Mazilla Skrevet 14. september 2012 #301 Del Skrevet 14. september 2012 Omelett med salat til. Nam nam.. Funker å lage på forhånd og ta med som niste. Det finnes kanskje en mikro på skolen så du får lunka den litt? Mettende og godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 14. september 2012 #302 Del Skrevet 14. september 2012 Hei du hvordan går det med deg, klar for helg? Har du noen spennende helge planer da? Håper uansett at du får en god og avslappende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. september 2012 #303 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har ikke sagt til meg selv at jeg ikke har lov til å spise det og det, får da får jeg automatisk mer lyst på det, jeg er heller ikke på noen diett Jeg spiser bare mer frukt og grønt og mye mer fiber. Jeg har en liten mistanke om at jeg ikke tåler gluten så godt, får alltid vondt i magen når jeg spiser brød, en brennende ekkel følelse i magen, kvalm og oppblåst også kommer det fort ut igjen da.. Jeg drikker vanlig brus i helgene, men holder det på et minimum, jeg spiser også litt potetgull, men det smaker liksom ikke. Har sluttet å handle inn snop, selvom kjøkkenskuffen er full av kokesjokolade spiser jeg det ikke *STOLT* P-pillene sluttet jeg på fordi jeg fikk noen uheldige bivirkninger av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. september 2012 Forfatter #304 Del Skrevet 14. september 2012 Omelett med salat til. Nam nam.. Funker å lage på forhånd og ta med som niste. Det finnes kanskje en mikro på skolen så du får lunka den litt? Mettende og godt Takk for tips! Er mikro der ja, jeg bakte små paier her om dagen som jeg har varmet der og hatt i tillegg til litt salat Hei du hvordan går det med deg, klar for helg? Har du noen spennende helge planer da? Håper uansett at du får en god og avslappende helg. Tok helg igår, og det er slettes ikke fælt! Skjer ikke så mye i helga.. Blir en tur på kjøpesenteret i morgen for å se etter litt nye klær, skal se etter noen strikkegensere/gensere på H&M, og forhåpentligvis finner jeg meg noen nye sko og På søndag blir det trening med ei venninne, da er det party zumba på senteret! Så det blir moro, vi skal også på noe kort foredrag om mat, og mat før/etter trening. Tusen takk, god helg til deg og! Jeg har ikke sagt til meg selv at jeg ikke har lov til å spise det og det, får da får jeg automatisk mer lyst på det, jeg er heller ikke på noen diett Jeg spiser bare mer frukt og grønt og mye mer fiber. Jeg har en liten mistanke om at jeg ikke tåler gluten så godt, får alltid vondt i magen når jeg spiser brød, en brennende ekkel følelse i magen, kvalm og oppblåst også kommer det fort ut igjen da.. Jeg drikker vanlig brus i helgene, men holder det på et minimum, jeg spiser også litt potetgull, men det smaker liksom ikke. Har sluttet å handle inn snop, selvom kjøkkenskuffen er full av kokesjokolade spiser jeg det ikke *STOLT* P-pillene sluttet jeg på fordi jeg fikk noen uheldige bivirkninger av dem.. Er nok greit å gjøre det slik, og ikke nekte seg det helt uff, ikke godt du blir slik av brød! Samtidig er det jo litt greit så en ikke spiser så mye brød, men jeg må ha litt brød.. Jeg er nok både og når det gjelder brus, men drakk mye mer for bare noen mnd siden. Drikker jeg det, går det i billig rema light cola, cola zero eller fanta. Du er flink Spatula!! Det må jeg virkelig si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. september 2012 #305 Del Skrevet 14. september 2012 God hælj, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. september 2012 Forfatter #306 Del Skrevet 14. september 2012 God hælj til deg og snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. september 2012 Forfatter #307 Del Skrevet 15. september 2012 Nå så jeg en tråd som het noe med "væææ han er så kjekk".. Så da tenkte jeg at jeg skulle skrive om dagen min.. Det har seg sånn at jeg har sett to fine menn idag, han ene var sånn både og, men han jeg så på mc'rn.. Jeg brydde meg ikke noe om at det tok sin tid før jeg fikk maten min for å si det slik. Han likna på Matt Tuck, vokalisten i Bullet for mye valentine, en litt tynnere versjon Han var jo en rocka fyr, med passe langt mørkt hår og greier.. Så da følte jeg meg hvert fall bra der jeg sto i trang, svart bukse, svarte skinn boots og skinnjakke.. Dagens høydepunkt (+ den wrap'en på mc'rn, og at jeg fikk kommode idag,som jeg skrudde sammen helt selv!) Jeg skal slettes ikke ha en ny kar før om meget, meget lenge, og jeg tar ikke hva som helst heller, så neste mann blir helt sikkert mannen som blir far til mine barn! Haha Men, jeg tenkte idag at, det er jo fint det ser ut til å være håp der ute Tror jeg skal dra til Tampere, Finland og kidnappe Jonne Aaron Liimatainen jeg. Verste er at om han fortsatt bor i den leiligheta si, så vet jeg hvor stakkaren bor..... hihi Tror jeg bare skal finne meg en finne til sommeren jeg. Føler bare ikke at det er stort håp og litt store ting å se frem til, før om et par år.. Kommer bare til å sulle rundt i min egen verden, små deprimert og trist.. Bo hjemme, ikke helt leve livet, gå på skole som ikke akkurat gjør meg mer lykkelig men i det minste gir meg en utdanning, forhåpentligvis.. Bah. Så sånn går nu dagan. Ikke helt bra med andre ord. Noen dager er virkelig tyngre enn andre. Og jeg kjenner at kroppen bare vil bryte ned til tider. Men, det er så fint at man ikke kan. Omgivelsene "tillater" det ikke når det begynner å komme, og jeg er fæl til å trykke ned følelsene og tvinge meg selv til å ikke gjøre noe og ikke gråte osv. Men. Jeg har brutt sammen en gang. Var så irritert at jeg skalv, da jeg endelig la meg i senga krølla jeg meg sammen og puta mi ble våt og ekkel av tårer og snørr. Da jeg endelig fikk roa meg, så jeg i evigheter tvers over senga med mobilen.. Ble pent lite søvn den natta kan man si, og våkna opp med hodepine, kvalme siden jeg hadde spist lite dagen før, og tett nese. Glad for at jeg ikke måtte dra på skolen før 12.. Og natt kom jeg på at idag er det 6 år siden jeg endelig fikk møte kjære kjære J for første gang.. Selvfølgelig så jeg navnet hans på facebook da tankene slo meg, og tårene rant.. Ok, nå måtte jeg bytte sang.. Timbuktu - Kom och håll om mig passa litt dårlig. Uff æsj. Jeg hater det her. Og det gjør det ikke lettere at familien min tar det så lett, spesielt mamma. Og hun presterte å si "dere er da ikke sammen lenger, du har ikke noe med om han blir sammen med noen andre" Da ropte jeg at jeg ikke orka diskutere det der eller prate om han.. Ellers byner jeg jo bare å grine. Hadde han fått ny dame nå hadde jeg dratt til han og kjørt huet hans i veggen! Det har da for fader bare gått så vidt over 1mnd.. Uansett, jeg har sagt, og vi har vel planlagt å møtes en dag, gå ut og spise og få snakka sammen.. (Tvang skjønner dere, jeg sa at han SKAL ut med meg og prate med meg.. ) Det er nok intet håp for oss, ikke nå hvert fall.. Men, jeg sa at samme hva vi føler osv så skal vi for engangs skyld få prata sammen som voksne folk, om hvordan de åra her har vært, hva som skjedd, alt som har gått galt, hvorfor det gikk slik, hva føler vi egentlig om alt, få prata om og "ordna opp" i visse ting, og jeg vil ha svar. Jeg var innom han igår, han er borte i hele helga, ellers hadde jeg tenkt vi kunne møtes imorgen. Men, vi får se når det blir. Nå skal det skje i hvert fall! Jeg kjenner jeg bare må få prata med han snart, og som jeg sa til han så godtar jeg ikke å nærmest bli plutselig kasta ut uten å prate noe om det. Ærlig talt, jeg er 22 og mannen er straks 26, må vel gå ann å være voksne nok og prate ut, og han får jammen være mann nok til å prate med meg altså, jeg driter nå i at han har vanskelig for å prate, nå skal ting faen meg diskuteres! Oh well. Er det en ting som hvert fall lyser opp hverdagen litt så er det treninga. Og nå må jeg virkelig bare sette i gang, trene hardt og bli flink til å trene og spise sunnere! Jeg orker ikke den kroppen min mer! Eller ødeleggelsene den har ført og fører med seg. Jeg vil føle meg vel igjen. Og gå i de klærne jeg vil.. En ting som er fint er at jeg er ferdig tidlig på skolen på mandager og torsdager, så da er jeg på plass på senteret i 14-14.30 tida, da går jeg i rundt 50min på tredemølla mens jeg ser på det der Beverly Hills på tv2 Så det har jeg fått dilla på da.. På torsdag fant jeg ut at jeg kunne jo ha lyd fra tv'n (henger fler tv'r ned fra taket), man kan plugge headsettet til en boks på tredemølla. Men, da gikk jeg jo der og lo og fikk tårer i øya.. Jeg begynner å bli flink til å jogge! Kondisen min er bra nok for jeg blir ikke så sliten og andpusten når jeg går/jogger, men jeg får så vondt/blir utrolig sliten i legga! Så da må jeg bare hoppe av, stå rolig en liten stund og så jogge litt til, osv. Går et par km, så jogger jeg rundt 1km og går 2km til, da er jo målet å jogge enda mer/lenger til slutt. Når jeg endelig har klart å gått ned nok kilo, og fått stramma opp kroppen, så kan dere banne på at jeg skal vise den idioten hva han går glipp av For jeg kommer til å bli nydelig til slutt!! Er det da jeg skal troppe opp i leiligheta hans, ta av meg klærne og bare "Se! Se hva jeg har fått til, se så fin jeg er nå!" ...... Men stakkars kar egentlig, jeg har slitt i flere år med den kroppen min og nå senere ble det bare verre.. Jeg kledde meg nesten ikke av foran han, gjemte meg under dyna osv. Dempa jo både forholdet og sexlivet kan man si. Men. Dummingen gjorde ikke akkurat stort med det, var lite av oppmuntring, støtte, komplimenter osv. Jaja, ikke at jeg var så flink heller men.. Men lell a gut! Anyways, det handler ikke bare om å gå ned så og så mye, ja det er det som teller mest, MEN, jeg vil bli sunnere, få en sunnere kropp, få bedre helse og kondis, bedre selvbilde, bedre følelser og tanker.. Og, jeg vil få armmuskler! Det er så morsomt å trene armene og kjenne det bare strammer seg, og jeg har fått muskler altså, selv om man må kjenne på armen for å kjenne det siden det er litt for mye fett der Det her tror jeg ble latterlig langt.. Leser noen alt det her så.. Derfor slenger jeg inn litt bilder jeg! Midten av innlegget inneholdt tårer i øyekroken, slutten inneholdt fnising. Var bare positivt å begynne å se på bilder av fine menn for å si det sånn.. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2012 #308 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg leser alltid alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. september 2012 Forfatter #309 Del Skrevet 16. september 2012 Så koselig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. september 2012 Forfatter #310 Del Skrevet 16. september 2012 Idag har jeg vært på kostholdsforedrag og party zumba på treningssenteret med ei venninne Det foredraget var kort, men bra, jeg visste ikke hvordan det var ang.mat før trening osv, og hva ting hadde å si for fettforbrenning, så ja, var ikke dumt å være med på det Zumba var så utrolig moro! To instruktører, og en kar som løp rundt og var helt vill Masse folk, god stemning, blinkende party lys, heftig,morsom og slitsom dansing osv. Og alt ble filma og tatt bilder av, så blir spennende å se om jeg finner noe av meg Nå er kroppen nybarbert og nydusja og har fått på seg joggebukse. Herlig! Er alene hjemme, noe jeg setter så pris på de få gangene det skjer.. Stillhet! Så jeg koser meg med te, levende lys, musikk, og skal spise en liten grov skive med kaviar og gulost, en stikkelsbær yoghurt og en kiwi. Høres mye ut, men det er vel ikke så ille vee..? Til frokost ble det all bran, det er jo ikke det verste. Og, se på facebooken min Litt dumt innloggingsboksen er rett foran fjeset, men whatever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. september 2012 #311 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg blir litt trist av å lese sånne innlegg som det du skriver ovenfor her, for jeg syns ikke det er riktig at du skal rakke ned på deg sånn du gjør Jeg syns du er en kjempefin jente, og skulle så gjerne ønske at du så det selv også - ikke tenke på at "bare jeg går ned så og så mange kilo, DA blir jeg fin, DA skal jeg begynne å nyte livet" Livet er for kort til det! Det er supert at du vil gjøre noe med kosthold og trening, det har vi alle veldig godt av, men lykken sitter dessverre/heldigvis ikke i kiloene vi har (eller ikke har...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2012 Forfatter #312 Del Skrevet 18. september 2012 Ååh Androide! Så koselig å lese snuppa! Uff, det er sant men.. Slik er det nå.. Vel, det begynner å bli bedre og jeg føler meg finere nå enn før.. Men lell, mangler liksom det siste lille for å føle meg enda mer vel, komfortabel og trives med meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. september 2012 #313 Del Skrevet 18. september 2012 Du er så fin akkurat sånn du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2012 Forfatter #314 Del Skrevet 18. september 2012 Takk snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. september 2012 #315 Del Skrevet 18. september 2012 Leser alt, alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2012 Forfatter #316 Del Skrevet 18. september 2012 :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2012 Forfatter #317 Del Skrevet 18. september 2012 Dere er så gode altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. september 2012 Forfatter #318 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Føler jeg får fortelle litt om dagen... Jeg spiste middag ute med kjære J idag, koste oss med cæsarsalat og skravla Etter å ha sitti der i en evighet ble jeg småkvalm og fikk hodepine.. Så da rusla vi hjem til han, så da fikk jeg i meg en paracet og alt ble bra! Vi så litt på tv, men så begynte jeg å lese FHM.. Og det sto en del om sex der, som jeg gjerne leste høyt og vi prata litt om noe av det jeg leste om Og så begynte jeg å nevne gamledager, var litt morsomt i begynnelsen av forholdet vårt, for da kom jeg på besøk til han, vi prata litt og div, så hadde vi sex og sov en stund,så ble jeg henta og dro hjem.. Og slik gikk kveldene da jeg var på besøk "....Nå skulle vi vært sammen vet du " sa jeg til han.. Og slik gikk det... Oh well. Vi får aldri prata sammen, men skal vi det må jeg begynne selv om jeg synes han har mest å si.Men når vi førstes møtes har vi det jo så hyggelig,og jeg vil ikke ødelegge det.. Men! Jeg sa til han, at jeg skulle så gjerne ha prata med han, for vi var jo faktisk sammen i nesten 6 år. Men at jeg synes det er han som har noe å si, og at vi på en måte bør avslutte visse ting liksom. Men at vi får rett og slett ta det etter hvert.. Men jo, jeg sa og at jeg vet jeg ikke kan endre noe ,men at vi bør prate om ting og få vek/sette lokk på visse ting. Men men ,vi får vel ta det en dag, litt etter litt. Endret 19. september 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2012 #319 Del Skrevet 20. september 2012 Misforstår jeg helt hvis jeg oppfatta innlegget ditt som at dere hoppa til køys i går igjen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. september 2012 #320 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg forsto det som at de mimret om sex`en de hadde i starten av foholdet, ikke at de hadde sex i går? Håper dere snart får pratet skikkelig ut. Virker som du trenger det for å komme deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå