TuttaV Skrevet 25. mai 2012 #181 Del Skrevet 25. mai 2012 Så bra at utdrikningslaget ble en suksess! Poletimen hos Sometimes (utdrikningslaget jeg var i i helgen) var også knall. Men gu' å slappe muskler jeg har fått Følte jeg ikke fikk til noen ting, men kjente det i hele kroppen dagen etter! Håper de har pole i Nord Norge så jeg kan starte på noe gøy. For moro var det! Du imponerer meg allikevel med treningsiveren altså! Hadde bare jeg fått et slike løpeinnfall over meg Hvordan syns du Metallica var? Kjære var der også sammen med gutta og han var litt skuffet. Syns ikke det var samme schvung og trøkk i de som tidligere.. Håper du får en fin pinsehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2012 #182 Del Skrevet 27. mai 2012 Så bra at utdrikningslaget ble en suksess! Poletimen hos Sometimes (utdrikningslaget jeg var i i helgen) var også knall. Men gu' å slappe muskler jeg har fått Følte jeg ikke fikk til noen ting, men kjente det i hele kroppen dagen etter! Håper de har pole i Nord Norge så jeg kan starte på noe gøy. For moro var det! Du imponerer meg allikevel med treningsiveren altså! Hadde bare jeg fått et slike løpeinnfall over meg Hvordan syns du Metallica var? Kjære var der også sammen med gutta og han var litt skuffet. Syns ikke det var samme schvung og trøkk i de som tidligere.. Håper du får en fin pinsehelg Pole er alltid stas!! Vet ikke hva som finnes i Nord-Norge, men det finnes jo alltid en mulighet for å kjøpe en stang hjemme! Jeg syntes det var stas med Metallica, men skal være enig i at jeg har vært på bedre konserter med dem før. For min del handler det nok mest om at stadionkonserter blir litt upersonlige, men det var absolutt magiske øyeblikk denne gangen også. Pinsehelg er stas, veldig godt med en ekstra dag fri i morra!! Var i treårsbursdag hos et vennepar i går før grilling med svigers.I dag har bilen fått polering og pleie, slitsomt men veldig deilig å ha gjort. Bare hvile i kveld tror jeg, godt det også! Håper dere koser dere i knallværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2012 #183 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Av alle ting her i verden har jeg klart å bli skikkelig babysyk...! Og kjære er ikke helt fri hun heller... Endret 27. mai 2012 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mai 2012 #184 Del Skrevet 28. mai 2012 Av alle ting her i verden har jeg klart å bli skikkelig babysyk...! Og kjære er ikke helt fri hun heller... Oooh.... Skal si! Skal dere vente og håpe det går over, eller gjøre noe med det? Du snakka noe om Danmark en gang i tida, stemmer ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. mai 2012 #185 Del Skrevet 28. mai 2012 Så herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. mai 2012 #186 Del Skrevet 28. mai 2012 Oooh.... Skal si! Skal dere vente og håpe det går over, eller gjøre noe med det? Du snakka noe om Danmark en gang i tida, stemmer ikke det? Jeg vet ikke helt, for å være helt ærlig... Det er jo grenser for hvor lenge vi kan vente hvis det ikke skulle gå over også... Men vi må nok ta en liten prat for å finne ut helt hvor landet ligger. Og hvilke alternativer vi har. Og hva de forskjellige koster... Det er liksom en del ting som må snakkes om og enes om hvis vi skulle gjort noe med det, ting som ellers er selvfølgeligheter for andre par. Vi får se! Så herlig!! Tulledamen, jeg visste du kom til å si noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. mai 2012 #187 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg vet ikke helt, for å være helt ærlig... Det er jo grenser for hvor lenge vi kan vente hvis det ikke skulle gå over også... Men vi må nok ta en liten prat for å finne ut helt hvor landet ligger. Og hvilke alternativer vi har. Og hva de forskjellige koster... Det er liksom en del ting som må snakkes om og enes om hvis vi skulle gjort noe med det, ting som ellers er selvfølgeligheter for andre par. Vi får se! Tulledamen, jeg visste du kom til å si noe sånt... Jamen det er jo herlig å være babysyk!! Også har dere så mye å glede dere til, enten dere setter igang prosessen nå eller venter litt til Jeg hadde ikke nølt engang, ikke nå når jeg vet hvor fint det er med små i hus (...og denne jenta fortrenger akkurat nå at det er slitsomt også, ikke bare fint ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mai 2012 #188 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Jamen det er jo herlig å være babysyk!! Også har dere så mye å glede dere til, enten dere setter igang prosessen nå eller venter litt til Jeg hadde ikke nølt engang, ikke nå når jeg vet hvor fint det er med små i hus (...og denne jenta fortrenger akkurat nå at det er slitsomt også, ikke bare fint ) "Enten dere setter igang prosessen nå eller venter litt til" Hva med hvis vi lar være da...? Litt må vi nok ihvertfall nøle, her skjer ingenting før vi har vært på Hawaii!! Jeg kvinnet meg opp og tok opp temaet med kjære i bilen på vei hjem i går, og ble blankt avvist! Så da ble jeg kjempelei meg og tenkte at jeg hadde misforstått alt (og alle mine tankespinn var helt forgjeves) og alt ble helt feil. Så da lurte jo stakkars kjære på hva hun hadde gjort galt siden jeg var stille og rar resten av veien hjem. Så da ble jeg litt sånn her og forklarte alt jeg hadde rukket å tenke på siden lørdag da jeg fant ut at jeg trodde vi var litt på samme linje, og stakkars kjære ble sånn her og trodde ikke at jeg var helt der allerede. Kommunikasjon løser som regel det meste, heldigvis, og den foreløpige planen er å finne ut hvordan det kan la seg gjøre å prøve i Norge, for å slippe styret med hasteturer til Danmark i tide og utide. Så da er planen å snakke med fastlegen og finne ut av det. Og da ble det plutselig litt skummelt igjen... Endret 29. mai 2012 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. mai 2012 #189 Del Skrevet 29. mai 2012 Jo, men du skjønner hva jeg mente? Jeg trodde ikke at å ikke få barn var et alternativ serdu... Uansett er det en spennende (les; nesten litt skummel) periode, enten dere bestemmer dere for det ene eller andre Jeg var på nippet til å gå og ta pilla mi likevel den dagen jeg skulle slutte på de Alle de tankene, noen gode andre ikke fullt så gode - den "beste"? Joda hør her; "tenk om babyen min ikke liker meg" Realistisk! Jeg krysser fingrene for at dere enes om å prøve, for hvis dere gjør det og det klaffer så er det et heldig lite nurk som får dere som foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mai 2012 #190 Del Skrevet 29. mai 2012 Jo, men du skjønner hva jeg mente? Jeg trodde ikke at å ikke få barn var et alternativ serdu... Uansett er det en spennende (les; nesten litt skummel) periode, enten dere bestemmer dere for det ene eller andre Jeg var på nippet til å gå og ta pilla mi likevel den dagen jeg skulle slutte på de Alle de tankene, noen gode andre ikke fullt så gode - den "beste"? Joda hør her; "tenk om babyen min ikke liker meg" Realistisk! Jeg krysser fingrene for at dere enes om å prøve, for hvis dere gjør det og det klaffer så er det et heldig lite nurk som får dere som foreldre Du er jo søt også da... Vi får se hva det blir til etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mai 2012 #191 Del Skrevet 29. mai 2012 For å prøve å dra inn igjen denne boka til det den i utgangspunktet skulle handle om: i går var første gang jeg på egenhånd dro ut på løpetur og var ute i en time! (jaja, 59 minutter og 7 sekunder, men likevel!) Fikk et innfall og tenkte jeg måtte sjekke om jeg har det i meg, og det hadde jeg! Skikkelig positivt overrasket ja!! Jeg løp i skogen i området der svigers bor, så litt ulendt terreng og tidvis mye sand, så allverdens distanse ble det ikke, men jeg er strålende fornøyd likevel! Og i etterkant av det har jeg plutselig fått for meg at jeg kanskje skulle prøvd meg på et mosjonsløp også! En kollega driver stadig å prøver å få oss andre med på forskjellige ting, deriblandt KK mila, der det kan velges 5 eller 10 km. Plutselig fristet det litt! Det eneste jeg er litt skeptisk til er at det avholdes dagen før avreise til Hawaii, så litt usikker på hva jeg skal gjøre. Hadde jo sikkert vært litt moro, og en fin avveksling i reisefeberen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mai 2012 #192 Del Skrevet 30. mai 2012 Ny rekordvekt (ikke på den positive måten ) i går kveld, tall som ikke har vært synlige siden før jeg og Diddles i sin tid hadde utfordringen gående, så det er virkelig på tide å skjerpe seg. Vil jo ikke se ut som en flodhest på Hawaii heller!! Var jo så godt i gang med flink-pike-listene mine, men skled ut så fort jeg fikk en god unnskyldning. Herved skal de innføres igjen, starting as of today! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. mai 2012 #193 Del Skrevet 30. mai 2012 What? Var ikke du nettopp nede i 60 kg for en knapp uke siden??? Du, det må være noe feil med vekta!! Og du hadde uansett ikke sett ut som en flodhest på Hawaii selv om du veier et par kg mer enn idealvekt Isåfall den minste og søteste flodhesten Hawaii har sett Du er råflott, punktum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mai 2012 #194 Del Skrevet 30. mai 2012 What? Var ikke du nettopp nede i 60 kg for en knapp uke siden??? Du, det må være noe feil med vekta!! Og du hadde uansett ikke sett ut som en flodhest på Hawaii selv om du veier et par kg mer enn idealvekt Isåfall den minste og søteste flodhesten Hawaii har sett Du er råflott, punktum! Tusen takk søteste! 60 for et par uker siden var vel strengt tatt 60,9, og mulig at kroppen min har samlet litt vann av PMS-hormonene Men jeg vet at jeg har spist mer enn jeg burde (så også i dag, til tross for gode forsett, denne nye arbeidsplassen er en forbannelse med sine fristelser...) så det er vel mer det å prøve å snu det mentalt. Takk for moralprekenen! ...dessuten bør jeg vite bedre enn å veie meg om kvelden, det er aldri en god ide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. mai 2012 #195 Del Skrevet 30. mai 2012 Kveldsvekt teller ikke Jeg veier omtrent like mye som en elefant om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mai 2012 #196 Del Skrevet 30. mai 2012 Kveldsvekt teller ikke Jeg veier omtrent like mye som en elefant om kvelden Da er vi ihvertfall to!! Elefanten og flodhesten, det er oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mai 2012 #197 Del Skrevet 30. mai 2012 Dere altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. mai 2012 #198 Del Skrevet 30. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. mai 2012 #199 Del Skrevet 31. mai 2012 Dere altså! You wouldn't want us any other way! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. mai 2012 #200 Del Skrevet 31. mai 2012 Gårsdagens flink pike-liste blir kort: Trosset menssmerter og dro på danseaerobic I matveien var det heller labert, masse piller gir cranky mage som vil ha mer mat enn vanlig. Men jeg trente ihvertfall da, det får være bra nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå