Gå til innhold

Er spanske jenter penest i verden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nope!

Denne artikkelen fra i forigårs konkluderer med at svenske damer er de peneste i verden.

http://www.travelersdigest.com/countries_beautiful_women_2.htm

Svenske jenter ser ut som norske og danske. Men er uenig i resten av topp 5. Russland, Ukraina og Bulgaria????? Ja, det er noen derfra som ser stunning ut, men den gjennomsnittlige øst-europeer ser virkelig ikke bra ut :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vad om man är svensk blandat med spansk och man mixar in lite latina kultur i det hela? :sjenert: Det bästa av det bästa säger en del.. ;) :gjeiper:

Høres veldig nusseli ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som er blanding av norsk, spansk og italiensk kjente at denne tråden var en liten selvtillitsboost :happy:

Pene jenter finner man i alle land, og det er klart man synes det man ser hver dag er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig nusseli ut! :ler:

Hehehe :5: Bara så att du vet så visste jag inte att "nusseli" betydde "pussig"(?) på norska fören långt efter jag tog det nicket.. Hehe. Är väl egentligen inte helt säker på om det betyder "pussig" heller... :kari:

---

Själv så tycker jag att en del kvinnor från Indien är extremt vackra. Fin hud, mörkt långt hår, stora-,kattliknande mörka ögon och fin benstruktur. Ah, i mitt nästa liv skulle jag varit en sån :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som er blanding av norsk, spansk og italiensk kjente at denne tråden var en liten selvtillitsboost :happy:

Pene jenter finner man i alle land, og det er klart man synes det man ser hver dag er kjedelig.

Samma här! Fast svensk då (bättre enligt artikel) ;) Fast i annat än klädstil så ser jag inte så stor skillnad på norska och svenska tjejer. Svenska tjejer är väl lite smalare visserligen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe :5: Bara så att du vet så visste jag inte att "nusseli" betydde "pussig"(?) på norska fören långt efter jag tog det nicket.. Hehe. Är väl egentligen inte helt säker på om det betyder "pussig" heller... :kari:

Nei, det betyr nok ikke akkurat pussig, skjønner du.

Nusseli(g) betyr sånn ca det samme som å være søt. Ihvertfall der jeg kommer ifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma här! Fast svensk då (bättre enligt artikel) ;) Fast i annat än klädstil så ser jag inte så stor skillnad på norska och svenska tjejer. Svenska tjejer är väl lite smalare visserligen..

Jeg leste ikke artikkelen, og har ingen ambisjoner om å gjøre det heller :nigo:

Har man middelhavsgener konkurrerer de gjerne ut de ressessive nordiske genene uansett, så jeg vil tro at vi begge ligner mer på våre middelhavske forfedre enn våre nordiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persiske kvinner er de vakreste.

:5:

persiske jenter ligner forøvrig veldig på spanske, italienske, greske, israelske osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig ting å si. Jeg mener skjønnhet er avhengig av rene trekk. Det finnes ikke mange ekstremt pene mennesker i skandinavia, men det er ekstremt få som er veldig stygge. I India, Iran, Spania etc er det mer ytterkanter som er representert, så det blir veldig mange eksepsjonelt vakre, men også det omvendte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope!

Denne artikkelen fra i forigårs konkluderer med at svenske damer er de peneste i verden.

http://www.travelersdigest.com/countries_beautiful_women_2.htm

Hvis svenske damer er nummer en, så bør vel nordmenn og dansker komme på plassen etter? Altså, er ikke vi skandinaver en og samme rase, da? LOL. Jeg ser ihvertfall ikke særlig forskjell på norske og svenske, selv om sistnevnte har et mer klingende språk. Masse pene damer i København også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste ikke artikkelen, og har ingen ambisjoner om å gjøre det heller :nigo:

Har man middelhavsgener konkurrerer de gjerne ut de ressessive nordiske genene uansett, så jeg vil tro at vi begge ligner mer på våre middelhavske forfedre enn våre nordiske.

Ja, det tror jag också. Hade varit kul att se en bild av dig och se om vi är lika på några sätt. Om man tex kan se drag från de olika länderna vi har fått gener ifrån och om de är lika varann :) Säkert inte men man vet ju inte. Vi har ju i alla fall det mörka och fina med oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samma här! Fast svensk då (bättre enligt artikel) ;) Fast i annat än klädstil så ser jag inte så stor skillnad på norska och svenska tjejer. Svenska tjejer är väl lite smalare visserligen..

Er svenske jenter ofte tynnere enn norske?

Isåfall bidrar vel kanskje det til at de blir sett på som vakrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jag också. Hade varit kul att se en bild av dig och se om vi är lika på några sätt. Om man tex kan se drag från de olika länderna vi har fått gener ifrån och om de är lika varann :) Säkert inte men man vet ju inte. Vi har ju i alla fall det mörka och fina med oss ;)

Ja, sant. Hadde vært artig å sammenligne :jepp:

Mørkt og fint ja :) Håret mitt er ublekbart. Har prøvd å få det blondt flere ganger, men håret tar ikke til seg bleking. Så nå har jeg gitt opp. Får bare være brunette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ulikheter bare fra øst til vest i Norge. Langs kystlinjen er det mange flere mennesker med mørkere og mer definerte trekk, sannsynligvis rester av kontakt med andre folkeslag. Jeg synes østlendinger er veldig bleke og blasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er halvt spansk og italiensk. Tante, onkler, besteforeldre osv bor enda der.

En ting er hvertfall sikkert. Ikke mange norske menn kunne ha målt seg med italienske/spanske. De kunne aldri snakket til sine kvinner slik som dere snakker til kvinnene deres. Og hva dere får dere til å si...? Er helt stum.

Vi spanske kvinner har ben i nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenske jenter ser ut som norske og danske. Men er uenig i resten av topp 5. Russland, Ukraina og Bulgaria????? Ja, det er noen derfra som ser stunning ut, men den gjennomsnittlige øst-europeer ser virkelig ikke bra ut :filer:

Jeg syns at norske og svenske jenter er de fineste i hele verden. Enkelt og greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halvt spansk og italiensk. Tante, onkler, besteforeldre osv bor enda der.

En ting er hvertfall sikkert. Ikke mange norske menn kunne ha målt seg med italienske/spanske. De kunne aldri snakket til sine kvinner slik som dere snakker til kvinnene deres. Og hva dere får dere til å si...? Er helt stum.

Vi spanske kvinner har ben i nesa.

Høres artig ut med ei dame som går ballistisk! Eller ikke ;) hehe

Hva er så forferdelig vi sier da? Sannheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halvt spansk og italiensk. Tante, onkler, besteforeldre osv bor enda der.

En ting er hvertfall sikkert. Ikke mange norske menn kunne ha målt seg med italienske/spanske. De kunne aldri snakket til sine kvinner slik som dere snakker til kvinnene deres. Og hva dere får dere til å si...? Er helt stum.

Vi spanske kvinner har ben i nesa.

What? Norske menn er jo høye, lyse og ganske bredskuldret= eyecandy for jenter. Nå finnes det jo en god del høye italienere og spansjoler også da, men mange er temmelig lave. En liten fysak på 1.60 med hønsetjuv-look er vel ikke førstesortering, eller hva? Hva klesstilen angår, se det er en helt annen sak. Italienske og spanske menn er der flere divisjoner over de norske, som utelukkende går i hettegensere, sportsklær og fjellutstyr. Gutta i Madrid og Roma går derimot i dress, eller generelt er pent, elegant og classy kledd.

Men hva i all verden mener du? Hva er det vi sier til norske jenter da som er så oppsiktsvekkende? Norske menn er da på ingen måte mer mannssjåvinistisk enn italienske eller spanske! Det er jo helt bakvendtland hvis du hevder det!

Endret av Flanør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...