AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Helt ærlig, hvor mange brev (og disse irriterte de hjertene) er vanlig å få per dag? Og er det alltid sånn at det er mannen spør om første date?! :-/ Hva skriver evt dere??? Jeg er dame, 33, akkurat passe sporty og med 3 bilder (inkludert et litt "styggere" så ikke menn skal tro jeg er noe jeg ikke er..) Og ellers noen tips fra menn og samer som er drevne i gamet?
Herr Langbein Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Og ellers noen tips fra menn og samer som er drevne i gamet? Jeg visste ikke at samer hadde ry på seg for å være nett-dating-spesialister? 22
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Jeg visste ikke at samer hadde ry på seg for å være nett-dating-spesialister? 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Hehe, skrivefeil! Mener sef damer (men samer kan også svare;). 5
Lillevips Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Og ellers noen tips fra menn og samer som er drevne i gamet? hahahahaha... usnskyld... litt overtrøtt og syntes det var hysterisk morsomt plutselig. Men for å svare deg, jeg har ikke peil.. Vært der inne sånn litt til og fra i en mnd nå, har vel fått 5 brev, sendt kanskje 5-6 og fått svar på 3-4 stk av dem.. Jeg ser helt normal ut, vil jeg si, har profilbilde, ett bilde i album og en kanskje litt kjedelig tekst.. Hvor mange har du fått???
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Jeg er same og får fjorten brev per dag, reinsamer og sjøsamer er jevnt fordelt. Har skrevet at jeg ikke vil ha kontakt med ikke-samer. 16
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #7 Skrevet 15. mars 2012 Jeg får hjerter og brev hver dag på sukker, men har ikke møtt noen derfra ennå. Har hatt kontakt med to stk som jeg har skrevet med noen uker/måneder, men begge har trukket seg når vi har avtalt å møtes Jeg syns egentlig jeg får mye oppmerksomhet på sukker, og tror det meste er bare tull fra menn som vil ha uforpliktende. Kunne heller tenkt meg å fått færre, men mer seriøse henvendelser jeg da.
Steinar40 Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 Jeg får hjerter og brev hver dag på sukker, men har ikke møtt noen derfra ennå. Har hatt kontakt med to stk som jeg har skrevet med noen uker/måneder, men begge har trukket seg når vi har avtalt å møtes Jeg syns egentlig jeg får mye oppmerksomhet på sukker, og tror det meste er bare tull fra menn som vil ha uforpliktende. Kunne heller tenkt meg å fått færre, men mer seriøse henvendelser jeg da. Har du skrevet det rett ut i profilteksten din da? Altså at du bare er ute etter seriøse henvendelser. Det mener jeg må være smart. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Ok samer, damer og menn: flere med erfaring? TS her. Får ca 2 brev og 2 hjerter per dag, inkl de jeg skriver litt med fra tid til annen. Og et par ekstra natt kl 4 i helgene fra gutta som ikke fikk vært m noen hjem, hahaha! Men må innrømme at jeg ikke har fått hjertebank helt ennå. Har vært på et par dater bare for å gjøre det, men herregud så kleint det er m typer du ikke er keen på! Nett og virkelighet er to ting, så det gjelder vel å kjøre på med et møte?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 Hater de damene som kun legger ut modellbilder av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #11 Skrevet 15. mars 2012 Attraktive jenter får gjerne 30-40 brev om dagen. Jeg er en middels attraktiv mann, får kanskje to brev i måneden. Det er gjerne mannen som må ta kontakt, ja
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #12 Skrevet 15. mars 2012 Jeg får hjerter og brev hver dag på sukker, men har ikke møtt noen derfra ennå. Har hatt kontakt med to stk som jeg har skrevet med noen uker/måneder, men begge har trukket seg når vi har avtalt å møtes Jeg syns egentlig jeg får mye oppmerksomhet på sukker, og tror det meste er bare tull fra menn som vil ha uforpliktende. Kunne heller tenkt meg å fått færre, men mer seriøse henvendelser jeg da. Jeg er seriøs Hva er kallenavnet ditt på Sukker?
Gjest True Khaleesi Skrevet 15. mars 2012 #13 Skrevet 15. mars 2012 Jeg får ca 5 hjerter per dag og ca 2-5 brev hver dag. Det viser seg at hjertesenderne og de som faktisk sender noe annet ikke er de samme. De som bare sender hjerter er egentlig bare kjedelige i mine øyne, og jeg tar sjeldent kontakt med de med mindre de skiller seg veldig ut på en positiv måte.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #14 Skrevet 15. mars 2012 Men må innrømme at jeg ikke har fått hjertebank helt ennå. Har vært på et par dater bare for å gjøre det, men herregud så kleint det er m typer du ikke er keen på! Nett og virkelighet er to ting, så det gjelder vel å kjøre på med et møte? Det er ikke kleint når det blir rutine
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #15 Skrevet 15. mars 2012 De som bare sender hjerter er egentlig bare kjedelige i mine øyne Det vet du ikke før du har truffet dem.
Gjest True Khaleesi Skrevet 15. mars 2012 #16 Skrevet 15. mars 2012 Det vet du ikke før du har truffet dem. Akkurat det skjønner jo jeg også. Kan godt hende at "the one" har sendt meg et slikt hjerte. Men tingen med nettdating er at dersom man mottar en del henvendelser, så har en faktisk ikke tid til å ta seg tid til absolutt alle. Derfor blir automatisk de som fremstår som initiativløse og kjedelige i mine øyne, valgt vekk fra de jeg faktisk gidder å snakke med eller eventuelt møte. Men som sagt, så tar jeg kontakt med noen hjertesendere, men da må de ha noe ekstra som treffer meg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #17 Skrevet 15. mars 2012 Akkurat det skjønner jo jeg også. Kan godt hende at "the one" har sendt meg et slikt hjerte. Men tingen med nettdating er at dersom man mottar en del henvendelser, så har en faktisk ikke tid til å ta seg tid til absolutt alle. Derfor blir automatisk de som fremstår som initiativløse og kjedelige i mine øyne, valgt vekk fra de jeg faktisk gidder å snakke med eller eventuelt møte. Men som sagt, så tar jeg kontakt med noen hjertesendere, men da må de ha noe ekstra som treffer meg. Og hva er nicket ditt på Sukker?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #18 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har vært der i 2 dager, og har fått meldinger fra 7 forskjellige. Jeg må ha gjort noe grunnleggende feil med profilen min?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #19 Skrevet 15. mars 2012 2 dager og 7 meldinger er meget bra hvis du er mann. Hvis du er kvinne er det ganske gjennomsnittlig.
Knirke Skrevet 15. mars 2012 #20 Skrevet 15. mars 2012 Akkurat det skjønner jo jeg også. Kan godt hende at "the one" har sendt meg et slikt hjerte. Men tingen med nettdating er at dersom man mottar en del henvendelser, så har en faktisk ikke tid til å ta seg tid til absolutt alle. Derfor blir automatisk de som fremstår som initiativløse og kjedelige i mine øyne, valgt vekk fra de jeg faktisk gidder å snakke med eller eventuelt møte. Men som sagt, så tar jeg kontakt med noen hjertesendere, men da må de ha noe ekstra som treffer meg. Skriver under på den! Sånn bortsett fra at jeg ikke går inn på profilene hver gang noen sender hjerter.. Det skjer sånn ca aldri, og jeg anser hjertene som ubrukelig valuta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå