Gå til innhold

Bure enkelte inne på snikk-snakk?


Gjest hogwash

Anbefalte innlegg

Nå mente jeg ikke at akkurat DU var den klagingen rettet seg mot, det var et random eksempel, kjenner ikke til deg annet enn at du har postet sikkert fem hundre bilder av deg selv i bildetråden.

Og jeg "går ikke inne med mye frustrasjon", langt derifra. Det er et patetisk forsøk på hersketeknikk når du ikke har noen argumenter å komme med, og det vet du. Moderatorene har for øvrig fått beskjed ørten ganger, men avsporingene ruller unna så fort at om de skulle ryddet alt så hadde de ikke hatt tid til annet.

Fem hundre bilder er ganske overdrevet, men et interessant punkt. Du følger med der, altså? Så snikk snakk er ikke HELT uinteressant?

Forøvrig så er hersketeknikk nettopp slike overdrivelser, frk anonym.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra reglene: Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

* Krenkende eller injurierende utsagn eller persondebatt.

Jeg tolker det dithen at jeg ikke har tenkt å nevne navn ihvertfall.

Da tolker vi ordet krenkende forskjellig ;) Noen andre som vil lage en liste med "Sosiale godklumper"? :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Ah, så herlig det må være å bare avfeie all kritikk som "drittslenging" og derfor ikke måtte forholde seg til den. Jesus Kristus...

Gjør du ikke det selv nå, anonym bruker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så herlig det må være å bare avfeie all kritikk som "drittslenging" og derfor ikke måtte forholde seg til den. Jesus Kristus...

Så "skaff deg en nettdating profil, din ensomme mann" er ikke ment som en frekkhet på noen som helst måte, men heller en hjelpende kommentar som skal få oss til å bli bedre mennesker? Tvilsomt, du...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dette med selvinnsikt og navlebeskuelse da. Hvorfor kan ikke dere istedetfor oppføre dere og holde dere til tema? Eller i snikk snakk? Er du så ensom så får du skaffe deg en profil på sukker.

Jeg har ALDRI kunnet oppføre meg etter slik andre brukere vil jeg skal oppføre meg. Er det dresurkurs du er ute etter, så beklager - da får du finne deg en annen lapdog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

Tråder lagd "av og for KG" f. eks. bildetråder kan vel ha litt snikksnakk. Debatter bør selvfølgelig ikke det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avsporinger i noen tråder på et internett forum, det kaller jeg å irritere seg over små ting. Det du skriver videre vitner bare om hvor viktig dette forumet er for deg, og du tror det er like viktig for alle andre siden du mener at alt man skriver skal overveies såpass nøye.

Haha, dagens. Jeg lurer heller på om det er avsporerne som oppfatter dette forumet som viktig for seg og sitt liv. Å bruke et diskusjonsforum og trådene som er starta for å diskutere en sak som et sted for flørting med seksuelle undertoner, "morsomheter"og annet fjas vitner jo litt om mangel på andre arenaer å gjøre det samme på.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Haha, dagens. Jeg lurer heller på om det er avsporerne som oppfatter dette forumet som viktig for seg og sitt liv. Å bruke et diskusjonsforum og trådene som er starta for å diskutere en sak som et sted for flørting med seksuelle undertoner, "morsomheter"og annet fjas vitner jo litt om mangel på andre arenaer å gjøre det samme på.

Da er vi uenige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder lagd "av og for KG" f. eks. bildetråder kan vel ha litt snikksnakk. Debatter bør selvfølgelig ikke det.

Jeg tror jaggu meg du er inne på noe av det vesentlige. Kan det være så enkelt at noen faktisk nid-leser bildetrådene i "SS"-kategorien og irriterer seg over at det ikke bare forekommer bilder der? Er det enkelte brukere som føler seg utenfor?

Sett det før på andre forum, for så vidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jaggu meg du er inne på noe av det vesentlige. Kan det være så enkelt at noen faktisk nid-leser bildetrådene i "SS"-kategorien og irriterer seg over at det ikke bare forekommer bilder der? Er det enkelte brukere som føler seg utenfor?

Sett det før på andre forum, for så vidt.

Hallo!? Nå er argumentene dine så langt ute på viddene at jeg tror du bare heller skal la være.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Hallo!? Nå er argumentene dine så langt ute på viddene at jeg tror du bare heller skal la være.

Like mye ute på viddene som mange av dere AB´er sine. viddefolket

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!? Nå er argumentene dine så langt ute på viddene at jeg tror du bare heller skal la være.

Men jeg gir jo blanke f i hva du mener. Ikke lagt merke til det? Fritt land, ytringsfrihet etc. Mine teser er like mye verd som sutrekjærring-pratet ditt. Er ikke det litt deilig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Tråder lagd "av og for KG" f. eks. bildetråder kan vel ha litt snikksnakk. Debatter bør selvfølgelig ikke det.

De fleste bildetråder o.l er vel allerede på snikk-snakk?

Jeg tror jaggu meg du er inne på noe av det vesentlige. Kan det være så enkelt at noen faktisk nid-leser bildetrådene i "SS"-kategorien og irriterer seg over at det ikke bare forekommer bilder der? Er det enkelte brukere som føler seg utenfor?

Sett det før på andre forum, for så vidt.

Hvis det var hinting til meg der, les tittelen på tråden igjen ;) Avsporinger/fjas på snikk-snakk og ordleker bryr meg ikke, hender til og med jeg involverer meg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråder lagd "av og for KG" f. eks. bildetråder kan vel ha litt snikksnakk. Debatter bør selvfølgelig ikke det.

Jeg er helt enig i at tråder som omhandler KG-brukerne selv bør ha litt rom for tull og tøys. Men det holder med LITT. Om man ser at siden inneholder færre "on topic"-innlegg enn tøyseinnlegg, så bør man kule den og heller ta tullinga videre på PM. Har inntrykk av at visse brukere her liksom ikke skjønner hvor den grensa går. Ta for eksempel den tråden som er aktuell nå om hvilke brukere som får mest PM-er. Der forsvinner etterhvert "on topic"-innleggene (altså de som faktisk sier noe seriøst om hvem de tror får mest PM) i strømmen av tøyseinnlegg. (Mulig den er ryddet nå, aner ikke)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dagens. Jeg lurer heller på om det er avsporerne som oppfatter dette forumet som viktig for seg og sitt liv. Å bruke et diskusjonsforum og trådene som er starta for å diskutere en sak som et sted for flørting med seksuelle undertoner, "morsomheter"og annet fjas vitner jo litt om mangel på andre arenaer å gjøre det samme på.

Her er jeg både enig og uenig med deg. Hvis noen bruker KG daglig som en slags sjekke-arena får jeg nok fort følelsen av at de kanskje mangler noe i "det virkelige liv".

Men å fjase og tulle på KG betyr da ikke nødvendigvis annet enn at man liker å fjase og tulle. Selv om man så klart bør holde den verste fjasingen unna de mer seriøse diskusjonstrådene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like mye ute på viddene som mange av dere AB´er sine. viddefolket

Det er så jævlig typisk at "du er en AB" brukes som argument og hersketeknikk. Hold deg til snikk-snakkforumet om det er så viktig for deg å diskutere med noen med nick, der er det i det minste ingen slemme AB'er.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det var hinting til meg der, les tittelen på tråden igjen ;) Avsporinger/fjas på snikk-snakk og ordleker bryr meg ikke, hender til og med jeg involverer meg!

Nei, jeg hintet ikke til deg - jeg hintet til anonym bruker som innrømmet å ha sett innom tråden og tydelig observert 500 bilder. Noe som i og for seg er en fryktelig dårlig observasjon når man bommer med ca 494...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Det er så jævlig typisk at "du er en AB" brukes som argument og hersketeknikk. Hold deg til snikk-snakkforumet om det er så viktig for deg å diskutere med noen med nick, der er det i det minste ingen slemme AB'er.

Jeg bruker ikke "du er en AB" som argument. Her referer jeg til dere som er anonyme brukere på denne tråden. aner ikke om dere er én eller flere. Tidligere brukte jeg "du er en AB" som argument på grunn av at en AB skrev nedrige saker om meg, og jeg ville gjerne vite hvem dette var slik at jeg kunne sparke med samme sko tilbake. Men så visste jeg fint lite om denne pantertante da, annet enn at jeg ikke liker hun

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

Jeg tror jaggu meg du er inne på noe av det vesentlige. Kan det være så enkelt at noen faktisk nid-leser bildetrådene i "SS"-kategorien og irriterer seg over at det ikke bare forekommer bilder der? Er det enkelte brukere som føler seg utenfor?

Sett det før på andre forum, for så vidt.

Men det kan jeg godt forstå. Når man entrer en bildetråd vil man jo se bilder. Men så er det også naturlig å bare ville snakke litt med hverandre, i en sånn tråd. Jeg synes det bør være greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg gir jo blanke f i hva du mener. Ikke lagt merke til det? Fritt land, ytringsfrihet etc. Mine teser er like mye verd som sutrekjærring-pratet ditt. Er ikke det litt deilig?

For det første: Du diskuterer med flere AB.

For det andre: Ingen har sagt noe om at de irriterer seg over snikk-snakk og fjasing i snikk-snakk forumet. Snikk-snakk er jo nettopp for snikk-snakk, det er vel ingen som har sagt noe annet?

For det tredje: Det ts, og flere av oss ønsker er at dere skal holde fjasingen til nettopp tråder på snikk-snakk og ikke andre tråder som ble opprettet for å faktisk diskutere trådens tema.

For det fjerde: Det at man blir lei av avsporinger i tråder betyr ikke at man ikke i tillegg kan ha det gøy på snikk-snakkforumet. Jeg er der aldri, og har heller ikke sett bilder av deg (tydelig at du ble veldig fornærmet av en annen AB som kommenterte det)

For det femte: Det er langt flere som IKKE avsporer enn som avsporer og du og dine medavsporere ødelegger faktisk for veldig mange andre. Hvorfor kan ikke dere ta x antall oppfordringer til dere? HVORFOR? Om du tar det antall brukere som er her og luker ut de ti-tjue mest aktive avsporererene så ser du hvor mange det er som IKKE holder på slik. Dere er kun en liten gjeng som dominerer forumet, på feil måte.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...