Minttu Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #621 Del Skrevet 8. desember 2012 Vi sitter her å drikker, og synger av full hals Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #622 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Hei tett nese og småtungt hode.. Som sagt satt vi her og drakk, skravla, sang utrolig mye og hørte på høy, bra musikk! Gikk å la oss rundt midnatt, da var han trøtt gitt, og jeg utrolig full så husker ikke alt fra da.. Husker jeg kasta vann i fjeset og la meg, og litt slik.. Men husker ikke at jeg kledde av meg, at jeg tok med veska inn på soverommet osv.. Jaja, bra det bare var oss, så slipper jeg tenke på om jeg sa noe teit eller noe til noen Er her fortsatt, og tenkte jeg sku dra med meg J på mc'rn, men han har jo ikke stått opp.. Endret 9. desember 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. desember 2012 #623 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvordan har dagen derpå hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. desember 2012 #624 Del Skrevet 9. desember 2012 Jaså du frøken... Lurer på det samme som Spatula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #625 Del Skrevet 9. desember 2012 Nei altså, ikke så mye annet enn det jeg skrev tidligere Eller er det noe mer spesifikt dere lurer på? Da er det bare å spørre altså Han sto opp til slutt, vi så litt på tv og prata, gikk etter hvert ned til byen og kjøpte oss kyllingbaguetter, gikk tilbake til han og spiste, og jeg ble henta mens jeg satt å åt.. Så da takka vi for en artig og bra kveld, ga hverandre en klem, sa vi måtte drikke sammen igjen senere, da evt.med fler folk og Og så dro jeg! Nå sitter jeg her for meg selv med levende lys og musikk.. Og kjente at det kanskje ikke var det smarteste å drikke varm kakao og spise cheese balls akkurat nå, ble litt småkvalm.. I tillegg er jeg trøtt, så blir deilig å legge seg etter Farmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. desember 2012 #626 Del Skrevet 9. desember 2012 Ikke noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #627 Del Skrevet 9. desember 2012 Å joda, det ble det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. desember 2012 #628 Del Skrevet 9. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #629 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg gadd liksom ikke skrive det da, tenkte meg at dere lurte men, haha, jeg er ikke den som roper ut slikt Jeg hadde vel ikke regna med noe annet, spesielt ikke da jeg sa jeg fikk mld av mamma som lurte på om jeg skulle hentes, og han sa nei fordi vi skulle drive med det hele natta.. "Men du trenger ikke skrive det da" Fnis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. desember 2012 #630 Del Skrevet 9. desember 2012 :fniser: Hørt noe fra H. Da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #631 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Nå klarte jeg å trykke på den greia på innlegget ditt, driver med mobilen.. Vel, litt. Mannen er fortsatt utenlands, jeg skriver nå og da på facebook, spør åssen det går, om det er moro å filme osv. Får ikke alltid så stort til svar, og hvis han svarer på akkurat det jeg spør om, da er det som regel bittelitt om hva han gjør, at han har det bra og det er moro, og han spør ikke meg om noe.. Så ja.. Jeg har vel egentlig mine delte meninger om alt dette for å si det slik. Nå er det grenser for hvor ivrig jeg er etter noe forhold, og alt mulig slikt, men nå får jeg plutselig ikke stort fra han liksom så.. ja. Endret 9. desember 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #632 Del Skrevet 10. desember 2012 Må si jeg fant en fantastisk tråd her inne før i kveld! "Kunne du vært sammen med en fra Finland?" Jeg kom selvsagt med det lengste svaret, inkl.bilder! ... Men hallo da.. Selvfølgelig kunne jeg vært sammen med en finne... Seeee heeer daa (Ikke bare fordi de er kjekke altså men... De her er nå hvert fall ikke fæle ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiil Skrevet 11. desember 2012 #633 Del Skrevet 11. desember 2012 Liker deg og dagboken din, du virker som en skikkelig awesome person! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #634 Del Skrevet 11. desember 2012 Oh, takk takk, så koselig å høre! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. desember 2012 #635 Del Skrevet 11. desember 2012 God bedring, snuppa Vi får komme sterkere tilbake på trening neste uke, begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #636 Del Skrevet 11. desember 2012 Takk for det, ja må nok det Men blir nok ikke noe før onsdag/torsdag da tror jeg, siden jeg har hjemmeeksamen 17-19, så får se hvordan det går først, kanskje jeg blir med på zumba neste tirsdag om du skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #637 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Eksamen. Gud så umotivert jeg er. Trøtt. Og alt annet er mye mer interessant, til og med å slenge ett blikk bort på adventskalenderne mine.. Spesielt min suklajoulukalenteri. Mest fordi jeg ikke har åpna dagens luke enda, da den bare åpnes når jeg har tent lys, og koser meg med te, musikk og gjerne blogger.. Alt skal ligge til rette, for kos, og for en liten finsk sjokoladebit! Så så vanemenneske, og sær, er jeg.. Ikke har jeg boka jeg skal analysere engang, ikke biblioteket heller! Men, mamma fant den på norli. "Lille Ting spiser ABC" skal jeg analysere.. Jeg fikk lest et par sider av den på nett, så jeg har fått starta. Prøver å skrive ned sentrale trekk ved bildebøker for de minste, men akkurat kapittelet om bildebøker for de yngste er skrevet så dumt.. Men litt finner man jo. Bra en har store deler av morgendagen på seg og, og litt på onsdag.. Noe dypere innlegg får dere vente litt med... Endret 17. desember 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #638 Del Skrevet 19. desember 2012 Lurer virkelig på hva jeg driver med til tider.. Har vel så og si sagt ja til å møte en spanjol i Helsinki til sommeren.. uhm Han bor i Spania altså, men er halvt finsk, og skal flytte til Finland.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2012 #639 Del Skrevet 20. desember 2012 Du altså Jeg har meldt meg på zumba i morgen. K har timen, så da er det greit å delta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #640 Del Skrevet 20. desember 2012 Det kan du si... Han la meg til på facebook for en stund siden, men jeg har ikke godtatt før nå.. Så fra igår efta har jeg pratet med han der, koselig fyr da Kjekk og! Men herlighet, han er så latterlig lik H på mange måter! Jeg knakk helt i sammen av latter til slutt i natt.. H har litt lenger og lysere hår, ellers er de litt like i fjeset, lik type kropp, har likt skjegg, de har lik gitar, han her er og kjempeglad i bandet Children of Bodom.. Og da jeg så et bilde av han med sånn COB svettebånd ting på armen lo jeg skikkelig, for akkurat sånn har H og!! Er det mulig.. Men moro å bli kjent med folk da Interessant kar, og han spør meg om masse ting, er ålreit å prate med og han har sagt vi kan møtes til sommeren siden han skal flytte til Helsinki osv osv.. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå