Gå til innhold

Bure enkelte inne på snikk-snakk?


Gjest hogwash

Anbefalte innlegg

Men det virker likevel ikke som KG passer helt for deg, dersom dette irriterer deg såpass.

Eh hallo!? De ALLER fleste her irriterer seg over dere, og det er dere som bør skjerpe dere.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet egentlig ikke helt hva som er verst - folk som faktisk morer seg, eller brukere som fucker opp en tråd med personlige meninger og holdninger når TS spør om noe konkret. Dette forumet har ufattelig mange bedrevitere og moralske voktere. Og for ikke å glemme, rettskrivings-mafia!

Jeg tror de uskyldige avsporingene er helt ok å leve med, gitt. Hvis ikke så finnes det masse andre forum, om det passer bedre.

..vel, når jeg tenker meg om - de bilforumene og millitære forumene jeg henger på.. det samme skjer jo der og.

Mulig du bare må akseptere at verden ikke er akkurat lik deg.

I denne tråden ble dette temaet diskutert over maaange sider:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=624344

Her er det ganske tydelig at det er mange brukere som reagerer på denne avsporingen og klikkingen som en ganske liten gruppe brukere holder på med støtt og stadig.

Jeg vet ikke hvem som bør akseptere hvem, og hvem som bør tilpasse seg hvem?? Kanskje på tide å faktisk ta klagingen til seg -og jobbe litt med seg sjøl??

At du og f.eks. tre andre brukere morer dere med å avspore og tulle i en tråd er morsomt for nøyaktig fire personer, nemlig dere. Vi andre, not so much.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Eh hallo!? De ALLER fleste her irriterer seg over dere, og det er dere som bør skjerpe dere.

Lag en tråd da, med en poll så vi kan få opp noen tall :) Bruk gjerne meg som eksempel (regner med å bli stemt litt ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke i utgangspunktet en spesielt seriøs tråd?

Det er jo det jeg sier. Men det betyr ikke at dere kan ta helt over fordi. De siste sidene der omhandler absolutt ikke trådens tema, men er det samme "jeg er så ensom, må flørte på nettet med ukjente folk i hvilken som helst slags tråd selv om jeg ødelegger for trådstarter".

Og det er ikke greit. Må jeg få minne deg på at vi som irriterer oss over avsporingene er i MYE større antall enn dere som faktisk avsporer. Så å si at vi bør finne et annet forum blir helt feil.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Det er jo det jeg sier. Men det betyr ikke at dere kan ta helt over fordi. De siste sidene der omhandler absolutt ikke trådens tema, men er det samme "jeg er så ensom, må flørte på nettet med ukjente folk i hvilken som helst slags tråd selv om jeg ødelegger for trådstarter".

Og det er ikke greit. Må jeg få minne deg på at vi som irriterer oss over avsporingene er i MYE større antall enn dere som faktisk avsporer. Så å si at vi bør finne et annet forum blir helt feil.

Så få opp noen tall da, ha en sånn poll som jeg har sett noen lage. Det å tulle med folk på nettet er ikke synonymt med at man er ensom, det blir litt snevert sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for faen!

Blir helt allergisk bare jeg ser nickene deres i en tråd. Det går utover måten jeg leser deres mer seriøse innlegg også, jeg bare gidder liksom ikke regne dem med i debatten.

Og dette går kun på disse brukernes OPPFØRSEL. Men man kan ikke forvente noe selvinnsikt fra disse dessverre, det kunne man se i en tråd for ikke så lenge sida hvor dette med fjasing ble tatt opp.

Jeg skjønner at mange syns disse avsporingene er plagsomme, men hva i all verden har dette med selvinnsikt å gjøre? Mister man den, om man sporer av tråder?

Det du skriver her, er jo at folk flest bare burde bruke anonymbruker funksjonen, for da hadde du faktisk greid å ta seriøse innlegg seriøst, selv om personen som skriver dem ikke er et menneske som vanligvis skriver mye fornuftig.

Om du har selvinnsikt selv, syns jeg du skal bruke den, og få rydda opp i noen av disse tankene dine, for du plager jo bare deg selv ved å tenke sånn der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I denne tråden ble dette temaet diskutert over maaange sider:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=624344

Her er det ganske tydelig at det er mange brukere som reagerer på denne avsporingen og klikkingen som en ganske liten gruppe brukere holder på med støtt og stadig.

Jeg vet ikke hvem som bør akseptere hvem, og hvem som bør tilpasse seg hvem?? Kanskje på tide å faktisk ta klagingen til seg -og jobbe litt med seg sjøl??

At du og f.eks. tre andre brukere morer dere med å avspore og tulle i en tråd er morsomt for nøyaktig fire personer, nemlig dere. Vi andre, not so much.

Sorry, jeg føler meg ikke truffet. Du kunne vel ganske enkelt bare klaget til en moderator istedet for å gå inne med så mye frustrasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så få opp noen tall da, ha en sånn poll som jeg har sett noen lage. Det å tulle med folk på nettet er ikke synonymt med at man er ensom, det blir litt snevert sagt

Få opp noen tall selv. Lag en poll selv.

Les innlegg nr 40 og tråden som det henvises til der.

Se over alle brukernavnene i forumet og trekk ut de som du kjenner igjen fra fjasing. Det blir ikke mange da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg føler meg ikke truffet. Du kunne vel ganske enkelt bare klaget til en moderator istedet for å gå inne med så mye frustrasjon.

Det var dette med selvinnsikt og navlebeskuelse da. Hvorfor kan ikke dere istedetfor oppføre dere og holde dere til tema? Eller i snikk snakk? Er du så ensom så får du skaffe deg en profil på sukker.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg føler meg ikke truffet. Du kunne vel ganske enkelt bare klaget til en moderator istedet for å gå inne med så mye frustrasjon.

Nå mente jeg ikke at akkurat DU var den klagingen rettet seg mot, det var et random eksempel, kjenner ikke til deg annet enn at du har postet sikkert fem hundre bilder av deg selv i bildetråden.

Og jeg "går ikke inne med mye frustrasjon", langt derifra. Det er et patetisk forsøk på hersketeknikk når du ikke har noen argumenter å komme med, og det vet du. Moderatorene har for øvrig fått beskjed ørten ganger, men avsporingene ruller unna så fort at om de skulle ryddet alt så hadde de ikke hatt tid til annet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Få opp noen tall selv. Lag en poll selv.

Les innlegg nr 40 og tråden som det henvises til der.

Se over alle brukernavnene i forumet og trekk ut de som du kjenner igjen fra fjasing. Det blir ikke mange da.

Jeg gidder da ikke lage en poll over hvem som ikke liker meg og mine likesinnede. Hadde vært å skyte seg selv litt i foten. Det er dere andre her som irriterer dere slikt over sånne små ting, så en av dere kan lage den. Som jeg har sagt kan dere sikkert bruke meg som gallionsfigur for denne frustrasjonen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tråder fylles opp av relativt uinteressant snikksnakk ja, det er ikke til å stikke under en stol det.

Men jeg personlig plages ikke særlig av det. Noen ganger kan det være artig å lese, men som regel bare scroller jeg forbi mens jeg skumleser for å se etter innlegg jeg vil ha med meg. Er blitt en mester i scrolle-skumlese-scrolle-teknikken!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ramse opp brukerne det gjelder? Jeg har sett avsporinger, men ikke lagt merke til at det er faste brukere som avsporer, annet enn i avsporingstrådene på snikk-snakk :sjenert: Kanskje de ikke er klar over det selv og det hjelper å nevne dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gidder da ikke lage en poll over hvem som ikke liker meg og mine likesinnede. Hadde vært å skyte seg selv litt i foten. Det er dere andre her som irriterer dere slikt over sånne små ting, så en av dere kan lage den. Som jeg har sagt kan dere sikkert bruke meg som gallionsfigur for denne frustrasjonen

Det er du som absolutt skal ha tall her, da får du skaffe de selv. Grunnen til at du ber om tall er fordi du vet vi har rett og du har ingen argumenter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Kan dere ramse opp brukerne det gjelder? Jeg har sett avsporinger, men ikke lagt merke til at det er faste brukere som avsporer, annet enn i avsporingstrådene på snikk-snakk :sjenert: Kanskje de ikke er klar over det selv og det hjelper å nevne dem :)

Fra reglene: Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

* Krenkende eller injurierende utsagn eller persondebatt.

Jeg tolker det dithen at jeg ikke har tenkt å nevne navn ihvertfall.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder da ikke lage en poll over hvem som ikke liker meg og mine likesinnede. Hadde vært å skyte seg selv litt i foten. Det er dere andre her som irriterer dere slikt over sånne små ting, så en av dere kan lage den. Som jeg har sagt kan dere sikkert bruke meg som gallionsfigur for denne frustrasjonen

Det handler ikke om å irritere seg over små ting. Det handler om at avsporinger faktisk ødelegger debatter. Og at enkelte brukere søren ikke greier å diskutere i en tråd uten å bli fjasete eller dra inn snikk-snakksjargong. Det vitner om liten selvinnsikt å tro at alle er interesserte i å lese sånt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marregutt

Det er du som absolutt skal ha tall her, da får du skaffe de selv. Grunnen til at du ber om tall er fordi du vet vi har rett og du har ingen argumenter.

Jeg har argumenter. Liker bare å forholde meg til tall, og det hadde i tillegg gitt mer hold i dine argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dette med selvinnsikt og navlebeskuelse da. Hvorfor kan ikke dere istedetfor oppføre dere og holde dere til tema? Eller i snikk snakk? Er du så ensom så får du skaffe deg en profil på sukker.

Morsomt hvordan du sitter der og føler deg så fin og flott som aldri avsporer noe som helst, mens du slenger dritt til spesifikke brukere... WildThing har ikke skrevet ett eneste frekt ord til deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt hvordan du sitter der og føler deg så fin og flott som aldri avsporer noe som helst, mens du slenger dritt til spesifikke brukere... WildThing har ikke skrevet ett eneste frekt ord til deg.

Ah, så herlig det må være å bare avfeie all kritikk som "drittslenging" og derfor ikke måtte forholde seg til den. Jesus Kristus...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Det handler ikke om å irritere seg over små ting. Det handler om at avsporinger faktisk ødelegger debatter. Og at enkelte brukere søren ikke greier å diskutere i en tråd uten å bli fjasete eller dra inn snikk-snakksjargong. Det vitner om liten selvinnsikt å tro at alle er interesserte i å lese sånt.

Avsporinger i noen tråder på et internett forum, det kaller jeg å irritere seg over små ting. Det du skriver videre vitner bare om hvor viktig dette forumet er for deg, og du tror det er like viktig for alle andre siden du mener at alt man skriver skal overveies såpass nøye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...