Gå til innhold

Innen en generasjon vil nordmenn være i mindretall i Oslo


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har du noen som helst kilde som underbygger den påstanden, altså at kniv forbudet oppi nord kom p.g.a. en fyllekrangel mellom to samer?

Du skriker og er direkte uhøflig, ja.. nærmest lat når du er så i harnisk at du helt glemmer netikette og bl.a. kursiv, men en fattig trøst er at du er i godt selskap her på dette forumet.

Noterer meg forøvrig at du hevder til tider feil ved andre, feil som du selv begår på en nokså så snodig måte. Mulig det er en debatteknikk hvor en overser kildehenvisning til tallfestet materiale, men slik du turer frem så virker det på meg som et spesielt kognitive forhold omkring dissosiasjon, hukommelse, oppmerksomhet og konsentrasjon.

Jeg har like mye link til det som du har til kirke-situasjonen. Uhøflig har jeg forøvrig ikke vært en eneste gang, og i alle år hvor jeg har debattert på nett, har jeg konsekvent brukt store bokstaver fremfor kursiv for å understreke. Man kan ikke tilfredsstille alle, og heldigvis er du den første som reagerer og sier ifra. Jeg kan fint begynne med dette istedet.

Hvilke feil har jeg så hevdet med andre? Jeg sier ifra om at jeg ikke vil bli lagt ord i munnen på, for det mener jeg er uhøflig. Jeg sier ifra at jeg ikke vil bli plassert i stor, homogen gruppe med "resten av nordmenn", for det mener jeg er uhøflig. Folk formulerer seg på forskjellige vis, og jeg har ikke en eneste gang forsøkt å fremstå som uhøflig, og jeg har heller ikke prøvd å "ture frem" på noe som helst vis.

Og resten av dine angrep på meg som person kan du pent legge fra deg. Distrè er jeg, resten kan du fint droppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vi har faktisk ikke ganske høy arbeidsledighet i Norge.

Arbeidsledigheten i Norge ligger på rundt 3% og er sikkert noe av det laveste man finner i verden.

spennende å se hvor mange prosent det vil bli om 20 år. rundt 15 prosent rundt 12 av disse er utlendinger som sitter å får penger fra nav inn på konto i hjemlandet sitt. lurer på hvor mange utlendinger som er trygda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en spiller på sympati så... biter ikke jeg på.

Ja, men uansett så skal nå UDI sende en hel del barn ut av Norge, samme hvor mye de griner. Slikt provoserer meg, altså at det skal være langt vanskeligere å sende ut kriminelle.

Får gjenta meg selv: Jeg svarte på et spørsmål som var som så: "Hvordan kommer disse fattige flyktingene seg til Norge om de er så fattige?" Ca slik. Skulle jeg la være å svare, når jeg faktisk har ett svar?

Siste avsnittet ditt er jeg forøvrig enig i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og resten av dine angrep på meg som person kan du pent legge fra deg.

Du vet at i denne tråden som er det flere personer som er gjest, slik som det er med AnonymBruker?

(bare sånn til opplysning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For landet sett under ett eller for Oslo som er trådens tema?

Om du er flink i matte og har brukt litt mer tid på skolen så er det ikke så vanskelig å regne heller. Tenk nøye, les tallene og jeg håper at du kan også sammenlikne hele Norges areal og befolkning med lille oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet at i denne tråden som er det flere personer som er gjest, slik som det er med AnonymBruker?

(bare sånn til opplysning)

Ja, det vet jeg. Derfor jeg bruker sitat-knappen.

Men, det er vanskelig å vite om det er en ny gjest, en ny AB, eller en man har diskutert med tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle komme deg ut døra og spørre asylsøkere og flyktninger, istedet for å sitte hjemme og gjette?

FYI, jeg jobber med dem. Mange av dem som forteller masse rart. Noen som forteller at de finner seg dumme norske jenter som de kan bli sammen med. Du virker dessverre ikke særlig smart selv, Sammen med en som betaler kriminelle for å komme seg frem i verden.

Herregud liksom. Snakk om å være bimbo liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om du er flink i matte og har brukt litt mer tid på skolen så

har du også til vane å svare på retoriske spørsmål :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYI, jeg jobber med dem. Mange av dem som forteller masse rart. Noen som forteller at de finner seg dumme norske jenter som de kan bli sammen med. Du virker dessverre ikke særlig smart selv, Sammen med en som betaler kriminelle for å komme seg frem i verden.

Herregud liksom. Snakk om å være bimbo liksom.

For en useriøs og teit kommentar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe imot integrerte innvandrere. Jeg bryr meg også lite om deres religion. Jeg blir kalt kristen, men jeg kan ikke si at jeg er sterkt praktiserende kristen. (Personlig kristen) av den grunn. Det er en god del "muslimer" som er muslim på samme måte som jeg er kristen. De er i mine øyne en berikelse for Norge. De jobber, betaler skatt og er greie folk å ha med å gjøre.

Men det er jo beklagelig at enkelte nasjonaliteter er overrepresentert på "trygdekontoret" og i bygatene på dagtid. Det koster oss for mye å ta inn for mange på humanitære grunnlag. Enten de er politiske flyktninger eller asylsøkere. Med en progressiv utvikling i innvandringen og en stagnering i bnp så blir det ikke å ta for lang tid før man ikke lengre er en nasjon folk ønsker å komme til.

Vi er nødt å begrense innvandringen og ta fatt i situasjon til de arbeidsledige innvandrerne som har kommet hit. Språk er definitivt noe som bør fokuseres på fra første dag. Kulturforståelse er med på å gi innvandrere som ikke har tradisjon for å jobbe en billett inn i arbeidslivet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil minne om at tallene fra SSB dreier seg om innvandrere og deres barn.

3. generasjonen (altså barn av innvandrernes barn) blir altså regnet som norsk i denne sammenhengen!

Innvandrerbefolkningen vil dermed være betydelig større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har du også til vane å svare på retoriske spørsmål :popcorn:

ser sånn ut :fnise: No room for more questions :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"Dere" ??

Jeg gjentar: Norsk, hvit, kvinne, 25-30. Det er sant, det er mange av oss. Kanskje vi tar over en dag også.

Du referte da til det en muslim tenkte! Du og dine tre venner so som har gitt deg poeng er virkelig glupe...haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Apropos post 22:33: Ifølge en del politifolk og ymse andre innenfor den standen jeg har snakket med, florerer jo denne siden av rødstrømper og dumme folk. Man blir ikke tatt særlig seriøst hvis man sier at man er her inne. Jeg fikk spørsmål om hvorfor en intelligent person som meg gadd å kaste bort tid her. Tja, si det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...