Gå til innhold

Bure enkelte inne på snikk-snakk?


Gjest hogwash

Anbefalte innlegg

Gjest hogwash

Som tittelen tilsier, jeg er drittlei av avsporinger av de samme folkene igjen og igjen... Det ødelegger tråder som kan bli interessante og jeg tar meg i å håpe at mods kunne satt begrensninger for hvor enkelte har tillatelse til å poste..

Er jeg virkelig den eneste som bryr meg om dette?

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så jævlig enig.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke det finnes mekanismer som gjør at noen bruker kan sperres inne på visse foraer.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke den eneste.

Ironien er jo at mange tråder blir flytta til snikk-snakk fordi disse avsporerne ikke vet å begrense seg. Det vitner om lite respekt for trådstartere og de som ønsker å diskutere.

Jeg kan forstå at snikk-snakk er interessant for mange, men da kan de holde seg der inne, og legge av seg denne måten å kommunisere på når de entrer tråder der det diskuteres på en annen måte. Noe som burde inkludere å forholde seg til alle debattanter på en såpass likeverdig måte som mulig.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg tror egentlig ikke det finnes mekanismer som gjør at noen bruker kan sperres inne på visse foraer.

De klarer jo å avgrense anonymbruker og gjest til enkelte fora..?

Scripting og PHP er langt fra noe jeg har god peiling på da men.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Haha, slutt å irritere dere over så små ting. la heller oppvasken stå skitten på kjøkkenet, sikker tmye mindre frustrerende å irritere seg over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De klarer jo å avgrense anonymbruker og gjest til enkelte fora..?

Scripting og PHP er langt fra noe jeg har god peiling på da men.

Det fungerer på en annen måte. Jeg kan ikke helt se for meg at forumet behandler hver enkelt bruker på samme måte som den behandler gjester, og det å begrense bruken av anonyme brukere, blir noe annet igjen, siden det er en funksjon man kan skru av og på, og ikke en bruker i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Det fungerer på en annen måte. Jeg kan ikke helt se for meg at forumet behandler hver enkelt bruker på samme måte som den behandler gjester, og det å begrense bruken av anonyme brukere, blir noe annet igjen, siden det er en funksjon man kan skru av og på, og ikke en bruker i seg selv.

Jeg mistenker at du har rett, synd.

Selvjustisen hos enkelte er tydeligvis ikke eksisterende.

Edit: AB: jeg setter pris på "hjelpen", men nå er du en del av avsporingen..

Endret av hogwash
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Men TS, istedet for at alle skal tilpasse sin atferd her til deg, hvorfor ikke finne deg et litt mer seriøst forum hvor brukerne har etablert en atferd som passer deg bedre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Men TS, istedet for at alle skal tilpasse sin atferd her til deg, hvorfor ikke finne deg et litt mer seriøst forum hvor brukerne har etablert en atferd som passer deg bedre?

Alle? De jeg tenker på er en løs gruppe på 10-20 medlemmer som gjør det samme gjentatte ganger selv om de blir moderert bort/til andre delforum.

Legg merke til at jeg også spør om jeg er den eneste som reagerer på dette, nettopp for å få en føling av hva resten av den stille majoriteten synes.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Alle? De jeg tenker på er en løs gruppe på 10-20 medlemmer som gjør det samme gjentatte ganger selv om de blir moderert bort/til andre delforum.

Legg merke til at jeg også spør om jeg er den eneste som reagerer på dette, nettopp for å få en føling av hva resten av den stille majoriteten synes.

Men det virker likevel ikke som KG passer helt for deg, dersom dette irriterer deg såpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Men det virker likevel ikke som KG passer helt for deg, dersom dette irriterer deg såpass.

Jeg velger å snu litt på det og si at jeg mener enkelte hadde passet bedre på match, spraydate, lekchat e.l.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet egentlig ikke helt hva som er verst - folk som faktisk morer seg, eller brukere som fucker opp en tråd med personlige meninger og holdninger når TS spør om noe konkret. Dette forumet har ufattelig mange bedrevitere og moralske voktere. Og for ikke å glemme, rettskrivings-mafia!

Jeg tror de uskyldige avsporingene er helt ok å leve med, gitt. Hvis ikke så finnes det masse andre forum, om det passer bedre.

..vel, når jeg tenker meg om - de bilforumene og millitære forumene jeg henger på.. det samme skjer jo der og.

Mulig du bare må akseptere at verden ikke er akkurat lik deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Jeg velger å snu litt på det og si at jeg mener enkelte hadde passet bedre på match, spraydate, lekchat e.l.

Ja, det er godt mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

TS, det er jo bare å rapportere innlegg du mener er snikk-snakk i seriøse tråder, da får man rydda opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS, det er jo bare å rapportere innlegg du mener er snikk-snakk i seriøse tråder, da får man rydda opp.

Hva om det blir snikk snakk i useriøse tråde da? Sånn som i den tråden om hvem tror du sende pm til hverandre, der har de faste vasa vekk mange sider. Men man kan ikke akkurat kalle det for et seriøst tema. Det betyr ikke likevel at disse faste idiotfjaserene kan gjøre som de vil.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at jeg også spør om jeg er den eneste som reagerer på dette, nettopp for å få en føling av hva resten av den stille majoriteten synes.

Det er ganske tydelig at "den stille majoritet" er enig med deg når man ser på svarene i tråden din og hvilke innlegg som får flest plusser. :)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Hva om det blir snikk snakk i useriøse tråde da? Sånn som i den tråden om hvem tror du sende pm til hverandre, der har de faste vasa vekk mange sider. Men man kan ikke akkurat kalle det for et seriøst tema. Det betyr ikke likevel at disse faste idiotfjaserene kan gjøre som de vil.

Det er vel ikke i utgangspunktet en spesielt seriøs tråd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Mulig du bare må akseptere at verden ikke er akkurat lik deg.

DEN biten har jeg akseptert for lenge siden ;)

Dog, i denne saken tror jeg det er mange fler enn meg som irriterer seg, bare at flertallet ikke orker/tør si noe.

TS, det er jo bare å rapportere innlegg du mener er snikk-snakk i seriøse tråder, da får man rydda opp.

Nja, ikke helt enig, da kan ofte potensielle bidragsytere være skremt bort allerede, det tar tid å rydde. Ikke minst synes jeg litt synd på moddene som må ta tak i det samme gang på gang fra de samme folkene!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...