Gå til innhold

Lavkarbo eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss si det sånn, å spise 12 000 kcal krever nok like mye innsats som treningen hans, og mye karbohydrater ;)

Han sier at han svømmer 6 timer 6 dager i uka. 1 time rask svømming er finner jeg som 300 og som 600 kcal/time. Men la oss si at han bruker supermye kcal/time siden han svømmer fort og at han da svømmer av seg 1000 kcal/time. Dette er likevel bare 6000 kcal. Hva med resten?

Jeg stusser fortsatt over at en vanlig person, som ikke spiser karbohydrater (omtrent), får i seg 5000 kcal. Jeg stusser like mye over at man ikke legger på seg av 5000 kcal, men jeg vil først set at noen faktisk spiser så mye i løpet av en dag.

Jeg spisete store, karbohydratrike måltider, og klarte ikke å komme opp i mer enn 900 kcal til en middag. Å skulle spise noe lignende fem ganger, høres helt utrolig ut. Når jeg kutter i karbohydrater og legger til andre ting, så spiser jeg lant færre kcal på en stor middag. Så igjen, jeg vil gjerne se et realistisk forslag til så mye mat på lavkarbo på en dag.

Her er en tråd fra lavkarbo.no hvor noen har testet ut å proppe i seg. Ingen som kom så høyt som 5000 kcal i den tråden da, men jeg har hørt om det. Trådstarteren der var nesten normalvektig og spiste 3-4000 kcal hver dag. Hun gikk ikke ned i vekt da, men merk deg at hun heller ikke gikk opp i vekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...