marielle171 Skrevet 13. april 2012 #261 Skrevet 13. april 2012 Nei, så dumt Mala:( Håper virkelig alt går bra! Min samboer hadde også blødninger forrige gang. Det begynte med litt blod på papiret men om kvelden kom det mer. Da hadde hun ikke så særlig mye kramper enda, men om natta kom det masse smerter og blod. det var dessverre en SA. Men.. jeg vet om flere som fossblødde en hel uke men alikevel var det et hjerte som banka på ultralydskjermen. Det kunne ha vært en av en tvilling som kom ut eller en cyste som blødde. Så jeg håper det er det siste for deg også!! Lykke til! Jeg krysser fingrene og tærne for deg!
Bolla! Skrevet 13. april 2012 Forfatter #263 Skrevet 13. april 2012 Må nok bare være forberedt på at det ikke blir noen julebaby på oss, blør nesten som om det skulle vært mensen nå, og smertene kommer og går :cry:
CathrineMic Skrevet 13. april 2012 #264 Skrevet 13. april 2012 :o Jeg krysser alt jeg kan krysse for deg! Kunne du ikke dra til legen nå? Event legevakta? Dette går nok bra skal du se
Rhiannon Skrevet 13. april 2012 #266 Skrevet 13. april 2012 Å nei, Mala, så trist! Ikke gi opp håpet helt ennå da, det kan jo være det bare er noe annet krøll...
Bolla! Skrevet 13. april 2012 Forfatter #267 Skrevet 13. april 2012 Å nei, Mala, så trist! Ikke gi opp håpet helt ennå da, det kan jo være det bare er noe annet krøll... Det håper jeg virkelig! Føler meg så alene, kjære er på jobb og jeg sitter alene med alle tankene mine Mamma skal være med til legen da, hun avspaserer for meg i dag, gode mamma! vil ikke dra dit alene...
CathrineMic Skrevet 13. april 2012 #268 Skrevet 13. april 2012 Hmm. Nå er jo kl. Halv 11 da. Men hadde den vore mindre hadde jeg dratt til legevakta. Syntes det er drøyt å måtte vente flere timer når det er sånnen ting. Men, det gjør jo ingenting på hvor lenge du må vente, for alt er bra inni der!
marielle171 Skrevet 13. april 2012 #269 Skrevet 13. april 2012 Du er heldig som fikk time i det hele tatt egentlig. Da min samboer blødde sa de at de ikke kunne gjøre noe for oss i det hele tatt og at vi kunne komme om 4 uker. Det syntes jeg var helt utrolig! At vi måtte vente en måned på å få vite om det fortsatt var liv eller ikke. Krysser fortsatt alt jeg kan for deg!
CathrineMic Skrevet 13. april 2012 #270 Skrevet 13. april 2012 Hmm. Alle leger har jo "drop in" time fra 7-8? Det har de her jeg bur. Hadde jeg ikke fått time kjapt hadde jeg dratt rett til legevakten, uten tvil! Tenker masse på deg mala !
tingeling90 Skrevet 13. april 2012 #271 Skrevet 13. april 2012 Uff Mala! Kan ikke være gøy å oppleve noe sånn.. Får håpe alt går bra! Sender deg en god og lang å krysser finger for deg!
Bolla! Skrevet 13. april 2012 Forfatter #272 Skrevet 13. april 2012 Damen jeg snakka med ble nesten frekk når jeg sa at jeg bare var 6 uker på vei, sa at jeg måtte slutte å være hysterisk og la naturen gå sin gang for det var ikke noe de kunne gjøre uansett! Veldig beroligende å si til ei som sitter å er kjemperedd for å miste og føler seg alene i hele universet for øyeblikket... har nettopp byttet legekontor og kan ikke si at førsteinntrykket er så veldig bra! Jeg gruer meg så fælt at jeg holder på å kaste opp!
Bolla! Skrevet 13. april 2012 Forfatter #273 Skrevet 13. april 2012 Uff Mala! Kan ikke være gøy å oppleve noe sånn.. Får håpe alt går bra! Sender deg en god og lang å krysser finger for deg! Takk tingeling
Azalea Skrevet 13. april 2012 #275 Skrevet 13. april 2012 Huff.. Ikke koselig å lese at du har begynt å blø. Krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning og at du ikke har mistet. Skjønner godt du er redd jeg, blødde selv ganske mye i begynnelsen. De på legekontoret kunne virkelig ha vært mer forståelsesfull, eller i hvert fall latet som. Men slik er de bare.. Møtte selv på slike da jeg ringte i begynnelsen. Få legen til å ta en hcg-prøve av deg når du kommer dit! Masse-masse lykke til til legen!
tingeling90 Skrevet 13. april 2012 #276 Skrevet 13. april 2012 Damen jeg snakka med ble nesten frekk når jeg sa at jeg bare var 6 uker på vei, sa at jeg måtte slutte å være hysterisk og la naturen gå sin gang for det var ikke noe de kunne gjøre uansett! Veldig beroligende å si til ei som sitter å er kjemperedd for å miste og føler seg alene i hele universet for øyeblikket... har nettopp byttet legekontor og kan ikke si at førsteinntrykket er så veldig bra! Jeg gruer meg så fælt at jeg holder på å kaste opp! Ånei så fælt! Att det går ann å være så uomtenksom!! Det skal nokk gå bra du! Du er iallefall ikke allene! Du har nokk en god mann , å kjære kg som føller med!
akrich88 Skrevet 13. april 2012 #277 Skrevet 13. april 2012 Stakkars deg :S Håper alt er ok, og at du møter hun som tok telefonen og kjefter henne opp! Makan!
Bolla! Skrevet 13. april 2012 Forfatter #278 Skrevet 13. april 2012 (endret) Takk jenter Nå er det like før og jeg er helt gelé, føttene dirrer når jeg står! Syns hun "telefondamen" i allefall kunne latet som om hun brydde seg ja, men hun var liksom helt følelsesløs hun! Ble kanskje ekstra skuffa over reaksjonene hennes pga at jeg så for meg å bli møtt med forståelse for min bekymring! Nå gjenstår det å se, kryss alt, selv om det bare er en fattig trøst! Endret 13. april 2012 av -Mala-
Rhiannon Skrevet 13. april 2012 #279 Skrevet 13. april 2012 Krysser alt som er, håper og tror på det beste!! Mange til deg Mala, masse masse lykke til!!!
Lillah Skrevet 13. april 2012 #280 Skrevet 13. april 2012 Huff, dette var trist å lese! Krysser det som krysses kan for deg og den lille!! Håper det går bra med den lille spiren din. Klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå