Gå til innhold

Er spanske jenter penest i verden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, når det gjelder hudtone og hårfarge ja. :filer:

Mye mer enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha. Du skulle hatt en runde med familien min der nede. Sitter her å snakker om kulturen min som om du skulle hatt mer peiling enn meg!

Sannsynligheten for at du skal være italiensk og påstå at italienske menn er mer forståelsesfulle og likestillingsorientert enn norske er lik null. Prøv med en litt mindre opplagt bløff.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for at du skal være italiensk og påstå at italienske menn er forståelsesfulle og likestillingsorientert enn norske er lik null. Prøv med en litt mindre opplagt bløff.

Jeg skal ikke sitte å prøve å overtale en fantasifull sur normann på internett. Så lite er dere vandt til at noen kvinner står opp for dem selv her, at du tror at det er en bløff. Hva du enn måtte innbille deg bryr jeg meg ikke om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om norske menn her. Har absolutt ingen interesse av å snakke om jentene som er av mitt eget kjønn. Jeg er kvinne og bedømmer menn slik.

Likestilling? Likestilling har mange punkter. Hvor kommer likestillingen inn i dette? Er det slik at dere GIR likestilling, også kan dere skrive om det hver gang dere får noe på tåa?

Dere snakker nedsettende side på side om deres kvinner. Dere snakker om at dere er flinke fedre og det skal jeg jammen meg ikke si noe på!

I min kultur ville aldri en kvinne blitt snakket om på denne måten som jeg ser i Norge. Kvinner sier i fra og mennene der sier i fra.. Vi har en helt annen måte å forholde oss til hverandre. Vi sitter ikke å bitrer oss opp og nedsetter hverandre.

Vi setter pris på familieverdier og selskap.

Poenget er at det er meningsløst å anklage oss for amerikanisering når dette er et kulturelt fellestrekk for alle nordmenn. Selvfølgelig er likestillingsprosjektet relevant her, tror du liksom kulturelt innlærte koder for oppførsel kjønnene imellom er upåvirket av noe så gjennomgripende i det norske samfunnet som likestillingen? Det var et oppslag om dette senest i går, da VG har undersøkt hva norske kvinner mener om norske menn. Noen av jentene fortalte da at de syntes norske menn er dårlige gentlemenn, men at de antok dette henger sammen med likestillingen. De ble på dette punktet backet opp av en sosiolog.

Ja, vi er fantastiske fedre. Så hva klager du etter? Norske jenter burde kastet seg til jorden og takke alle høyere makter for norske menn. Vi er blant de beste i verden på nær sagt alle viktige områder: godt utdannet, gode kamerater, gode partnere, gode fedre, ikke eiesjuke, jordnære og avslappet. Det som mangler er på gentlemans-siden og klesstil, men det første er jo kvinner delvis ansvarlige for selv, som du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Du skulle hatt en runde med familien min der nede. Sitter her å snakker om kulturen min som om du skulle hatt mer peiling enn meg!

Har du en bror? Tipper han er bortskjemt mammadalt som alle italienske gutter er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke sitte å prøve å overtale en fantasifull sur normann på internett. Så lite er dere vandt til at noen kvinner står opp for dem selv her, at du tror at det er en bløff. Hva du enn måtte innbille deg bryr jeg meg ikke om!

Så du mener at norske menn ikke er vant til kvinner som står opp for seg selv? Hvilken planet lever du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke sitte å prøve å overtale en fantasifull sur normann på internett. Så lite er dere vandt til at noen kvinner står opp for dem selv her, at du tror at det er en bløff. Hva du enn måtte innbille deg bryr jeg meg ikke om!

Norske kvinner er ikke akkurat kjent for å være ydmyke og forsagte. De krever, og dét mer enn de er innstilt på å gi selv. De vil ha likestilling - på de områdene det gavner dem. Har de mer å vinne på tradisjonelle kjønnsroller foretrekker de at vi beholder dem. Pose og sekk altså.

Dette gjelder naturligvis ikke alle, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig tror jeg Tyskland(Berlin) og Argentina er de landene jeg har vært i hvor jeg følte det var flest pene mennesker.

Tyskland??? Har selv vært i Berlin flere ganger, og har ikke helt inntrykket av at tyskere er spesielt pene...? De er vel ikke akkurat kjent for det. Hva kjennetegner dem forresten? Mørkt hår og bleke?

Er det ellers noen av dere som synes det er noen forskjell på norske og svenske jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at norske menn ikke er vant til kvinner som står opp for seg selv? Hvilken planet lever du på?

Lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flanør og Cuckold. Er dere virkelig betegnelsen på en normann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flanør og Cuckold. Er dere virkelig betegnelsen på en normann?

Vi er vel betegnelsen på Flanør og Cuckold. Men du kan heller svare på HVA det er vi har sagt du er uenig i, gjerne med en god begrunnelse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner er ikke akkurat kjent for å være ydmyke og forsagte. De krever, og dét mer enn de er innstilt på å gi selv. De vil ha likestilling - på de områdene det gavner dem. Har de mer å vinne på tradisjonelle kjønnsroller foretrekker de at vi beholder dem. Pose og sekk altså.

Dette gjelder naturligvis ikke alle, bare så det er sagt.

Det jeg ser fra mitt personlige ståsted, er at menn krever hyllest for noe kvinner har gjort i alle år. Så skal kvinner sette seg ned og takke dere for hva dere gir dem av likestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ser fra mitt personlige ståsted, er at menn krever hyllest for noe kvinner har gjort i alle år. Så skal kvinner sette seg ned og takke dere for hva dere gir dem av likestilling.

...Mens dere sitter dag ut og dag inn på et kvinneforum og snakker nedsettende om deres kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ser fra mitt personlige ståsted, er at menn krever hyllest for noe kvinner har gjort i alle år. Så skal kvinner sette seg ned og takke dere for hva dere gir dem av likestilling.

Hva? Jeg mener da kvinner fortjener hyllest for å være gode mødre og koner. Hvorfor skulle ikke da vi fortjene hyllest for å være gode fedre og menn? Jeg tar det ikke som en selvfølge at kvinner har det meste ansvaret i heimen, nei. Denslags bør deles på.

Hva med å innrømme at en god del kvinner plukker fra likestillingshyllen som det passer dem, og krever å være gammeldags dame når det passer bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Jeg mener da kvinner fortjener hyllest for å være gode mødre og koner. Hvorfor skulle ikke da vi fortjene hyllest for å være gode fedre og menn? Jeg tar det ikke som en selvfølge at kvinner har det meste ansvaret i heimen, nei. Denslags bør deles på.

Hva med å innrømme at en god del kvinner plukker fra likestillingshyllen som det passer dem, og krever å være gammeldags dame når det passer bedre?

Flanør:

Det er nobelt. Ærefullt. Vi sørger for vår egen lykke og deler den med dere. Dette er vi blitt opplært til. Vi gir, dere mottar. Dere aner ikke hvor grisheldige dere er som har oss.

Nei, det jeg sier er ikke at de fleste kvinner er pengegriske, men at de er hypergame. Maskuline ressurser kommer i mange valutaer, bare én av dem er penger. Dere sikler på selvsikkerheten vår, tryggheten vår, humoren vår, utdannelsen, ambisjonene, nettverket, alt mulig egentlig. Dere vil at vi skal gi dere det dere ikke gidder å skaffe dere på egenhånd, derav klassereisen gjennom ringen på fingeren.

Av ren kjedsomhet har jeg lest et par dameromaner. Grunnene jentene oppgir her for at de liker han fiskeren er nøyaktig de samme som i disse latterlige romanene. Når jeg stirrer på en veldreid rumpe ler jeg av meg selv også, fordi jeg tenker så klisjé.

Haha! Menn er selvsikre nok til at de ikke bryr seg om dama er usikker. Vi må sørge for vår egen lykke, penger, selvsikkerhet, materielle standard osv. Dere derimot......

Dere burde tatt etter vårt eksempel, ikke parasittere på vår selvsikkerhet.

Ja, jeg mener oppriktig at fordi menn ikke sikler på kjendiser så skal ikke kvinner gjøre det heller. For øvrig er det det samme som å sikle på status. Det er ekkelt og avskyelig og du burde skamme deg noe jævlig for å gjøre det.

Menn sikler ikke på kjendiser nei. Kanskje noen guttunger, men ikke menn. Ikke sjans i havet.

Når skal du lære deg at velvillige holdninger overfor kvinner aldri har gjort fittetilgangen større? Nonsjalanse, arroganse, tilløp til misogyni er som fluepapir på kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flanør:

Det er nobelt. Ærefullt. Vi sørger for vår egen lykke og deler den med dere. Dette er vi blitt opplært til. Vi gir, dere mottar. Dere aner ikke hvor grisheldige dere er som har oss.

Nei, det jeg sier er ikke at de fleste kvinner er pengegriske, men at de er hypergame. Maskuline ressurser kommer i mange valutaer, bare én av dem er penger. Dere sikler på selvsikkerheten vår, tryggheten vår, humoren vår, utdannelsen, ambisjonene, nettverket, alt mulig egentlig. Dere vil at vi skal gi dere det dere ikke gidder å skaffe dere på egenhånd, derav klassereisen gjennom ringen på fingeren.

Av ren kjedsomhet har jeg lest et par dameromaner. Grunnene jentene oppgir her for at de liker han fiskeren er nøyaktig de samme som i disse latterlige romanene. Når jeg stirrer på en veldreid rumpe ler jeg av meg selv også, fordi jeg tenker så klisjé.

Haha! Menn er selvsikre nok til at de ikke bryr seg om dama er usikker. Vi må sørge for vår egen lykke, penger, selvsikkerhet, materielle standard osv. Dere derimot......

Dere burde tatt etter vårt eksempel, ikke parasittere på vår selvsikkerhet.

Ja, jeg mener oppriktig at fordi menn ikke sikler på kjendiser så skal ikke kvinner gjøre det heller. For øvrig er det det samme som å sikle på status. Det er ekkelt og avskyelig og du burde skamme deg noe jævlig for å gjøre det.

Menn sikler ikke på kjendiser nei. Kanskje noen guttunger, men ikke menn. Ikke sjans i havet.

Når skal du lære deg at velvillige holdninger overfor kvinner aldri har gjort fittetilgangen større? Nonsjalanse, arroganse, tilløp til misogyni er som fluepapir på kvinner.

God research - hvis det hadde vært noe formål bak den. Hvordan mener du dette motsier det jeg sa i posten over om gode mødre og koner? At en god del kvinner har noen utvilsomt negative trekk betyr ikke at de ikke har positive egenskaper også, gjør det vel? Eller mener du at menn ikke har rett til å kritisere kvinner fordi kvinner som sant er har mange flotte egenskaper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God research - hvis det hadde vært noe formål bak den. Hvordan mener du dette motsier det jeg sa i posten over om gode mødre og koner? At en god del kvinner har noen utvilsomt negative trekk betyr ikke at de ikke har positive egenskaper også, gjør det vel? Eller mener du at menn ikke har rett til å kritisere kvinner fordi kvinner som sant er har mange flotte egenskaper?

Finn din del og legg det ut her. Hvor kvinner snakker likedan som deg om sine menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener du dette motsier det jeg sa i posten over om gode mødre og koner? At en god del kvinner har noen utvilsomt negative trekk betyr ikke at de ikke har positive egenskaper også, gjør det vel? Eller mener du at menn ikke har rett til å kritisere kvinner fordi kvinner som sant er har mange flotte egenskaper?

Hm. Om du er dårlig på å få frem budskapene dine gjennom kommunikasjon? svaret er Ja.

Er dette noe man skal gjette gjennom innleggene dine, eller er det noe du mener at du skal kunne si når du blir tråkket på tærne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt oppriktig nysgjerrig. Har lenge hørt at menn på forumet her mener at kvinner snakker like ille som dere.

Finn det frem til meg. Hvis jeg ser noe som er like ille som de innleggene jeg ser mot kvinner så må jeg virkelig ha vært blind, og hvis det finnes like mye fra det stedet også så skjønner jeg vel mer av frustrasjonen.

Bevis først, for jeg ser det ikke!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...