Bolla! Skrevet 12. april 2012 Forfatter #241 Del Skrevet 12. april 2012 Det går nok så bra så Du er god Ja vi får håpe på det! Det nermer seg! 6 dager til ca.. kan fort bli 4 dager til! Har altid hat tr på besøk før jeg trodde jeg skulle, men skylder på p-pillene:p så 4-6 dager, så er ikm! Nesten litt skummelt! Satser vertfall på at dine nesste 6 uker går kjempefort, med meget lite kvalme Blir spennende å se hva som skjer fremover da ja håper de neste ukene flyr avgårde slik at jeg kan nyte det å være gravid ________________________ 6 uker i dag Gikk opp på vekten i dag morges, så et sted av gjennomsnittlig vektøkning de første 5 ukene er 2,3 kg, men jeg har gått ned 300 g etter jeg ble gravid, helt i orden for meg altså! Fortsatt kommer jeg ikke gjennom til legen pga av at de hat sykdom, og de oppfordrer til å bestille time på nett... Tror dere det går an, slik at jeg bare skriver i kommentarfeltet av det er 1. svangerskapskontroll jeg skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akrich88 Skrevet 12. april 2012 #242 Del Skrevet 12. april 2012 Gratulerer så mye! Hyggelig Egon-tur med Lizzie i går forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. april 2012 Forfatter #243 Del Skrevet 12. april 2012 Gratulerer så mye! Hyggelig Egon-tur med Lizzie i går forresten! Takktakk Det var veldig hyggelig, og litt skummelt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. april 2012 Forfatter #244 Del Skrevet 12. april 2012 Da har jeg fått legetime, 8 mai, det vil si at jeg er 9+5 Gleder meg stort! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 12. april 2012 #245 Del Skrevet 12. april 2012 Endelig fikk du deg en time Håper formen har blitt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 12. april 2012 #246 Del Skrevet 12. april 2012 Takktakk Det var veldig hyggelig, og litt skummelt :gjeiper: Skummelt ja, men må gjentas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. april 2012 Forfatter #247 Del Skrevet 12. april 2012 Endelig fikk du deg en time Håper formen har blitt bedre! Ja, endelig! Ingenting å si på formen i dag :D! Skummelt ja, men må gjentas Så absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 12. april 2012 #248 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Så bra at det endelig ordnet seg med svangerskapskontroll-time! Er det til jordmor eller lege du skal da? Endret 12. april 2012 av Lillah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. april 2012 Forfatter #249 Del Skrevet 12. april 2012 Skal til lege ja, lillah. Har blødd litt i kveld og blir veldig bekymra Tidligere har jeg altså spottet mørkebrunt, men nå er det altså litt ferskt blod som kommer.. Vet at det ikke nødvendigvis trenger å bety noe, men kommer til å se an det til å morgen å se om det kommer noe i natt og i morgen... Så lenge jeg ikke har smerter, så får jeg prøve å tenke positivt... Kryss fingrene for meg da jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. april 2012 #250 Del Skrevet 12. april 2012 Krysser alt som er mulig! Dette ordner seg Naits:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 12. april 2012 #251 Del Skrevet 12. april 2012 Krysser alt jeg har av fingrer å tær og alt som er! Skal nokk gå bra! vi heier på att spiren klorer seg fast for alt som er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 12. april 2012 #252 Del Skrevet 12. april 2012 Det er ganske vanlig med slike små blødninger har jeg skjønt, og så lenge du ikke har smerter er det nok noe helt uskyldig. Men man blir jo fort bekymret for den minste ting, ihvertfall blir jeg det Fredag i morgen, så ønsker deg en fin helg, håper formen er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 13. april 2012 #253 Del Skrevet 13. april 2012 Uff da, skjønner at du blir bekymra. Men jeg har bestemt at spiren din skal holde seg fast! til deg, det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 13. april 2012 #254 Del Skrevet 13. april 2012 Krysser det som krysses kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 13. april 2012 #255 Del Skrevet 13. april 2012 Kjempestas med første kontroll, da Spør og grav, så får du svar på alt du lurer på! Apropos litt blødning, så er det visstnok helt normalt! Slimhinnene er veldig skjøre, så det er visst ikke så mye som skal til før det blør litt.. Så jeg tenker det går bra, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akrich88 Skrevet 13. april 2012 #256 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg hadde slike små blødninger i begynnelsen av mitt svangerskap, og det gikk veldig fint her. Er ikke uvanlig med blødninger. Leste et sted på nettet at Norge er ett av de få landene som ikke definerer småblødninger som graviditetssymptom, så store deler av verden har det på sin symptomsliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 13. april 2012 #257 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg hadde slike små blødninger i begynnelsen av mitt svangerskap, og det gikk veldig fint her. Er ikke uvanlig med blødninger. Leste et sted på nettet at Norge er ett av de få landene som ikke definerer småblødninger som graviditetssymptom, så store deler av verden har det på sin symptomsliste. Dét er jo litt interessant da. Hadde det vært på symptomslista hadde sikkert mange damer sluppet mye stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akrich88 Skrevet 13. april 2012 #258 Del Skrevet 13. april 2012 Dét er jo litt interessant da. Hadde det vært på symptomslista hadde sikkert mange damer sluppet mye stress! Ja, ikke sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. april 2012 Forfatter #259 Del Skrevet 13. april 2012 Takk jenter, dere er gode! Blødningen fortsetter og jeg har hatt litt smerter i natt og de har blitt litt sterkere i dag. Skal til legen senere i dag. Håper virkelig at alt er som det skal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 13. april 2012 #260 Del Skrevet 13. april 2012 Takk jenter, dere er gode! Blødningen fortsetter og jeg har hatt litt smerter i natt og de har blitt litt sterkere i dag. Skal til legen senere i dag. Håper virkelig at alt er som det skal!! Krysser fingrene for deg, kjære -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå