Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.


Pene sko...

Anbefalte innlegg

Haha. Det er ikke spesielt stort, altså. Trodde først du snakket om høykvalitetsbilde som fylte hele skjermen, jeg.

 

Synes absolutt antrekket ditt var "innafor". Kanskje noe kjedelig, som du selv sier, men helt greit når man bare trasker rundt på en halvvarm dag :)

 

Får vi se et bilde av hva slags stil du har nå for tiden? Kunne vært gøy å se eventuelle endringer.

 Det var ikke en "halvvarm" dag den dagen :P

 

Det var høysommer med høye temperaturer og drepende luftfuktighet. Måtte ha på meg jakke for å beskytte meg mot sola. Slippersene måtte jeg ta av meg fordi de begynte å "skli" av meg, for varmt og det ble fuktig under føttene. Så å "jåle" meg opp på sånne dager var og er absolutt ikke fristende :P

 

Dere får huske min ab-kode, for jeg har bildene av meg slik jeg kler meg i dag på annen plattform (nettbrettet mitt) og der er det tusener av bilder, gad, må rydde, så skal jeg finne et bilde jeg kan legge ut snart :) Så får dere sammenlikne min daværende stil med nåværende stil.

Anonymous poster hash: a5321...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om noen måneder så kommer jeg nok til å skjønne hva du mener. Kommer ikke til å bli lett å pynte seg for noen svigerforeldre nei. 

 

Skal du til Australia? Lykke til, det er varmt, virkelig varmt i oktober til februar, men det er verst rundt november-januar. Så ta med behagelige klær, de er best på slike dager :)

Anonymous poster hash: a5321...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=338174så jeg kan ikke engang forestille meg å bruke jakke med mindre det er småkjølig ute, men jeg skjønner logikken bak det, sånn teoretisk sett xD

 

Og jeg er trådstarteren av denne tråden : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=954927?st=0  :nigo:

 

Så jeg kan absolutt forestille meg å bruke jakke på en høyvarm dag.

Anonymous poster hash: a5321...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skal du til Australia? Lykke til, det er varmt, virkelig varmt i oktober til februar, men det er verst rundt november-januar. Så ta med behagelige klær, de er best på slike dager :)

Anonymous poster hash: a5321...097

 

 

Vi skal nok til Perth, og om alt går etter planen reiser vi ned i februar (kjæreste/samboer er australsk). Det var visst veldig varmt i mars også, tildels april roper han fra siden her nå  :fnise:  Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Og jeg er trådstarteren av denne tråden : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=954927?st=0  :nigo:

 

Så jeg kan absolutt forestille meg å bruke jakke på en høyvarm dag.

Anonymous poster hash: a5321...097

 

 

Så vi er egentlig bitre fiender? :fnise:  Neida. Du har min fulle sympati, for jeg vet hvordan det er å mistrives i dårlig vær (selv om vi har litt forskjellige oppfatninger av hva dårlig vær er). Håper du koste deg i fjor sommer, da. Jeg trodde jeg skulle stryke med, så regner med at det var akseptabel temperatur for deg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok til Perth, og om alt går etter planen reiser vi ned i februar (kjæreste/samboer er australsk). Det var visst veldig varmt i mars også, tildels april roper han fra siden her nå  :fnise:  Takk for tips!

 

God tur til Perth! :sol:  Melbourne og Perth ligger på hver sin side av kontinentet, så det er litt forskjellige klima, tror jeg. Det var i allfall litt bedre temperaturer i mars/ april i Oz. Et tips til: skaff deg slippers. De er populære skotøy i Australia, ikke fordi de er vakre eller siste mote, men fordi de er praktiske (men du får ikke lov til å bruke slippers på utesteder:P).

Anonymous poster hash: a5321...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi er egentlig bitre fiender? :fnise:  Neida. Du har min fulle sympati, for jeg vet hvordan det er å mistrives i dårlig vær (selv om vi har litt forskjellige oppfatninger av hva dårlig vær er). Håper du koste deg i fjor sommer, da. Jeg trodde jeg skulle stryke med, så regner med at det var akseptabel temperatur for deg :laugh:

 

:trampe: Jeg koste meg glugg i hjel i fjor sommer, ja. Nå fryser jeg snart i hjel i disse sprengkulde-dager. Strømpebuksene er på og ovnene er på for fullt og her drikkes det te i stor skala. Det er like før jeg pakker sammen og gir fanden i jobben og stikker av til land med temperaturer over 35 grader. :sol:

Anonymous poster hash: a5321...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Vært på shopping i dag - flate sko! <3 

 

 

Bare jeg som poster her jo! Post dere andre også, da! :)

Jeg skal forsøke å få bidratt litt en av de nøærmeste dagene. Gjelder bare å huske på å ta disse bildene da  :fnise: Jeg kan slenge med kveldens antrekk. Meget gjennomtenkt og superlekkert! 

Du ser dog fantastisk ut, Fantasdick! Du kler virkelig å være gravid :) 

 

Var ikke du mørkhåret før, eller husker jeg helt feil? Synes du er kjempefin med lyst hår, i alle fall :)

Jeg har alltid sett for meg hun som brunette selv, men usikker om det er fordi jeg har sett bilde eller om det bare er i hodet mitt  :laugh: 

 

post-62548-0-36343300-1437863565_thumb.j

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yas, i det siste har jeg likt å kle meg helsort, i tillegg til å låne samboerens skjorte.

fin skjorte! Hvor er den fra?

Anonymous poster hash: 6acc5...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke så spennende antrekk, men dette var hvertfall gårsdagens:

Fint antrekk!

 

Men, det eneste jeg klarte å se på er den flotte magen din!

Anonymous poster hash: 08cdb...9e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fint antrekk!

 

Men, det eneste jeg klarte å se på er den flotte magen din!

Anonymous poster hash: 08cdb...9e1

 

 

Takk for det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Les trådens tittel igjen: "Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk." Dette temaet er en del av tråden, enten du liker det eller ikke. 

 

Anonymous poster hash: 8b23a...05f

 

 

Nei, du diskuterer ikke selve bekledningen, men om det sømmer seg eller ikke i jobbsammenheng, der du antyder at brukeren ikke er profesjonell. Da går du fra å diskutere bekledning over til å diskutere personen. Og hva har hvordan det å kle seg i jobbsammenheng med temaet å gjøre?

Anonymous poster hash: a5321...097

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på shopping i dag - flate sko! <3

25_07_2015.jpg

Bare jeg som poster her jo! Post dere andre også, da! :)

Kjempefint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kler deg jo bedre som gravid enn jeg gjør som ikke-gravid. Urettferdig! :jolie: Likte spesielt den røde kjolen med det store smykket til, og den kjolen du nettopp postet bilde av. Lekkert! Den grå kjolen synes jeg ikke gjør kroppen din noen tjenester (litt for slaskete, og rar skjæring øverst ved lårene), men alle de andre antrekkene er spot on.

 

Var ikke du mørkhåret før, eller husker jeg helt feil? Synes du er kjempefin med lyst hår, i alle fall :)

Haha, tusen takk!  :blomst: Synes det ble lettere å kle seg i kjoler og skjørt etter at jeg ble gravid for det er definitivt mest behagelig selv om jeg kan presse på meg et par jeans av og til også. Og med kjole på føler jeg at det er lett å slenge på et par heels og et smykke også. :) Er forresten enig med med deg angående den grå kjolen - var ingen høydare ser jeg i ettertid. :ler: 

 

Var mørkhåret før ja, men ville ha en forandring. Dette var så lyst frisøren klarte å få det på én dag, så står her litt mens håret får hvile seg. Vet ikke helt hvor jeg ender opp. Denne fargen er ikke så langt fra min originale hårfarge så takk for at du synes jeg kler den! :biggrin: 

 

Jeg skal forsøke å få bidratt litt en av de nøærmeste dagene. Gjelder bare å huske på å ta disse bildene da  :fnise: Jeg kan slenge med kveldens antrekk. Meget gjennomtenkt og superlekkert! 

Du ser dog fantastisk ut, Fantasdick! Du kler virkelig å være gravid :)

Jeg har alltid sett for meg hun som brunette selv, men usikker om det er fordi jeg har sett bilde eller om det bare er i hodet mitt  :laugh: 

Jeg har nesten lagt til meg den vanen at jeg bare tar bilde i speilet i gangen når jeg går inn/ut, men alle er vel ikke like narsissistiske som meg. :ler: 

 

Tusen takk til deg også! Så utrolig godt og koselig å høre!  :blomst:

 

Kanskje ikke så spennende antrekk, men dette var hvertfall gårsdagens:

Dette likte jeg - og misunnelig på den flate magen! :sjokkert:

 

Kjempefint!!

Tuusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dette likte jeg - og misunnelig på den flate magen! :sjokkert:

 

 

 

Takk for det:) Er da ganske koselig med din ikke-så-flate mage også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...