Arkana Skrevet 13. september 2004 Forfatter #1681 Del Skrevet 13. september 2004 Da var det en ny uke. De driver og graver i nærheten her, så denne uken kan det være litt dårlig med vann til tider. Fikk ikke dusjet i morges, men heldigvis vasket jeg håret i går. I morgen må jeg opp tidlig så da går det bra. Må jobbe med fremføringen min i dag. Gruer meg litt, men regner med det går bra. Terskelen er lav, og det er ingen karakter. Bare godt å få det overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 13. september 2004 #1682 Del Skrevet 13. september 2004 Heisann! Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. september 2004 #1683 Del Skrevet 13. september 2004 Ønsker deg en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. september 2004 Forfatter #1684 Del Skrevet 13. september 2004 Heisann! Hatt en fin helg? Har hatt en trivelig og rolig helg, veldig fint. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. september 2004 Forfatter #1685 Del Skrevet 13. september 2004 Ønsker deg en fin uke Du også. Jeg skal bare være glad når morgendagen (og fremføringen er over). Synd at det er så kaldt og trist vær, høsten er virkelig over oss, og vi har ikke engang hatt skikkelig sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. september 2004 #1686 Del Skrevet 13. september 2004 Håper du har hatt en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. september 2004 Forfatter #1687 Del Skrevet 13. september 2004 Håper du har hatt en fin mandag! Ja, den har vært sånn passe. Ikke så gøy å ikke kunne dusje i dag, og jeg fikk ikke lest så mye som jeg hadde tenkt (min egen feil da...), men alt er klart til i morgen. Har lest litt nå i kveld, men det er ikke så lett når det er spennende ting på TV eller med sambo hjemme, burde være flinkere til å utnytte formiddagene. I morgen har jeg to timer fri midt på dagen, litt dumt, men jeg finner vel et sted å lese. Det er dårlig med frie lesesalsplasser på instituttet, de fleste er forbeholdt hovedfagsstudenter. Så jeg får vel spasere bort til Blindern og se om jeg finner et sted der. Hvordan har din mandag vært da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. september 2004 #1688 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har og to timer fri midt på dagen. kan være lite å finne på de timene, men får se om jeg får gjort noen lekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. september 2004 #1689 Del Skrevet 13. september 2004 I morgen har jeg fri fra 11.20 til 14.15. Det er kjedelig, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. september 2004 Forfatter #1690 Del Skrevet 13. september 2004 3 timer fri. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. september 2004 #1691 Del Skrevet 13. september 2004 På mandager har jeg som regel fri fra kl 11.15-14.30. Det er 3 t 15 min. Noen ganger mer. Da spiser jeg lunsj og leser eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. september 2004 #1692 Del Skrevet 14. september 2004 Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 14. september 2004 #1693 Del Skrevet 14. september 2004 God Morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. september 2004 Forfatter #1694 Del Skrevet 14. september 2004 Morn morn. Sola skinner, det er bra. Stod opp litt tidligere enn nødvendig i dag, for å sørge for at jeg fikk meg en dusj. Det meste arbeidet skulle være ferdig i går da, men det kunne likevel bli mangel på vann i perioder i løpet av uken, så jeg tar ingen sjanser. Ja, det er den store fremføringsdagen. Akkurat nå er jeg mest bekymret for at presentasjonen blir for kort. Vi er to stykker som har 45 minutter. Vi ble enige om 15-20 minutter hver, men min varer i overkant av 10 minutter og jeg klarer ikke strekke det lengre. Det er litt begrenset hvor mye jeg kan dra ut av en artikkel, og jeg gidder ikke fylle på med tull for at det skal bli lenger. Det får bare bli som det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. september 2004 #1695 Del Skrevet 14. september 2004 Utrolig hvor fort tiden går når du står der oppe. Husk at du skal prate langsomt og tydelig og høyt. Ikke stresse avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. september 2004 #1696 Del Skrevet 14. september 2004 Lykke til, det går nok kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. september 2004 Forfatter #1697 Del Skrevet 14. september 2004 Fremføringen gikk bra, ikke minst er det deilig å være ferdig og kunne konsentrere seg om lesing og ting som "teller". Sambo er på noe .NET-greier og kommer ikke hjem før sent, og jeg har funnet ut at jeg ikke gidder lage mat og har dessuten lyst på noe skikkelig usunt, så jeg skal bestille hamburger. En i klassen fikk en baby i natt, i morgen blir det vel pengeinnsamling og jeg håper vi snart får se bilder og slikt. Hun har en mann som er i fullt arbeid så han skal ta all permisjonen og hun er tilbake på studiene ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 14. september 2004 #1698 Del Skrevet 14. september 2004 Hei hei. Tenkte jeg skulle vise mitt blide ansikt. Håper du har hatt en fin dag! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. september 2004 Forfatter #1699 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Det blir en lang dag i dag. Forelesning fra 10-12, lunsj til kl. 13 og så prosjektgruppe til 16. Da må jeg kaste meg på T-banen og møte en venninne i sentrum. Hun overtar leiligheten sin i dag og ba meg være med. Vi skal måle en del og se om hun får plass til de møblene hun har tenkt seg, særlig et digert monster av en loftseng. I morgen kommer Sims2! :hoppe: Endret 30. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2004 #1700 Del Skrevet 15. september 2004 Du får en travel dag du! Håper den blir fin! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg