Gå til innhold

Er spanske jenter penest i verden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er en vanlig oppfatning at spanske jenter er blandt de peneste i verden?

Eller om det vanlige synet er at spanske jenter er slanke, spreke, ganske sexy og halvbrune, men at norske jenter kan være like pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pene og mindre pene finnes i både Spania, Norge, Sverige, Kasakstan og Japan..

(Og forøvrig resten av verdens land)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall en haug med bilder av pene spanske jenter på nettet.

Mens norske jenter kan være mer alminnelige og ikke like interessante. Men på den andre side utrolig pene.

Lurer også på om spanske jenter blir tiltrekt av norske gutter, som er blonde, noe jeg egentlig synes ville vært rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å legge seg kanskje? :)

Noen tiltrekkes av det eksotiske og for spanske gutter vil norske jenter være eksotiske og omvendt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rivera

Spanjoler er jo eksotisk for oss og er en folkegruppe vi ikke ser mye til i hverdagen, så jeg tror dette er en av grunnene til vi ser på spanjoler som ganske pene. Dette er nok også grunnen til at nordmenn kan virke alminnelig og ikke like interessante, rett og slett fordi vi ser nordmenn hver eneste dag. Spanske jenter blir nok tiltrukket av norske gutter akkurat på samme måte som norske, blonde jenter blir fotfulgt av spanske gutter i syden. Men som bollemusa22 sier så finnes det pene og mindre pene mennesker uansett hvor du er :)

Endret av Rivera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanjoler er jo eksotisk for oss og er en menneskerase vi ikke ser mye til i hverdagen, så jeg tror dette er en av grunnene til vi ser på spanjoler som ganske pene. Dette er nok også grunnen til at nordmenn kan virke alminnelig og ikke like interessante, rett og slett fordi vi ser nordmenn hver eneste dag. Spanske jenter blir nok tiltrukket av norske gutter akkurat på samme måte som norske, blonde jenter blir fotfulgt av spanjoler i syden. Men som bollemusa22 sier så finnes det pene og mindre pene mennesker uansett hvor du er :)

Spanjoler er ikke en annen rase en oss ! Bare så du vet det;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bør jeg ordne meg spansk dame istedet for norsk hvis jeg har muligheten da?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg ordne meg spansk dame istedet for norsk hvis jeg har muligheten da?

ts

hvis du liker en jente og hun er spansk så,men ikke bare fordi hun er spansk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rivera

Spanjoler er ikke en annen rase en oss ! Bare så du vet det;)

Litt sent her i gården, hehe. Mente selvfølgelig folkegruppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanske jenter er IKKE penest i verden.

Norske jenter er i verdensklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanske jenter er IKKE penest i verden.

Norske jenter er i verdensklasse.

Håper du tuller.

Langt ifra. Ta å se litt ut av vinduet en gang i blant. Norske jenter er kjedelige, innesluttet, dårlig selvtillit, dramaqueens, bortskjemte og patetiske.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg ordne meg spansk dame istedet for norsk hvis jeg har muligheten da?

ts

Ja, skaff deg en spansk jente. De er pene,sensuelle og mye mindre selvopptatte enn norske jenter. Det er heller ikke så mange fete trøstespisende damer i spania. Hvordan jeg vet det?

Jeg bor i Spania, og er gift med en spansk jente. Kunne aldr tenke meg å bytte henne mot et norsk sur og selvopptatt dane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tuller.

Tuller ikke. Har vært i Spania, og ble IKKE imponert! Av spansktalende damer er det noe av det dårligste jeg har sett. Slått av både Argentina, Brasil, Colombia, Venezuela, Panama, Costa Rica og Cuba.

Norske jenter er kjedelige, innesluttet, dårlig selvtillit, dramaqueens, bortskjemte og patetiske.

Delvis enig i dette, men denne tråden handler om utseende, og det er få som kan måle seg med norske jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spanjoler er ikke en annen rase en oss ! Bare så du vet det;)

Kommer an på hvordan du definerer en rase. Men folk rundt middelhavet er betydelig mer blandet enn oss her i nord-Europa, så litt annen rasemessig sammensetning er det nok. Husk at Middelhavet var midt i verden i gamlere tider, og tiltrakk seg folk fra både Afrika og Midt-østen. Du må jo se selv av de ser litt annerledes ut enn oss? Uten å trekke inn all verdens forgjens politikk, er vi ariske mens folk i Sør-Europa er blanda drops :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er en vanlig oppfatning at spanske jenter er blandt de peneste i verden?Eller om det vanlige synet er at spanske jenter er slanke, spreke, ganske sexy og halvbrune, men at norske jenter kan være like pene.

Jepp det vil jeg tro, siden jeg alltid får spørsmål i Europa osv. om jeg er spansk (utseende) :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er en vanlig oppfatning at spanske jenter er blandt de peneste i verden?

Tja, hvis du liker hårete kvinnfolk så :smoke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De peneste er etter min mening fra Colombia, Venezuela og Italia. Spanske jenter er også vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tuller.

Langt ifra. Ta å se litt ut av vinduet en gang i blant. Norske jenter er kjedelige, innesluttet, dårlig selvtillit, dramaqueens, bortskjemte og patetiske.

Hva slags jenter er du borti da? :klo:

Selv synes jeg den gjennomsnittlige spanske jenta ikke er spesielt pen.. Moro når man som norsk er i Spania og får all oppmerksomheten fra de spanske gutta. Da er ikke de spanske jentene spesielt blide :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...