Lythande Skrevet 31. august 2006 #4581 Del Skrevet 31. august 2006 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4582 Del Skrevet 31. august 2006 til alle. Alt er bra med oss. Er bare litt dagboklei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2006 #4583 Del Skrevet 31. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. september 2006 #4584 Del Skrevet 1. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. september 2006 #4585 Del Skrevet 7. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. september 2006 #4586 Del Skrevet 8. september 2006 Testa brownies oppskriften din som bursdagskake til kjæresten. Den var knallgod!! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #4587 Del Skrevet 8. september 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. september 2006 #4588 Del Skrevet 8. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4589 Del Skrevet 8. september 2006 Så koselig at dere holder litt liv i dagboken min. Har vært på Friday's i kveld og spist middag med en venninne, så har jeg og samboeren min slengt oss i sofaen med smågodt og brus og sett Eddie Murphy Raw. Ellers ikke så mye nytt. Svigermor trenger to ekstra cellegiftkurer før det blir operasjon. Svulsten hadde visst ikke skrumpet så mye som de hadde håpet på. Mamma kommer hit om en ukes tid. Ser fram til spillkvelder og shopping. :-D På søndag kommer broren min, som vanlig, til middag: sesongens første får-i-kål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. september 2006 #4590 Del Skrevet 9. september 2006 Håper det ordner seg for svigermor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #4591 Del Skrevet 13. september 2006 Stikker som snarest innom for å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 14. september 2006 #4592 Del Skrevet 14. september 2006 Innom for å hilse pent på Her var det masse gode kakeoppskrifter og matoppskrifter, så denne boken må jeg lese nøyere ja Håper du får en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. september 2006 #4593 Del Skrevet 21. september 2006 Takk for hilsener inne hos meg. Er ikke saa flink til aa besoke deg tilbake, men naa er energien om ikke paa topp, saa hvertfall mye bedre, saa da kan det hende jeg klarer aa stikke innom litt oftere. Kan ikke ha dagboken din paa side to, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #4594 Del Skrevet 21. september 2006 Siden jeg er medlem i fanklubben din (jf tråd, he he) fant jeg ut at det jaggu var på tide med et lite besøk her inne Dessuten vil jeg si at jeg er dritmisunnelig på deg som kan fransk.......... Have a nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. oktober 2006 #4595 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #4596 Del Skrevet 3. oktober 2006 Liten oppdatering: Har akkurat hatt besøk av Mamma i 10 dager. Veldig koselig, selv om hun var travelt opptatt det meste av tiden og vi derfor bare fikk sett hverandre et par timer på kvelden. Men de to siste dagene var vi i byen og shoppet og hadde det veldig koselig. Og vi fikk spilt Carcassonne og spist masse kaker også. Nå er det svigers som er på besøk. Det blir ikke operasjon på svigermor nå heller, kun evaluering. Forhåpentligvis har de to ekstra kurene med cellegift gjort sitt slik at de nå setter en operasjonsdato (om 2-3 uker i følge legene). Hun er ved godt mot og i tydelig bedre humør enn hun har vært de tidligere gangene. Kanskje hun begynner å lære å leve med sykdommen etterhvert. Et positivt syn på livet er jo uansett bare bra. Ellers har vi fått oss en ny pus. En 4 mnd gammel hunnkatt som heter Emmelina. Emmelina er helt forelsket i Truly og følger etter henne overalt og vil leke med henne og sove med henne, men Truly synes nok det er litt slitsomt. Likevel er de forbausende gode venner, til tross for at Truly nå og da føler at begeret blir for fullt og hopper på Emmelina og slåss litt. Hun vil vise hvem som er sjefen. Neste helg får jeg være heeeeelt alene fra tidlig fredag morgen til sent søndag kveld. Hele firmaet til samboeren min skal nemlig på helgetur til Riga. Litt misunnelig er jeg, men jeg ser veldig fram til å være alene et par dager. Jeg skal riktig koooose meg. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 3. oktober 2006 #4597 Del Skrevet 3. oktober 2006 Åååå så gøy med ny pus!! :hoppe: Bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. oktober 2006 #4598 Del Skrevet 3. oktober 2006 Grattis med ny pus! Godt at svigermor er i bedre humør. Håper hun får en dato snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 4. oktober 2006 #4599 Del Skrevet 4. oktober 2006 Å så kos med ny pus Håper det går bra med svigermor! Ha en flott uke Arkana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 5. oktober 2006 #4600 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei Arkana Kjekt å lese oppdatering igjen! Hørtes veldig koselig ut med besøk. Skjønner at du gleder deg til neste helg, det er noe med det der å ha et par dager helt for seg selv. Samboeren min har vært i København noen dager med jobben nå, og selv om det har vært deilig, blir det veldig fint å få ham hjem igjen. Ha en flott uke. Nå nærmer det seg jo helg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg