Gå til innhold

Jeg vet ikke hvor jeg skal, men jeg er på vei.

sullå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Macaron

Oi så bra, så flink du er :hoppe: :hoppe: :hoppe: Kjempeimponerende altså, og spesielt med tanke på at det faktisk er en del lurespørsmål der også!

Endret av Macaron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du ta teorien da?

I går! ;)

Oi så bra, så flink du er :hoppe: :hoppe: :hoppe: Kjempeimponerende altså, og spesielt med tanke på at det faktisk er en del lurespørsmål der også!

Takk! Var noen jeg var usikker på, men uten grunn heldigvis. Ja bortsett fra det ene da. Aner ikke hvilket spørsmål jeg hadde feil, det er jo kjipt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg skulle vært hjemme hele desember kunne jeg kanskje fått oppkjøring allerede da. Må få tatt det obligatoriske først (glattkjøring og forbikjøring, eller var det langkjøring? Husker ikke...), og det er ikke så mye ledig! Dessuten har jeg forelesninger, praksis og jobb i tillegg, så jeg er ikke verdens mest fleksible. Men jaja, jeg kan godt kjøre opp i januar, kjipt hvis det er skikkelig vinter-vinter bare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Ja, det kan jo være litt kjipt å kjøre opp i januar hvis det er masse snø og kjempeglatt.. Men samtidig, da har du hatt glattkjøring sånn at du vet litt mer hvordan du skal håndtere det da. Og du kan kjøre saktere på oppkjøringen pga glatta, noe som kan være en fordel når man ønsker å ha best mulig oversikt over trafikken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å kunne kjøre saktere ja! Hehe. Og jeg må jo lære meg å kjøre på glatt føre... Jaja, uansett trenger jeg litt lenger tid før jeg er klar for oppkjøringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 2 måneder igjen av dette semesteret, og 2 måneder igjen til vi reiser!!

Tiden flyr, men det skjer ikke så mye. Dermed blir det ikke mye skriving her inne. Siden sist har jeg hatt høstferie/studieuke. Jeg tok meg litt fri, men brukte også noen dager på lesing. Herlig å kunne styre dagene som jeg ville, uten forelesninger. Vi reiste en tur bort i helga for å besøke Lillesøster og hennes samboer, som bor et annet sted på grunn av studier. Kjekt å reise vekk og kople av litt!

Ellers har jeg fått oppkjøringsdato - men det er mens vi er bortreist i desember. Selv om datoen passet dårlig, var det likevel kjekt å få den! Det viser jo at jeg er sååå nær :danse: Det har dessverre ikke blitt særlig med kjøring hjemme i det siste, det må vi gjøre noe med. Blir sjeldent kjøretimer også, det er visst stor pågang for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gratulerer så mye med bestått teoriprøve! :strix:

Dette med to måneder til eksamen stresser meg nesten! Er for kort tid, jeg vil jo liksom stå på eksamen! :fnise: :stresse:

Det hørtes koselig å komme seg litt ut og bort. Håper dere hadde det koselig!

Tror det uanset kommer til å gå greit når du har oppkjøring jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Så deilig med bare to mnd igjen til dere reiser til varmere strøk! Det gir jo litt ekstra motivasjon til å stå på mot slutten av semesteret også når man vet at man får en deilig belønning i form av ferie rett etterpå :)

Og så fint å ha fått dato for oppkjøring, flytter du den til rett etter at dere er hjemme igjen da? Eller vil du helst ha litt tid til å kjøre mer igjen etter ferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med bestått teoriprøve! :strix:

Dette med to måneder til eksamen stresser meg nesten! Er for kort tid, jeg vil jo liksom stå på eksamen! :fnise: :stresse:

Det hørtes koselig å komme seg litt ut og bort. Håper dere hadde det koselig!

Tror det uanset kommer til å gå greit når du har oppkjøring jeg! :jepp:

Derfor skrev jeg to måneder igjen av semesteret, og ikke to måneder igjen til eksamen ;) Det skal bli godt å få det gjort, men tiden går jo så fort!! Vil gjerne stå jeg også, og heldigvis har vi ingen skoleeksamen. Bare mappeinnlevering og hjemmeeksamen, takk for det!

Vi hadde en veldig koselig helg :) Blir litt for lite helgeturer dessverre, i og med at begge jobber en del i helgene.

Så deilig med bare to mnd igjen til dere reiser til varmere strøk! Det gir jo litt ekstra motivasjon til å stå på mot slutten av semesteret også når man vet at man får en deilig belønning i form av ferie rett etterpå :)

Og så fint å ha fått dato for oppkjøring, flytter du den til rett etter at dere er hjemme igjen da? Eller vil du helst ha litt titidd til å kjøre mer igjen etter ferien?

Absolutt en motivasjon ja! Og når jeg har mye å gjøre går tiden fort også, så det er bare til å jobbe.

Satser på noe mer øving etter vi kommer hjem ja, spesielt med mor/far. Ellers blir det tre hele uker uten kjøring, føler ikke jeg kan ta oppkjøringen da. Så jeg tenker i alle fall noe kjøring hjemme, kanskje en kjøretime med kjøreskolen, og tentamen (eller hva det heter) med annen kjørelærer. Få unnagjort det obligatoriske før vi reiser, hvis det lar seg gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er definitivt høsten her, og jeg begynner anledningen til å bruke telys og kubbelys om kveldene. Må jo gjøre noe positivt ut av denne mørke årstiden. Mangler bare en peis, satser på at vi får inn en liten en til neste vinter. Vi har allerede varmepumpe, så det er godt temperatur og luft inne. Men det er noe spesielt med fyring i peisen da!

:kalle::tree::nissevink::nisseblunk: Begynner å komme i dette moduset når jeg ser ut! Men om syv uker flykter vi til :sol::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tente lys er herlig :) Nå er klementinene i hus også, og julestemningen er offesielt på plass! I fjor kom den allerede rett etter sommeren, det var litt tidlig! Da var jo alt brukt opp til desember :fnise: Men nå er det perfekt med litt julestemning, i g med at julegavene snart er i boks allerede. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Så deilig å være nesten ferdig ned julegavene så tidlig!! Skal jammen prøve å være litt tidligere ute i år jeg også, synes alltid det blir så mye stress med å fly rundt i butikker å lete etter ting i desember.. Nå har jeg jo også litt bedre tid hver dag enn når jeg er på jobb, så jeg har jo egentlig ingen unnskyldning for å ikke sette i gang!

Men har du noen bra tips til gaver til mannfolk?? Tror jeg vet hva jeg skal kjøpe til mannen i år, men det er alltid vanskelig å finne på ting til pappa, broren min og brødrene til mannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...