Gå til innhold

Er spanske jenter penest i verden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns at norske og svenske jenter er de fineste i hele verden. Enkelt og greit! :)

Skandinaviske jenter er svært vakre. Helt enig! Men hva synes du om skandinaviske menn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorvidt de er pene eller ikke er jeg usikker på, men jeg blir stadig fascinert over hvor forfengelige de er! Vi snakker løsnegler, løsvipper, løshår og høye hæler på stranden, og pyntet til fingerspissene, skulle av og til trodd de skulle på byen i samme antrekk.

Jeg er riktignok blond og grønnøyd, men tror ikke det var det eneste som var avgjørende for at gutta jeg hang med i Spania når jeg bodde der i mine yngre dager syns jeg var mer spennende enn de spanske jentene. Jeg var jo med og spilte fotball på stranden, hoppet i strikk og klatret i fjellveggene. Det var vel mer interessant med en jente de kunne ha det gøy sammen med, og ikke bare stå og se på.

Tror jeg hittil ikke har sett en eneste spansk jente uten monstermye sminke på. Av og til har jeg lurt på hvordan de -egentlig- ser ut, under all sminken. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Norske menn er jo høye, lyse og ganske bredskuldret= eyecandy for jenter. Nå finnes det jo en god del høye italienere og spansjoler også da, men mange er temmelig lave. En liten fysak på 1.60 med hønsetjuv-look er vel ikke førstesortering, eller hva? Hva klesstilen angår, se det er en helt annen sak. Italienske og spanske menn er der flere divisjoner over de norske, som utelukkende går i hettegensere, sportsklær og fjellutstyr. Gutta i Madrid og Roma går derimot i dress, eller generelt er pent, elegant og classy kledd.

Mange norske menn er kjekke, men jeg tror du gjør det oppskrytt. Dere har tatt altfor mye etter den amerikanske kulturen. Veldig pent å se dere dritafulle med bernaisesaus og kulemagen.

Italienske og spanske menn behandler kvinner med respekt, de blir respekter av sine kvinner, vi spiser god mat og jobber hardt. Nyter livets goder, ikke i en sofa fra IKEA eller Skeidar med cocacola i hånda og fotball på tv.

Dere er også så eiesjuke av dere. Italienske menn vil at kvinnen sin skal ha et liv. At hun skal få ta vare på seg selv og sine interesser. De er opptatte av at samlivet skal være respektfult og varmt. Her er det fint så lenge kjerringa holder munn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags jenter er du borti da? :klo:

Selv synes jeg den gjennomsnittlige spanske jenta ikke er spesielt pen.. Moro når man som norsk er i Spania og får all oppmerksomheten fra de spanske gutta. Da er ikke de spanske jentene spesielt blide :fnise:

At skandinaviske jenter blir fulgt opp av spanske sjarmører kan jo ha litt å gjøre med at de er kjent for å være lette å nedlegge. At det som er annerledes også kan virke forlokkende skal vi heller ikke se bort fra, men jeg tror skandinaviske jenter bør bli litt mindre blonde og begynne å erkjenne at pågåenheten de opplever fra søreuropeiske gutter i stor grad handler om at de skandinaviske jentene har rykte på seg for å være veldig lette ligg. Noe jentene i Sør-Europa ikke er i samme grad. Selv om de kan kle seg svært så utfordrende og sexy og spille på sex i hele sin fremferd. Det er en kulturforskjell der som en del skandinaviske jenter i sin naivitet er uvitende om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt de er pene eller ikke er jeg usikker på, men jeg blir stadig fascinert over hvor forfengelige de er! Vi snakker løsnegler, løsvipper, løshår og høye hæler på stranden, og pyntet til fingerspissene, skulle av og til trodd de skulle på byen i samme antrekk.

Jeg er riktignok blond og grønnøyd, men tror ikke det var det eneste som var avgjørende for at gutta jeg hang med i Spania når jeg bodde der i mine yngre dager syns jeg var mer spennende enn de spanske jentene. Jeg var jo med og spilte fotball på stranden, hoppet i strikk og klatret i fjellveggene. Det var vel mer interessant med en jente de kunne ha det gøy sammen med, og ikke bare stå og se på.

Tror jeg hittil ikke har sett en eneste spansk jente uten monstermye sminke på. Av og til har jeg lurt på hvordan de -egentlig- ser ut, under all sminken. ;)

Tja, oslojenter er i alle fall ganske sparkla i trynet de også. Hører hele tida at jenter liker såkalt "rufsete" menn, sånne som ikke er så nøye på utseendet. Jenter liker tilsvarende dårlig pynta eller strigla menn.

Men hva med de selv da? Hva får jenter til å tro at menn liker overpynta jenter? Jeg blir litt frastøtt av slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At skandinaviske jenter blir fulgt opp av spanske sjarmører kan jo ha litt å gjøre med at de er kjent for å være lette å nedlegge. At det som er annerledes også kan virke forlokkende skal vi heller ikke se bort fra, men jeg tror skandinaviske jenter bør bli litt mindre blonde og begynne å erkjenne at pågåenheten de opplever fra søreuropeiske gutter i stor grad handler om at de skandinaviske jentene har rykte på seg for å være veldig lette ligg. Noe jentene i Sør-Europa ikke er i samme grad. Selv om de kan kle seg svært så utfordrende og sexy og spille på sex i hele sin fremferd. Det er en kulturforskjell der som en del skandinaviske jenter i sin naivitet er uvitende om.

Er ikke så rart at norske jenter vil ha sex og romantikk andre steder enn i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange norske menn er kjekke, men jeg tror du gjør det oppskrytt. Dere har tatt altfor mye etter den amerikanske kulturen. Veldig pent å se dere dritafulle med bernaisesaus og kulemagen.

Italienske og spanske menn behandler kvinner med respekt, de blir respekter av sine kvinner, vi spiser god mat og jobber hardt. Nyter livets goder, ikke i en sofa fra IKEA eller Skeidar med cocacola i hånda og fotball på tv.

Dere er også så eiesjuke av dere. Italienske menn vil at kvinnen sin skal ha et liv. At hun skal få ta vare på seg selv og sine interesser. De er opptatte av at samlivet skal være respektfult og varmt. Her er det fint så lenge kjerringa holder munn.

Naiviteten lenge leve. Mange italienske kvinner har fått mer enn nok av sine sjåvinistiske gammeldagse italienske menn, menn som ofte bor hjemme hos mamma til de nærmer seg 40, og selv om de må flytte til en annen by hender det de tar med skjortene sine hjem til mor for at hun skal vaske og stryke dem. ;) Det du har gått på er åpenbart mr smooth talk av en sommerforfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Den sør-europeiske/latino looken har aldri gjort noe for meg når det gjelder menn. Har aldri skjønt greia med Antonia Banderas for eksempel.

Spanske jenter er som regel pene, men det er en veldig obvious form for skjønnhet.

Stort sett syns jeg skandiaviske menn og kvinner har et mer spennende utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naiviteten lenge leve. Mange italienske kvinner har fått mer enn nok av sine sjåvinistiske gammeldagse italienske menn, menn som ofte bor hjemme hos mamma til de nærmer seg 40, og selv om de må flytte til en annen by hender det de tar med skjortene sine hjem til mor for at hun skal vaske og stryke dem. ;) Det du har gått på er åpenbart mr smooth talk av en sommerforfører.

Cuckold. Hvor har du lest dette? Du har åpenbart misset sannheten om kulturene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange norske menn er kjekke, men jeg tror du gjør det oppskrytt. Dere har tatt altfor mye etter den amerikanske kulturen. Veldig pent å se dere dritafulle med bernaisesaus og kulemagen.

Italienske og spanske menn behandler kvinner med respekt, de blir respekter av sine kvinner, vi spiser god mat og jobber hardt. Nyter livets goder, ikke i en sofa fra IKEA eller Skeidar med cocacola i hånda og fotball på tv.

Dere er også så eiesjuke av dere. Italienske menn vil at kvinnen sin skal ha et liv. At hun skal få ta vare på seg selv og sine interesser. De er opptatte av at samlivet skal være respektfult og varmt. Her er det fint så lenge kjerringa holder munn.

Ikke helt enig der. Norske menn har riktignok adoptert for mye av den amerikanske kulturen som du sier, men det har da norske jenter også. Ingen forskjell der. Samme gjelder fedmeproblemet; det er ikke slik at norske menn er fetere enn norske jenter, snarere tvert imot.

Det du sier om at norske menn er eiesjuke og ikke respekterer kvinner mens italienske mennn er det motsatte er helt og holdent 100 % feil. Virkeligheten er den stikk motsatte. Spør deg selv, hvem er det som er mest likestilte av norske og italienske kvinner? Italia er det vest-europeiske landet som er MINST likestilt av alle, kanskje bortsett fra Irland. Tror du virkelig ikke dette preger mennene i disse landene? Norske menn er gjerne mindre gentlemen enn italienere, men vi er dritgode på barneoppdragelse, være tilstede, være gode lyttere og likeverdige partnere med dama. Det kan vi ikke hvis vi ikke respekterer dere.

Det er heller ikke slik at norske kvinner har tvunget frem likestilling uten vår hjelp. Norske menn er med på likestillingsprosjektet i tilfelle du ikke visste dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er en vanlig oppfatning at spanske jenter er blandt de peneste i verden?

Eller om det vanlige synet er at spanske jenter er slanke, spreke, ganske sexy og halvbrune, men at norske jenter kan være like pene.

Jeg stiller meg ikke helt fremmed for den vurderingen. Av helt unge jenter tror jeg nok de spanske er blant de vakreste i verden. Det er ikke det at det ikke er mange pene også i Skandinavia, men frekvensen av svært vakre er etter min erfaring høyest i Spania, ja, skal jeg bare gå etter mine egne sporadiske inntrykk er det ikke noe land i verden der jeg har støtt på så mange svært vakre jenter i tilfeldige grupper av begrenset utvalg.

Når det er sagt har jeg også inntrykk av at spanske kvinner i likhet med mange andre søreuropeere forfaller kjappere. I sør er det større sprik mellom de unge jentene som stråler i sin skjønnhet og ynde og de sure kjeftesmellene av noen kjerringer som henger ut av vinduet og skjeller og smeller. Det gjelder selvsagt ikke alle, men det kan virke som at kvinner i søreuopeiske land i større grad gir blaffen så snart de har sikret seg en mann.

Men igjen, dette er bare mine høyst uvitenskapelige og uhøytidelige betraktninger, jeg vet jo om mange spanske kvinner som også holder seg godt.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svenske jenter ser ut som norske og danske. Men er uenig i resten av topp 5. Russland, Ukraina og Bulgaria????? Ja, det er noen derfra som ser stunning ut, men den gjennomsnittlige øst-europeer ser virkelig ikke bra ut :filer:

Hehe, Da bør jeg ifølge den lista der være pen.

Forøvrig tror jeg Tyskland(Berlin) og Argentina er de landene jeg har vært i hvor jeg følte det var flest pene mennesker.

Jeg syns og asiatere er veldig pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så rart at norske jenter vil ha sex og romantikk andre steder enn i norge.

Hvorfor det? Det gir ikke mening, da norske menn behandler kvinner som en likeverdig og er innstilt på å ikke bare ta hensyn til egen nytelse men også hennes = gode elskere.

Italienske menn er derimot oppflasket i en mannssjåvinistisk kultur, se bare på hvordan italienske mødre skjemmer bort guttungen sin= bare oppptatt av seg selv= dårlige elskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckold. Hvor har du lest dette? Du har åpenbart misset sannheten om kulturene her.

Nei, hvis dette er ukjent for deg er det nok du som har misset sannheten om italiensk kultur. Sett deg inn i saken, snakk med noen italienske kvinner. Dette er kjente ting, har til og med sett et italiensk-produsert TV-program som beskrev fenomenet. Og dette spesielle forholdet mellom sønner og mødre går igjen i alle de søreuropeiske land, det er en side av kulturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke helt enig der. Norske menn har riktignok adoptert for mye av den amerikanske kulturen som du sier, men det har da norske jenter også. Ingen forskjell der.

Jeg snakker om norske menn her. Har absolutt ingen interesse av å snakke om jentene som er av mitt eget kjønn. Jeg er kvinne og bedømmer menn slik.

Likestilling? Likestilling har mange punkter. Hvor kommer likestillingen inn i dette? Er det slik at dere GIR likestilling, også kan dere skrive om det hver gang dere får noe på tåa?

Dere snakker nedsettende side på side om deres kvinner. Dere snakker om at dere er flinke fedre og det skal jeg jammen meg ikke si noe på!

I min kultur ville aldri en kvinne blitt snakket om på denne måten som jeg ser i Norge. Kvinner sier i fra og mennene der sier i fra.. Vi har en helt annen måte å forholde oss til hverandre. Vi sitter ikke å bitrer oss opp og nedsetter hverandre.

Vi setter pris på familieverdier og selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ser ikke STORE forskjeller her? Ærlig talt. Se etter.

Ja, når det gjelder hudtone og hårfarge ja. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her vært i Kiev, Ukraina? Hvordan er jentene der? De skal visstnok være de peneste i verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvis dette er ukjent for deg er det nok du som har misset sannheten om italiensk kultur. Sett deg inn i saken, snakk med noen italienske kvinner. Dette er kjente ting, har til og med sett et italiensk-produsert TV-program som beskrev fenomenet. Og dette spesielle forholdet mellom sønner og mødre går igjen i alle de søreuropeiske land, det er en side av kulturen.

Haha. Du skulle hatt en runde med familien min der nede. Sitter her å snakker om kulturen min som om du skulle hatt mer peiling enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...