt og finner seg en dame som er hyggelig :)

Skrevet

Hør no på deg selv... Okei når folk slenger drit i trynet vårt så skal vi syntes det er HELT OK å ta det som en MANN, bullshitt. Det at enkelte damer trenger å rettferdigjøre sin frekke oppførsel for å føle godt med seg selv får være deres sak, men ikkje kom å si at vi ternger å plasere disse damene i en bås. Det gjør de selv det sekundet de oppfører seg som drittsekker. Lurer på kordan du hadde tatt det når folk slenger deg full i drit og du får i trynet, ta det som en dame....... ARG! :kjefte:

Her har du hele problemet. Det enkelte nærmest påstår er at vi ikkje vet kordan vi oppfører oss hyggelig. Egentlig så vet ikkje vi kordan vi oppfører oss når vi går bort til damene og sier noe som: Hei, eg er bla bla (samtidig som eg i deres hodet sier: eg er jævlig deilig og har et stort ego). Det beste er at dere nokk ikkje har sjekket en eneste dame i deres liv og så kommer å forteller oss kordan meg og genisis oppfører oss når vi sjekker, snakk som selvinnsikt...................

Det at dere ikkje vil innse at dere er frekke for være deres sak, men gud eg blir irritert at eg skal ta ting som en mann fordi dere tror det er OK å gå rundt å være FREKK.

Som sagt, jeg syns ikke det er ok å gå rundt å oppføre seg frekt. Oppfører meg pent, jeg, og får vanligvis hyggelig oppførsel tilbake. Selv om jeg er ganske lei av at en del (ikke alle!) mannfolk ser ut til å tro at er du dame på byen, så har du egentlig lyst på et ligg, så tenker jeg at i deres hode er det vel sånn.

Men forstår også at noen damer velger en annen framgangsmåte, selv om jeg ikke er fan av den selv. Er jo faen ikke mulig lenger å føre en samtale med en eneste fremmed mann uten at det er motiver om noe mer inne i bildet. Er ikke så gøy, skjønner du, å føle seg som et kjøttstykke klar for penetrering hver gang man er på byen. At noen tar konsekvensen av det og blir bryske i utgangspunktet da være forståelig mer enn bitchete??

Det er her jeg mener de som bruker uttrykket "bitch shield" gjør feilen. Dere oppfører dere nok ikke annerledes enn alle andre mannfolk - men med oppførselen deres setter dere oss, etter manges erfaring, i kjøttstykke-båsen. Kan dere se denne siden av saken også, så kanskje dere ikke var så raske til å hyle "bitch", og kanskje dere også kunne se hvor dere plasserer dere selv i dette bildet?

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

At noen tar konsekvensen av det og blir bryske i utgangspunktet da være forståelig mer enn bitchete??

Det er her jeg mener de som bruker uttrykket "bitch shield" gjør feilen. Dere oppfører dere nok ikke annerledes enn alle andre mannfolk - men med oppførselen deres setter dere oss, etter manges erfaring, i kjøttstykke-båsen. Kan dere se denne siden av saken også, så kanskje dere ikke var så raske til å hyle "bitch", og kanskje dere også kunne se hvor dere plasserer dere selv i dette bildet?

Ahh, då forstår eg. Så du møter hyggelige folk som viser seg å være drittsekker. Trodde du møtte folk som var drittsekker fra starten av eg^^

Joda ser strategien, men det går fremdeles ann å gjør det på en fin måte imo.

AnonymBruker
Skrevet

Ahh, då forstår eg. Så du møter hyggelige folk som viser seg å være drittsekker. Trodde du møtte folk som var drittsekker fra starten av eg^^

Bokmål = jeg :)

Skrevet (endret)

Som sagt, jeg syns ikke det er ok å gå rundt å oppføre seg frekt. Oppfører meg pent, jeg, og får vanligvis hyggelig oppførsel tilbake. Selv om jeg er ganske lei av at en del (ikke alle!) mannfolk ser ut til å tro at er du dame på byen, så har du egentlig lyst på et ligg, så tenker jeg at i deres hode er det vel sånn.

Men forstår også at noen damer velger en annen framgangsmåte, selv om jeg ikke er fan av den selv. Er jo faen ikke mulig lenger å føre en samtale med en eneste fremmed mann uten at det er motiver om noe mer inne i bildet. Er ikke så gøy, skjønner du, å føle seg som et kjøttstykke klar for penetrering hver gang man er på byen. At noen tar konsekvensen av det og blir bryske i utgangspunktet da være forståelig mer enn bitchete??

Jeg er helt enig i det du skriver og grunnene til at bitch-shieldet kommer opp. Jeg har innstendig forsøkt å forklare at ordet ikke impliserer at alle damer som er krasse på byen er fullblods-bichter. Det har vi stadfestet. Men hvis du i løpet av de første minuttene innser at mannen du snakker med er interessert i en genuin samtale, og synes det er interessant å finne ut hvilke verdier og pilarer du har i livet, ville ikke det ført til at du senket guarden litt?

Ja, jeg er interessert i å ha sex med jenter jeg synes er attraktive, men jeg er enda mer interessert i å lære deg å kjenne personlig, hvilke ambisjoner og mål du har, og hva du verdsetter i livet. Hvis du føler deg behandlet som et kjøttstykke av majoriteten av menn på byen er jo det ytterst beklagelig. Jeg vil faktisk påstå at det er de som ikke har peiling på kjønnsdynamikk, som lettest fremstår "sleazy" på byen. De som kan litt om emnet kommer som oftest mye bedre ut, og det gagner jo også dere kvinner. Derfor skjønner jeg ikke den voldsomme motstanden mot hele konseptet om at sjekking er noe som kan læres. De fleste er vel enige om at karisma, påvirkningskraft og sosiale ferdigheter i aller høyeste grad kan trenes opp.

Endret av Genesis
Skrevet

Der er vi enige da ser du ;)

Skrevet

har ikke lest hele tråden, men nei, jeg har ingen bitch shield. Deriomt, skulle jeg ønske at jeg HADDE et bitch shield. Men neeeida, jeg er så innmari snill og hyggelig, så jeg blir sittende og snakke med en eller annen kjedelig jævel som sier "blablablabla", og jeg bare "åja, hehe", mens jeg inni meg tenker DU OG JEG KOMMER ALDRI TIL Å HA SEX!!!, mens jeg fortsetter og smile og si "å? ok hehe".

:pls:

Skrevet

Jeg er helt enig i det du skriver og grunnene til at bitch-shieldet kommer opp. Jeg har innstendig forsøkt å forklare at ordet ikke impliserer at alle damer som er krasse på byen er fullblods-bichter. Det har vi stadfestet. Men hvis du i løpet av de første minuttene innser at mannen du snakker med er interessert i en genuin samtale, og synes det er interessant å finne ut hvilke verdier og pilarer du har i livet, ville ikke det ført til at du senket guarden litt?

Ja, jeg er interessert i å ha sex med jenter jeg synes er attraktive, men jeg er enda mer interessert i å lære deg å kjenne personlig, hvilke ambisjoner og mål du har, og hva du verdsetter i livet. Hvis du føler deg behandlet som et kjøttstykke av majoriteten av menn på byen er jo det ytterst beklagelig. Jeg vil faktisk påstå at det er de som ikke har peiling på kjønnsdynamikk, som lettest fremstår "sleazy" på byen. De som kan litt om emnet kommer som oftest mye bedre ut, og det gagner jo også dere kvinner. Derfor skjønner jeg ikke den voldsomme motstanden mot hele konseptet om at sjekking er noe som kan læres. De fleste er vel enige om at karisma, påvirkningskraft og sosiale ferdigheter i aller høyeste grad kan trenes opp.

Kunne jeg fått denne delen uten at det var sjekking inne i bildet, ville jeg vært interessert i akkurat det. En god kamerat er ikke å forakte!

Bare så altfor sjelden det skjer, dessverre. Er stort sett alltid sjekking...

• Liker 1
Skrevet

Kunne jeg fått denne delen uten at det var sjekking inne i bildet, ville jeg vært interessert i akkurat det. En god kamerat er ikke å forakte!

Bare så altfor sjelden det skjer, dessverre. Er stort sett alltid sjekking...

Det er jo en kjensgjerning at de fleste ønsker et fast forhold på et tidspunkt. På tross av at man selv er gift og etablert må man ha en forståelse for at unge single mennesker er mer interessert i en mulig partner enn en mulig venn.

Skrevet

Det er jo en kjensgjerning at de fleste ønsker et fast forhold på et tidspunkt. På tross av at man selv er gift og etablert må man ha en forståelse for at unge single mennesker er mer interessert i en mulig partner enn en mulig venn.

Selvfølgelig, hvorfor tror du jeg er høflig og grei i mine avvisninger?

Det er den massive pågangen fra denne gjengen, pluss gifte og menn i forhold, som gjør oss litt frustrerte. Vi vet utmerket godt at vi ikke finner nye kamerater på byen og har innsett at "alle" ønsker noe helt annet. Selv når de er hyggelige og lite pågående. Så det kan bli litt mye når vi hele tiden blir nedrent av dem, fordi vi enkelt og greit er ute for å hygge oss med våre venner. Skjønner?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...