Minttu Skrevet 20. september 2012 Forfatter #321 Del Skrevet 20. september 2012 Det er nok Mazzi som har rett Usj ja, vi må få gjort det men.. Jeg fikk prata litt igår,men ikke nok, men jeg klarer ikke når vi sitter der og har det koselig.. Men jeg synes jeg må få noen forklaringer på visse ting,og litt slik. Lettere sagt enn gjort altså,men jeg fikk da sagt noe.. Så får vi bare ta det etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. september 2012 #322 Del Skrevet 20. september 2012 Hehe, det kommer jo klart frem jenter, at de hadde etter litt mimring og høytlesning Du kan jo ta initiativet til en prat for å få praten i gang, jeg er sikker på at det blir litt verre jo lengre dere venter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2012 Forfatter #323 Del Skrevet 20. september 2012 Og alt var min "skyld" altså, da jeg la opp til det Ja, jeg prøvde, og jeg fikk sagt litt, men er en del til som må komme frem. Så, jeg må nok bare prøve mer. For ja, jo lenger tid jo verre, vil jeg og tro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. september 2012 #324 Del Skrevet 20. september 2012 You are so flink Ja, du må bare fortsette, så får du lettet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2012 Forfatter #325 Del Skrevet 20. september 2012 Må det, så en får fred i sjela når det gjelder visse ting.. Men, ingen fare, dere blir holdt oppdatert på det merkelige forholdet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2012 #326 Del Skrevet 21. september 2012 Rene såpeoperaen dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. september 2012 #327 Del Skrevet 21. september 2012 Hverdagssåpe, også kjent som dokusåpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. september 2012 Forfatter #328 Del Skrevet 21. september 2012 Bare hyggelig å kunne stille med litt underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. september 2012 #329 Del Skrevet 22. september 2012 To be continued.... Ha ei god helg, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. september 2012 Forfatter #330 Del Skrevet 22. september 2012 Ja jammen God helg til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. september 2012 #331 Del Skrevet 23. september 2012 Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. september 2012 Forfatter #332 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Den har faktisk ikke vært så verst På fredag var jeg som vanlig på zumba, som selvsagt var kjempemoro Kvelden ble tilbrakt i sofaen med godis og Norske Talenter, og pc'n På lørdag var jeg barnevakt! Var litt skeptisk da jeg egentlig ikke kjenner barna eller foreldra, jeg har møtt dem noen få ganger, og vært på konsert og fest med faren. Han er kompis av J, fordi en kompis av J og meg spiller trommer i bandet til han fyren her Faktisk i et ganske kjent bandt herifra, for ikke lenge siden var de i Italia og spilte inn plate! Jeg var innom dem en tur før trening på fredag, for å hilse på barna, har bare møtt dem en gang før. Det er ei jente 1.7 år og en gutt på rundt 5 Så på lørdag var jeg sammen med dem fra 17-nesten 23, og vi koste oss! Lekte, bygga lego, dansa litt, så på barne-tv og spiste ostepop. Hun var ikke helt enig hu vesla da jeg skulle få i a kveldsmat, hu kasta maten utover, men det gikk ganske bra. Ble fort blid igjen, og sovna omtrent med engang De trengte virkelig barnevakt og da, da far i huset sa hadet til barna og skulle dra sa han "Jeg må bare gi deg en klem og jeg altså!! Tusen tusen takk!", og da mora kom hjem igjen sa hun jeg var en reddende engel og klemte meg LENGE Men utrolig koselig å bli satt så pris på, og de barna er jo så utrolig snille og lette å ha med å gjøre! Guttungen og jeg lekte en stund etter at vesla la seg, og han koste seg jo så, og rydde opp uten problemer, og la seg uten noe tull. Var egentlig bare godt å komme seg bort, være et annet sted og med andre folk, og ha noe å finne på og ikke få tid til å tenke så. For formiddagen var så sinnsyk lang, sto jo opp rundt 9... På søndag, eller igår, da var jeg i Son! Vi dro hjemmefra rundt 10, tar jo 2.5t ca å kjøre dit. Vi så på bil, og prøvekjørte, så om 1 uke har vi en grå 2006 BMW X3 Det var litt fint i Son altså, hvert fall der denne familien som eier bilen bor. Men det var så smal vei! Var nesten bare plass til en bil, ordentlig smalt, svingete og bratt. Du har ikke sjans til å kjøre fort, eller ta i fart på vinteren der for å si det sånn. Øverst i nabolaget hadde man fin utsikt utover Sonbukta og slik. Kjempefint Og var flere fine hus der! Da vi kom tilbake til hjembyen dro vi til mora til stefaren min og spiste fårikål. NAM! Men, idag! Idag var jeg på trening, og jeg klarte å jogge mer enn 1km! Gikk rundt 3, jogga 1, gikk så vidt, og jogga enda mer. Pleier å bruke 55min på 5km, idag brukte jeg 45! Herregud som jeg løp på slutten, farta var på 10, men jeg tenkte så på tida som gikk og at om jeg bare ga på så kom jeg til å klare det, og jammen gjorde jeg Også tok jeg så i med styrketreningen etterpå, så arma mine rista etterpå Endret 24. september 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. september 2012 #333 Del Skrevet 24. september 2012 Håper du la merke til kveldens siste deltaker Høres ut som en flott helg, du er ordentlig flinkis med treningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. september 2012 Forfatter #334 Del Skrevet 24. september 2012 Var det hun jenta som sang? I så fall, det var nydelig! Skulle gjerne hatt den stemmen.. Er ikke like fin min altså Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. september 2012 #335 Del Skrevet 24. september 2012 http://www.tv2.no/underholdning/norsketalenter/se-anders-29-synge-seg-videre-i-norske-talenter-3878361.html Han her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. september 2012 Forfatter #336 Del Skrevet 24. september 2012 Åja, stemmer! Ååh, han var flink! Flott stemme, og fin sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. september 2012 #337 Del Skrevet 24. september 2012 Barndomskamerat av mannen, spilte i bryllupet vårt... Han er finere i virkeligheten altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. september 2012 Forfatter #338 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Jeg tenkte meg at du kanskje kjente han Siden du spurte Så herlig med slik type musikk da! Okei Endret 25. september 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. september 2012 #339 Del Skrevet 25. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. september 2012 Forfatter #340 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Nå ble jeg ordentlig irritert. Fant ut at billettene til HIM sine konserter før/på nyttårsaften ble lagt ut igår, og selvsagt er alle utsolgt. Jeg som så frem til å feire nyttårsaften alene i HKI, og dra på konsert. Ja faktisk, så ville jeg det.. Men, jeg har nå funnet ut at jeg kunne ha dratt 8-11 oktober, men problemet er at jeg egentlig ikke har penger, da jeg ikke får stipendet før uka etter.. Går det ann å få de til å gi deg det en uke før? Hvis det så stikker jeg av! Akkurat nå hadde jeg virkelig trengt å komme meg bort.. Og det hadde vært så deilig å kobla helt av noen dager i fine fine HKI..... Håper dere så den fine statusen min på facebook før idag Folk anbefalte meg legevakta og greier! Syntes det var så morsomt, så tok sin tid før jeg svarte og la ut bilder. Her ser dere raritetet jeg drev med idag; Alle ringene er altså nye! Den tragusen (feite biten i øret) var en smule vond... Han kunne jo ikke ta i så mye heller, hadde tatt seg ut om han klarte å få nåla til å ende inni øret eller gjennom Så det knasa godt, og pressa på noe helt....j.. Men som jeg sa til venninna mi, "jeg tenker på at det er nok vondere å føde, og man skal gjennom det en gang og!" "nei da har du ikke noe å klage på" sa han som pierca meg De beste var da han vaska øra mine, han vaska ordentlig godt i venstre hvor tragusen er, "nå blir jeg ren og pen om ikke no anna" sa jeg, "ja nå holder det til jul!" sa'n! Noe av det beste er jo at han som tok piercingene, og som driver sjappa i studiebyen min, er en smule kjekk! Og han sleit med å få de på øreflippene rette, så han tegna opp flere ganger, så hadde han jo helt oppi fjeset. Og, han la meg faktisk til som venn på facebook.. Fyren har siste dagen der imårra, etter 6 år der i byen, nå flytter han til Oslo for å jobbe der! Ønska han lykke til, "Du får komme innom en tur!" sa'n da, så får se om jeg finner på enda et sted å putte noe metall Nå er det lenge siden jeg har lagt til en sang, ikke at noen nødvendigvis hører på, men lell! Den her er seriøst så nydelig, og den er rolig og flott. Og er så nydelig etter 2:30, tror det er nyckelharpa som kommer! 22 DAGER IGJEN! Endret 25. september 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå