Spatula Skrevet 1. november 2012 #541 Del Skrevet 1. november 2012 Hev deg over det, han er ute etter rebound vettu Tror ikke det er så mye mer enn det fra din ex sin side. Kos deg med god samvittighet Og siden han kødder med alderen din, kanskje du skulle ha hatt med fyrstekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. november 2012 Forfatter #542 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Jeg tviler egentlig på at han er ute etter noe som helst altså Men for min del kan han gjerne sitte der og tenke på meg, savne meg osv, men meg får han ikke stort ut av med det første akkurat Og kose meg ja.. Det er nok ikke det største problemet jeg har! Nå har jeg ikke mye imot mannen så det er sagt, men jeg vet ikke helt om vi er kjærestetyper liksom, om det kan gå. Det må jeg rett og slett bare se ann. Men, når en fin kar strør komplimenter over deg, holder rundt deg, nusser og koser på deg... Det er litt vanskelig å holde seg unna da, og når kroppen og for en gangs skyld reagerer på det.. Ja kanskje jeg skal det! "Jeg fikk ikke tid til å bake lell, men jeg kjøpte med favorittkaken min, har du tilfeldigvis litt kaffe eller?" Endret 1. november 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. november 2012 #543 Del Skrevet 1. november 2012 Det jeg mente var at han trenger ei rebound-girl for å komme over deg, litt show off, i frykt for at du skal gå videre før han If it ain't love, then it's just sex for fun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. november 2012 Forfatter #544 Del Skrevet 1. november 2012 Åh jeg er dårlig på slikt. Men ja! Vi kan i det minste tro det er sånn! For å se om det er noe bedre der ute, og om det var bra å kaste meg bort. Noe det slettes ikke var, spesielt ikke for hans del Du altså Jeg vet jo liksom ikke helt hva han vil med meg heller da.. Men man får vel finne ut litt mer snart ve.. Det er i hvert fall lov å håpe på litt hæljekos om ikke noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. november 2012 #545 Del Skrevet 1. november 2012 Hæljekos FTW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. november 2012 Forfatter #546 Del Skrevet 1. november 2012 Agree! Nå føler jeg meg fæl Men jeg er virkelig egentlig ikke det! Regner liksom med at dere mest sannsynlig forstår meg, her jeg er oppi alt dette og alle følelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. november 2012 #547 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg forstår deg, men du må være tydelig for han at du er ute etter en flørt. Eller at du bare vil rote ei stund for å se hvor dette ender bare vær ærlig å si at du nettopp har avsluttet er 6 år langt forhold, og ikke er klar for noe seriøst enda, men at du synes dere har det fint slik som ting er nå, og at du ønsker å bare ta det litt rolig fremover på forholdsfronten Have fun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. november 2012 Forfatter #548 Del Skrevet 2. november 2012 Helt enig! Herregud. Lurer på hva jeg drømte i natt, hva som gikk av meg... Våkna ikke,men lå plutselig i halvsøvne og gråt... Lurer på hva i alle dager jeg gråt av. Uansett, får vel komme meg ut av senga, 45min til man må gå til bussen.. Praksis 10-16.30, så trening 17.00. Blir godt å få trent igjen! Og det blir utrolig godt med helg! God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. november 2012 #549 Del Skrevet 2. november 2012 God helg Og hurra!! for den unge mannen med det urgamle navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. november 2012 Forfatter #550 Del Skrevet 2. november 2012 Takker på hans vegne jeg hihi Tusen takk,god helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. november 2012 #551 Del Skrevet 2. november 2012 Hør på Spatula, du. Det er nok sånn det henger sammen med eksen. La han bare lure på hva du driver med, hev deg over det Kos deg på tur i morra. Og ikke tenk for mye, bare ha det litt moro og nyt øyeblikket. Det er slik en skal gjøre når en er ung Var koselig å se deg på trening i dag! Du gir verdens beste klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. november 2012 Forfatter #552 Del Skrevet 2. november 2012 Dere er noen kloke damer, og jeg er glad for at jeg har dere! Og helt enig Det er han som har ødelagt alt, jeg får ikke sagt nok om dette forholdet, jeg har prøvd og prøvd og blitt knekt igjen og igjen, og nå ødela han virkelig alt, så nå kan han sitte der Tusen takk, det skal jeg! Jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig! ^^ Skal rett og slett bare kose meg i morgen kveld, hygge meg i godt selskap T, jenta H bor med, skrev til meg på facebook istad at de nå har ryddet, støvsugd og ordna og gleder seg til jeg kommer! De er nå jammen noen gode folk Åh, så god du er PH! Så koselig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. november 2012 #553 Del Skrevet 2. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. november 2012 Forfatter #554 Del Skrevet 2. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2012 #555 Del Skrevet 2. november 2012 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. november 2012 Forfatter #556 Del Skrevet 2. november 2012 God helg Mazzimor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. november 2012 Forfatter #557 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg er våken! Og har vært det i en time.. En halvtime bare lå jeg i senga da. Men nå står jeg her med ansiktsmaske på og klar for å gå i dusjen! Snart går turen til Lillestrøm og Board/skiexpo i messehallen, litt shopping i sentrum blir det og Deretter går turen til hovedstaden (Ikke hjerte for hovedstaden altså, misliker plassen ) Ha en flott lørdag jinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. november 2012 Forfatter #558 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Åh. Sliten. Sur. Og på toppen av alt må jeg henge på Oslo S! Ski/boardexpo var bra Men blir jo så sliten av å tråkke rundt der i evigheter, i tillegg kanskje litt mye klær,så ble jo varm og svett. Da vi endelig skulle dra derifra, fikk jeg jo vite at H ikke er hjemme igjen før 19 tida! Egentlig skulle jeg bli kjørt til han,men det var jo ingen vits da.. Dermed sa jeg de bare fikk sette meg av i Oslo et sted, og jeg tar trikken når han er hjemme igjen. I tillegg ble jo mamma vill på gps'n og alt hørtes jo galt ut, så kjempe koselig å skulle dra bort da... Mamma sa jeg fikk bli med hjem igjen osv.. Akkurat der og da ville jeg heller ha sovet på Oslo S enn å bli med hjem. Og nå sitter jeg her.. Han skal gudskjelov ned til byen før han drar hjem, og skal ta trikk selv, så da slipper jeg hvert fall å få små angst pga å måtte ta den og ikke helt vite hvor jeg skal av.. Han er hos tanta si på middag, er jo koselig det siden han har bursdag! Men jeg tenkte liksom vi skulle ringe og bestille pizza fra peppes, men når vi kommer til han skal han fint få ringe og bestille pizza for meg hvert fall! har spist altfor lite og må ha noe digg middag, haha, akkurat nå romla det i magen min Oh well. Alt blir vel bra når jeg har fått noen minutter på badet og fått fresha meg opp, og når jeg får satt meg ned i en sofa og får i meg litt mat. DA har jeg ingenting å klage over Og snill pike som jeg er,og som fort får dårlig samvittighet, så sendte jeg mld til mamma og unnskyldte meg for mine sinneutbrudd.. Blir liksom ikke gørr heller ama når jeg blir sur.. Endret 3. november 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. november 2012 #559 Del Skrevet 4. november 2012 Hvordan gikk kvelden/natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. november 2012 Forfatter #560 Del Skrevet 4. november 2012 Bare bra Igår fikk jeg plutselig et kyss på kinnet da jeg satt på Oslo S,og H satte seg på huk foran meg,hih Før vi tok trikken hjem til han, møtte vi denne gangen og noen folk inne der, han prata med en kar og sa at vi skulle hjem og spise kake som jeg hadde bakt, da klappa fyren meg på hodet og syntes jeg var ei snill jente Da vi venta på trikken satt H på gjerdet mens jeg sto mellom bena hans og han holdt rundt meg, drev jo og kyssa og kosa på meg og jeg bare "ææsj nå er vi sånn par som jeg blir kvalm av å se på ute på gata " "åå neida *klemme enda hardere*" På kvelden ble det pizza fra peppes på meg, thai chicken Og vi så film, "Bondock Saint" eller hva den heter, etterfulgt av Turisas sin dokumentar fra festivalturneen i Finland i 2008, og live klipp fra festivalene Gikk etter hvert å la oss, men da drev han på facebook og takka folk for gratulasjoner, så da lå jeg der og halvsov. Han chatta med hun han bor med, for hun og typen var borte, og de spurte om meg da og han sa jo at jeg sov, "du er så morsom å kline med ja" sa de da Ble ikke mye søvn i natt da jeg stadig våkna, men sovna igjen litt utpå morningen. Ble en laaang, avslappa morgen, med pizza til frokost og Det er faktisk alt jeg har spist, 3 pizzastykker... Men nå lager mamma vafler vi skal kose oss med til Alt For Norge Vi møtte noen utafor Oslo S idag og, alle skulle hilse på meg, og hun ene spurte om jeg ville ha klem og om jeg ville være venn med henne Liker egentlig de random morsomme folka jeg møter pga H Vel, hva mer skal jeg si.. Han er nå så søt da. Åeh. Og ja PH, jeg fikk trent litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå