Gå til innhold

Er spanske jenter penest i verden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

men damer fra Ukraina (Kiev) da, er de så vakre som det sies?

Er du derifra sjøl ja? :gjeiper: hmmm.. syns det er noen bra damer der, men mange er juglete og oversminka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men damer fra Ukraina (Kiev) da, er de så vakre som det sies?

Jeg tror jeg har fått litt feil inntrykk av disse damene siden det står at de er veldig vakre så mange steder. Inntrykket mitt er at de er glorete. Litt sånn rødt hår og rosa lebestift og ringer i gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dette for meg :rodmer:

Ute i virkeligheten er ikke menn så loko som noen er her inne. Her inne er det så mye å ta tak i at det eneste som holder meg oppegående i hodet er at menn jeg møter ellers ikke er i nærheten av hva som man kan få inntrykk av her inne. Hender jeg ser litt snurten av dette ute i hverdagen, men helt sant så har jeg bare hittils sett holdninger som er sterkt kvinnehat av en fyr som har gått på dop i mange år og er litt skadet sådan.

Mens kvinnene som skriver her inne er alltid fornuftige, har aldri et skjevt bilde av virkeligheten, og argumenterer alltid godt for sitt syn. Mener du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du derifra sjøl ja? :gjeiper: hmmm.. syns det er noen bra damer der, men mange er juglete og oversminka

Nei, jeg er norsk. Bare lurer. For det høres så merkelig ut, det er jo Øst-Europa, og jeg har ikke sett for meg at folk der er så pene. Men jeg har aldri vært der, så jeg vet jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du ser at flere menn på forum (som meg) klager på norske kvinner. Det provoserer deg, og får deg til å konkludere at norske menn behandler norske kvinner dårligere enn italienske menn behandler italienske kvinner.

- Ja! Jeg synes absolutt at du og de andre norske mennene her inne som snakker nedsettende om kvinner på den skalaen jeg har sett til nå, ikke burde høre hjemme noen steder! Ja, jeg har sagt at jeg ikke kjenner en eneste italiensk mann som ville sagt lignende. Eller en spansk kvinne uten temperament nok til å ikke finne seg i å bli kalt hore, pengegrisk når hun ikke er det, klagete, feit, dårlig kledd. At noen skriver slike ting om en spesifikk person er det deres forhold til den spesifikke personen, mens flere innlegg JEG har lest her er ikke til en spesifikk dame. Til alle norske kvinner som burde være så glad for at menn hjelper dem på kjøkkenet!

2. Jeg parerer med å si at norske kvinner også klager på norske menn, og henviser til forum.

-Norske kvinner klager på norske menn. Pøh. Hvor klager dem i likhet med deg, spør jeg! Og Det du henviste til er mennesker som snakker om en spesifikk person og ikke MENN.

3. Du plasserer bevisbyrden squarely hos meg, og sier at hvis jeg ikke kan spa frem postene så lyver jeg, eller jeg bare kan holde kjeft.

-Så vidt jeg husker, ba du meg om å dokumentere det jeg syntes at jeg var uenig på og reagerte på av hva du sa. Så ba jeg deg om å gjøre det samme, etter at jeg hadde lagt frem mitt.

4. Jeg henviser på nytt til forum, hvorpå du prøver en ny strategi og sier i klartekst følgende: "nei, norske kvinner klager ikke på norske menn, det er bare noen norske kvinner som klager på at mannen er blitt feit, jeg tar det personlig (noe du mener jeg ikke burde) og mener derfor jeg tar feil i å si at norske kvinner klager på norske menn.

-Nei, jeg spør enda etter beviset ditt som forsvarer innleggene dine som er nedsettende om norske kvinner. Når du sier at det er sånn det er her inne på forumet må du kunne vise det.

Jeg finner det helt utrolig at du tilsynelatende tror at det å klage på det motsatte kjønn bare er noe menn driver med. Hva er det neste? At menn bare er søppel skapt av djevelen, mens kvinner er angeliske og perfekte vesener uten en eneste feil?

-Aldri har jeg sagt at å klage på det motsatte kjønn er galt, om man er kvinne eller mann. Hvor har jeg sagt det? Jeg ser forskjell på å klage på en spesifikk person og et spesifikt kjønn!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes skandinaviske kvinner er de vakreste. Det er synd at så mange har blitt hjernevasket av media at det er om å gjøre å skifte ut sine skandinaviske trekk, farge håret og sole seg for å bli så brun som mulig. Vær stolt av å være etnisk skandinavisk og dine forfedre, det er tross alt ikke lenge før vår etnisitet dør ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn din del og legg det ut her. Hvor kvinner snakker likedan som deg om sine menn!

Du kunne jo bare gjort som meg, tatt et raskt søk på "norske menn kvinneguiden" på google, her er noen av de første treffene jeg får opp:

Oppgjør med norske menn! Tafatte?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=588289

Er norske menn redd for kvinner? Virker jo slik

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=555081

Venninne sier hun har gitt opp norske menn... og reiser nå ril Venezia

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=554994

Norske menn kan ikke kle seg!

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=587729

Det var ikke mange positive tråder å finne på første side av søket, såpass må man kunne si. Du skal ha tatt på deg dine egne sett kvinnebriller for ikke å ha lagt merke til at norske kvinner i stor grad beklager seg over norske menn. Jeg har til og med laget et par egne tråder om fenomenet, f.eks denne:

Er norske kvinners evinnelige nedrakking av norske menn berettiget?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=445899

Hvordan norske menns og kvinners vennskapelige småknuffing på KG har relevans i en tråd om spanske jenter står imidlertid ikke helt klart for meg. :gjeiper:

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bygger du opp den offerrollen i din tråd, når søkeresultatet også ser slik ut fra andre siden:

https://www.google.com/search?source=ig&hl=en&rlz=&q=Norske+kvinner+kvinneguiden&oq=Norske+kvinner+kvinneguiden&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=3&gs_upl=270l17349l0l17871l48l46l10l11l2l1l351l2631l14.9.1.1l25l0

Det synes jeg er et godt spørsmål!

Ps. Jeg er en annen anonym.

Ja, det var veldig lurt av deg å være en annen anonym, for den opprinnelige anonyms anklage gikk jo ut på at det ikke var noen balanse her, at det bare er guttene som kritiserer dere jenter og aldri omvendt. Jeg har ikke benektet at en del av guttene på KG, meg selv inkludert, ofte pirker borti dobbeltmoral og manglende ærlighet hos det annet kjønn, det er nettopp noe av min motivasjon for å være her. Så jeg har aldri påberopt meg å ikke kritisere kvinner. Dermed blir innvendingen din heller ikke så relevant.

Når det gjelder nedrakking av norske menn i kombinasjon med forherligelse av utenlandske menn er dette ikke bare noe som eksisterer på KG, men noe jeg har vokst opp med og hørt fra jeg var en neve stor. Og selv om jentene rakket ned på norske gutter i tenårene ble de sjelden møtt av tilsvarende fra gutta, det var liksom ikke så vanlig at gutter i tenårene viste norske jenter fingeren og heller lå med innvandrerjenter eller konsekvent gikk etter jenter fra Sør-Europa.

Gutta skal komme langt opp i tjue-, ja kanskje trettiårene før en del av dem begynner å snakke om at de foretrekker jenter fra Asia eller Øst-Europa. Og jeg mistenker at dette som regel er gutter som har prøvd og mislykkes i å tiltrekke seg norske jenter. Så det blir ikke helt det samme. Skulle bare mangle om ikke disse guttene også skulle ha lov å finne seg en livsledsager. Når det i utgangspunktet er de norske jentene som har vendt seg til andre nasjonaliteter og gjort det umulig for disse guttene å få seg kjæreste her til lands.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

men damer fra Ukraina (Kiev) da, er de så vakre som det sies?

De en har møtt personlig har vert eksepsjonelt pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo bare gjort som meg, tatt et raskt søk på "norske menn kvinneguiden" på google, her er noen av de første treffene jeg får opp:

Oppgjør med norske menn! Tafatte?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=588289

Er norske menn redd for kvinner? Virker jo slik

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=555081

Venninne sier hun har gitt opp norske menn... og reiser nå ril Venezia

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=554994

Norske menn kan ikke kle seg!

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=587729

Det var ikke mange positive tråder å finne på første side av søket, såpass må man kunne si. Du skal ha tatt på deg dine egne sett kvinnebriller for ikke å ha lagt merke til at norske kvinner i stor grad beklager seg over norske menn. Jeg har til og med laget et par egne tråder om fenomenet, f.eks denne:

Er norske kvinners evinnelige nedrakking av norske menn berettiget?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=445899

Hvordan norske menns og kvinners vennskapelige småknuffing på KG har relevans i en tråd om spanske jenter står imidlertid ikke helt klart for meg. :gjeiper:

Joda, du klarer sikkert å få det klart for deg. Det er jo en knuffing jeg leser i flere tråder at du selv føler for å bidra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er en vanlig oppfatning at spanske jenter er blandt de peneste i verden?

Nei, nordiske kvinner er penest i verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maruwan

Har alltid vært svak for de litt mer eksotiske, så norske jenter havner derfor litt lengre ned på lista. Men det er ikke fordi de er mindre pene, bare fordi de eksotiske automatisk får 3-4 poeng ekstra på penhetsskalaen (1-10).

I og med at jeg selv bare er en 4'er på en bra dag, så er jeg glad for at hodet mitt funker på den måten for det betyr at jeg kan finne meg en 4'er og oppfatte henne som en 7'er eller 8'er allikevel. Norske 7-8'ere (uten ekstrapoeng) har jeg uansett ikke sjans på.

P.S. Dette er ikke overfladisk i hodet mitt som når jeg setter ord på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Thai babsene var de fineste jeg....

Det er ihvertfall de som får mest omtale...... :fnise:

næh, de er korte og har klumpete neser. ikke pent. hvis man ikke er into that da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.3.2012 den 2.30):

Det er iallefall en haug med bilder av pene spanske jenter på nettet.

 

Mens norske jenter kan være mer alminnelige og ikke like interessante. Men på den andre side utrolig pene.

 

Lurer også på om spanske jenter blir tiltrekt av norske gutter, som er blonde, noe jeg egentlig synes ville vært rart.

Det er helt normalt det. Jeg er latina og liker noe jeg selv ikke er, vil ikke ha noe av det samme som meg, men smaken min har endret seg etter årene. 

Anonymkode: f8415...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2012 den 2.17):

Jeg lurer på om det er en vanlig oppfatning at spanske jenter er blandt de peneste i verden?

 

Eller om det vanlige synet er at spanske jenter er slanke, spreke, ganske sexy og halvbrune, men at norske jenter kan være like pene.

Sør amerikanere (latina/latinos) er kåret til verdens peneste mennesker, de er spansktalende men mer formfulle kropper, spanske er slanke og pene. Har ikke hørt spanske er på plass 1, men sør amerikanere (brazil, mexico osv osv) 

 

Jeg er halvt sør amerikaner men synes norske er super fine også! Fra jeg var liten ønsket jeg alltid å være 100% norsk med blondt og blå øyner og slank, nå er jeg stolt over å være halvt latina med timeglass kropp, mørkt langt hår og hazelbrune øyner😅

 

Når jeg var yngre så husker jeg ei jente i klassen min sa jeg ikke trengte mascara siden jeg hadde svarte vipper, jeg tok dette nært den gangen, men nå lært meg å være fornøyd med meg selv😊

Anonymkode: f8415...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...