Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Puh, det er så varmt! :sur: Synes faktisk det er temmelig slitsomt. Selv om vifta går for fullt hele natten og jeg ikke har på så mye som en sytråd så våkner jeg svett og klam over hele meg, til og med puta er for varm og jeg blir svett i hodebunnen og nakken. Og så vet jeg at jeg har maaaaange varme timer foran meg før det endelig begynner å bli behagelig sånn rundt kl 22-23. Synes nesten det er litt slemt å klage over de få sommerukene vi har i Norge, og jeg liker sommeren og solen og varmen, men ikke at det er varmt. Skulle gladelig sendt 7-8 grader nordover. Pusekatten gjemmer seg i en pappeske eller i huset sitt så lenge det er varmt, bare avbrutt av små turer til vannskålen. Det er nok ikke så lett å ha pels om sommeren. Men når kvelden og natta kommer koser hun seg ute på balkongen i stolen sin.

I dag skal vi fuge resten av kjøkkenflisene, så da blir vi endelig ferdige med alt.

To dager til bursdagen min forresten. Vi skal ut og spise i morgen, selv om det er dagen før. Broren min er opptatt hele helgen, så vi feirer litt på mandag også. Og på tirsdag kommer foreldrene til samboeren min og svigermor skal endelig opereres. Krysser fingrene for at alt går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -eline-

Ha en finfin helg og :bursdag: på forskudd!

Håper du får en flott dag! :gratulerer: og koser deg masse! :klem:

Endret av -eline-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært 28 år i snart åtte timer. :gratulerer: Vi var ute og spiste i går, i dag skal vi heller kose oss hjemme. Jeg har fått bursdagsgave av samboeren min, i tillegg til den flotte flatskjermen jeg fikk på forskudd for et par uker siden hadde han bestilt 7 av bøkene fra min Amazon-ønskeliste. :-D

Kjøkkenet er helt ferdig, vi skal ut i dag og levere tilbake noe av det vi ikke brukte, kjøpe is og handle inn mat til helgen. :)

Og som vanlig flagger hele Norge baaaare for meg. :mrgreen:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi kattepusen din litt pjusk fra meg. ;)

Det skal jeg gjøre. :)

Og tusen takk for gratulasjoner. Det ble en koselig bursdag.

I dag skal vi vaske skikkelig her. Få fekk alt støv og rot og søl etter flisleggingen. Det skal bli herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gratulerer med dagen som var. :klem:

Hadde svigerfar levd, så hadde han blitt 82 år på samme dag som deg.

Håper du hadde en fin feiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greeting from Rompeskogen to you! Grattis med vel overstått! :gratulerer:

Når begynner du med undervisning igjen, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...

Huff, det var jo en lei situasjon. :tristbla: Har hun faatt beskjed om hvor lenge hun maa vente?

Haaper du har det bra og at du faar en koselig helg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...