Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.


Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy faen, sjukt kleint ass! Hadde noen av dere benyttet et snev av fornuft ville dere forstått at såpass vakre kvinner ikke henger på kvinneguiden. Det skal ikke mer til enn et bildesøk på Google. Kleeeint.

Anonymous poster hash: c44d8...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, sjukt kleint ass! Hadde noen av dere benyttet et snev av fornuft ville dere forstått at såpass vakre kvinner ikke henger på kvinneguiden. Det skal ikke mer til enn et bildesøk på Google. Kleeeint.

Anonymous poster hash: c44d8...19b

... vi gjennomskuet det jo, hvordan kan du da si "om noen av dere benyttet et snev av fornuft" ?

Anonymous poster hash: 20b0c...aa1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bloggeren er bør bli nformert om id-tyveriet, i tilfelle hun ønsker etterforske og finne ut av dette. hun kan få link til denne tråden. jupp det tror jeg at jeg gjør. har selv vært ute for slik stjeling og det er lite kult.



Anonymous poster hash: 2b080...b3c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, sjukt kleint ass! Hadde noen av dere benyttet et snev av fornuft ville dere forstått at såpass vakre kvinner ikke henger på kvinneguiden. Det skal ikke mer til enn et bildesøk på Google. Kleeeint.

Jeg har sett flere smellvakre kvinner på KG, så det er slett ikke urealistisk at det finnes flere av dem. At en er bedrager fjerner ikke helt magisk alle de andre vakre kvinnene her som faktisk legger ut bilder av seg selv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bloggeren er bør bli nformert om id-tyveriet, i tilfelle hun ønsker etterforske og finne ut av dette. hun kan få link til denne tråden. jupp det tror jeg at jeg gjør. har selv vært ute for slik stjeling og det er lite kult.

Glem det. Bortkastet tid. Det vil ikke bli noen etterforskning eller noe som helst. Hadde det vært opprettet en falsk FB-profil som ble brukt til å lure folk for penger kunne man kanskje snakket om å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det. Bortkastet tid. Det vil ikke bli noen etterforskning eller noe som helst. Hadde det vært opprettet en falsk FB-profil som ble brukt til å lure folk for penger kunne man kanskje snakket om å gjøre noe.

Niks, helt uenig med deg. Dette er ikke så svart-hvitt som du skal ha det til. Jeg er en blogger, som opplevde å få stjålet flere av mine bilder og innlegg. Jeg ble informert om dette av en anonym person og jeg valgte ta opp kampen og engasjere de rette folkene til å finne ut hvem som sto bak. Vi fant ut av det og vedkommende ble anmeldt.

Det er helt opp til bloggeren selv om hun ønsker gå vedkommende etter sømmene. Da vil jeg påstå at det ikke er bortkastet at bloggeren blir informert. Hun er nå uansett informert og det er bra, så får hun selv velge om hun vil gjøre slik jeg gjorde.

Jeg håper hun som har kost seg med en annens id, skjelver i buksene, for dette er veldig ugreit.

Anonymous poster hash: 2b080...b3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, sjukt kleint ass! Hadde noen av dere benyttet et snev av fornuft ville dere forstått at såpass vakre kvinner ikke henger på kvinneguiden. Det skal ikke mer til enn et bildesøk på Google. Kleeeint. Anonymous poster hash: c44d8...19b

Ja, sykt kleint for DEG som legger ut bilder av andre og later som det er deg. Det er rimelig triste greier.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sykt kleint for DEG som legger ut bilder av andre og later som det er deg. Det er rimelig triste greier.

Er så gøy når folk skriver under AB, og ikke vet at man kan se om det er samme person som legger ut :P

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Er så gøy når folk skriver under AB, og ikke vet at man kan se om det er samme person som legger ut :P

Mhm! Også blir jeg så fryktelig nysgjerrig på hva slags menneske det her er :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, helt uenig med deg. Dette er ikke så svart-hvitt som du skal ha det til. Jeg er en blogger, som opplevde å få stjålet flere av mine bilder og innlegg. Jeg ble informert om dette av en anonym person og jeg valgte ta opp kampen og engasjere de rette folkene til å finne ut hvem som sto bak. Vi fant ut av det og vedkommende ble anmeldt.

Det er helt opp til bloggeren selv om hun ønsker gå vedkommende etter sømmene. Da vil jeg påstå at det ikke er bortkastet at bloggeren blir informert. Hun er nå uansett informert og det er bra, så får hun selv velge om hun vil gjøre slik jeg gjorde.

Jeg håper hun som har kost seg med en annens id, skjelver i buksene, for dette er veldig ugreit.

Det er helt greit å informere bloggeren, men å anmelde det er bortkastet tid.

Du skriver jo også bare at det ble anmeldt, men hva skjedde med saken? Fikk det noen konsekvenser for noen? Hvem som helst kan anmelde hva som helst. Det betyr ikke at det følges opp.

Dessuten sa du ikke noe om hva bildene ble brukt til. Hva betyr "stjålet"? Ble de bare lastet ned, eller ble de publisert? Hvor og hvordan ble de i så fall publisert? Det er ganske viktig. I denne tråden ble det lagt ut av en AB og det var ikke engang noe navn som ble oppgitt. Det er noe annet enn å lage en falsk profil med falskt eller ekte navn og utgi seg for å være andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt greit å informere bloggeren, men å anmelde det er bortkastet tid.

Du skriver jo også bare at det ble anmeldt, men hva skjedde med saken? Fikk det noen konsekvenser for noen? Hvem som helst kan anmelde hva som helst. Det betyr ikke at det følges opp.

Dessuten sa du ikke noe om hva bildene ble brukt til. Hva betyr "stjålet"? Ble de bare lastet ned, eller ble de publisert? Hvor og hvordan ble de i så fall publisert? Det er ganske viktig. I denne tråden ble det lagt ut av en AB og det var ikke engang noe navn som ble oppgitt. Det er noe annet enn å lage en falsk profil med falskt eller ekte navn og utgi seg for å være andre.

Det var jo nettopp det denne ab`en gjorde....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo nettopp det denne ab`en gjorde....

Eh nei, det var en ANONYM bruker uten profil/brukernavn. Det var ikke noe falskt navn som ble påstått å være den avbildede personen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei, det var en ANONYM bruker uten profil/brukernavn. Det var ikke noe falskt navn som ble påstått å være den avbildede personen.

Men den ANONYME utga seg for å være en annen person og det er jo identitetstyveri.......?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men den ANONYME utga seg for å være en annen person og det er jo identitetstyveri.......?

Og det er nok svært bortkastet å få gjort noe med. Politiet har ikke kapasitet til å finne ut hvem AB er, for deretter å informere en engelsk blogger om at noen har prøvd å utgi seg for å være henne på et norsk forum. Men det er dritt at slikt skjer, uansett hvilket omfang.

Avsporing slutt :laugh:

Anonymous poster hash: 67afc...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nå sannheten frem i dagen, synes jeg ikke hun var spesielt pen sammenliknet med andre KG-brukere som har eksponert seg i ulike tråder, så å påstå at det ikke vanker vakre kvinner på KG er bare sprøyt. Jeg påstår på ingen måte at hun ikke har et tiltalende ytre, og en gjennomført klesstil, men hun blekner mot mange som har hatt digre nok eggstokker til å poste bildet sitt her.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Enhjørning

Hadde på meg dette ikveld :) velger å tro det så bedre ut enn på bildet :P

Endret av Enhjørning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på meg dette ikveld :) velger å tro det så bedre ut enn på bildet :Pimage.jpg

Utrolig vakker! Og fint outfit også :)

Anonymous poster hash: 93456...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...