Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.


Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott hårfarge, FantasDick! Pent antrekk også :)

Tusen takk! :D 

 

---

 

Dagens! Endelig ikke så forbanna varmt ute, så kan jo faktisk bevege meg utenfor døra. :ler: 

29_08_2015.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :D

---

Dagens! Endelig ikke så forbanna varmt ute, så kan jo faktisk bevege meg utenfor døra. :ler:

29_08_2015.jpg

Fin genser og fint skjørt, men syntes kanskje ikke det passet så godt sammen. Pluss at skjørtet var kanskje litt i korteste laget?

Anonymous poster hash: b5a2a...b93

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin genser og fint skjørt, men syntes kanskje ikke det passet så godt sammen. Pluss at skjørtet var kanskje litt i korteste laget?

Anonymous poster hash: b5a2a...b93

Synes de passer perfekt sammen bl.a fordi de har nøyaktig samme blåfarge, jeg! :ler: Ja, det er litt kort, enig der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de passer perfekt sammen bl.a fordi de har nøyaktig samme blåfarge, jeg! :ler: Ja, det er litt kort, enig der.

Åja, da passer det sikkert bedre, så trodde skjørtet bare hadde svart mønster ;)

Anonymous poster hash: b5a2a...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin genser og fint skjørt, men syntes kanskje ikke det passet så godt sammen. Pluss at skjørtet var kanskje litt i korteste laget? Anonymous poster hash: b5a2a...b93

Gøy tråd! :D Litt kort,hadde vært finere om det var litt lenger, men ellers kjempefint sammen :D

Anonymous poster hash: 28509...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de passer perfekt sammen bl.a fordi de har nøyaktig samme blåfarge, jeg! :ler: Ja, det er litt kort, enig der.

Ja litt kort muligens men du har smashing ben da👌 😊

Anonymous poster hash: 69e08...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy tråd! :D Litt kort,hadde vært finere om det var litt lenger, men ellers kjempefint sammen :D

Anonymous poster hash: 28509...e9f

Ja, greit å få konstruktiv kritikk på antrekk! :) Ja, enig i at det er litt kort. Tusen takk! :)

 

Ja litt kort muligens men du har smashing ben da👌 😊

Anonymous poster hash: 69e08...f02

Haha, tuen takk! Beina er vel greie enda, men er en god del mer "pløsete" og har fått en del celulitter underveis i graviditeten - håper de blir som før igjen! :ler:

 

---

 

Dagens, beklager verdens mest håpløse pose. Så helt jævlig ut uansett hvordan jeg stod så da gikk jeg for den første! :ler: Nå er det varmt igjen her, phu!  :cry3:

31_08_2015.jpg

 

Begynner virkelig å slite med både utvalg klær og sko nå, altså. Magen har blitt enorm de siste 10-ish dagene og den har sunket kraftig så nå får jeg snart ikke på meg NOE lengre! Og så er det SÅ VARMT! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit å få konstruktiv kritikk på antrekk! :) Ja, enig i at det er litt kort. Tusen takk! :)

Haha, tuen takk! Beina er vel greie enda, men er en god del mer "pløsete" og har fått en del celulitter underveis i graviditeten - håper de blir som før igjen! :ler:

---

Dagens, beklager verdens mest håpløse pose. Så helt jævlig ut uansett hvordan jeg stod så da gikk jeg for den første! :ler: Nå er det varmt igjen her, phu! :cry3:

31_08_2015.jpg

Begynner virkelig å slite med både utvalg klær og sko nå, altså. Magen har blitt enorm de siste 10-ish dagene og den har sunket kraftig så nå får jeg snart ikke på meg NOE lengre! Og så er det SÅ VARMT!

Hvor bor du?

Kul du så ut i dag:)

Anonymous poster hash: 69e08...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du?

Kul du så ut i dag:)

Anonymous poster hash: 69e08...f02

Et stykke utenfor Trondheim.

Thank you! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser helt smashing ut, fantasDick, og i motsetning til de andre her elsket jeg antrekket med den blå genseren. Og så håret da! Håper jeg klarer å se halvparten så smashing ut når jeg er så langt på vei som deg (er i uke 25 nå). Håper du forsetter å poste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Liker vesken! :)

---

Her er dagens. Kjolen er litt åpen i ryggen også (men dekker BH-stropper). Snart 38 uker på vei i 25 plussgrader begrenser sko-utvalget mitt kraftig, forresten! :hoho:

Vet dette er en outfit tråd, men herregud så lekker du er!

Og ja, du ser fortsatt like fin ut med magen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kledde meg litt fint på jobb i dag :)

Hey cameltoe :)

Anonymous poster hash: b5a2a...b93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Dagens antrekk. Enkel kjole, hadde håret opp i en dott på kronen, og husmortørke. Og solbriller og hvite Converse :)

Anonymous poster hash: b5a2a...b93

Hvor er kjolen fra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser helt smashing ut, fantasDick, og i motsetning til de andre her elsket jeg antrekket med den blå genseren. Og så håret da! Håper jeg klarer å se halvparten så smashing ut når jeg er så langt på vei som deg (er i uke 25 nå). Håper du forsetter å poste :-)

Åååh, jeg blir så glad av slike poster; tusen hjertelig takk søte du!  :blomst: Lett svangerskap kombinert med et halvkjedelig liv på bygda gir masser av tid til å fjonge seg. :ler: 

 

Jeg kledde meg litt fint på jobb i dag :)

Liker skoene! :)

 

Vet dette er en outfit tråd, men herregud så lekker du er!

Og ja, du ser fortsatt like fin ut med magen! :D

Åh,*blush*. Tusen hjertelig takk til deg også, makes my dayyyy! :hoho: 

Magen begynner å bli litt i overkant nå, så hun kan begynne å finne veien ut nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, greit å få konstruktiv kritikk på antrekk! :) Ja, enig i at det er litt kort. Tusen takk! :)

 

Haha, tuen takk! Beina er vel greie enda, men er en god del mer "pløsete" og har fått en del celulitter underveis i graviditeten - håper de blir som før igjen! :ler:

 

---

 

Dagens, beklager verdens mest håpløse pose. Så helt jævlig ut uansett hvordan jeg stod så da gikk jeg for den første! :ler: Nå er det varmt igjen her, phu!  :cry3:

31_08_2015.jpg

 

Begynner virkelig å slite med både utvalg klær og sko nå, altså. Magen har blitt enorm de siste 10-ish dagene og den har sunket kraftig så nå får jeg snart ikke på meg NOE lengre! Og så er det SÅ VARMT! 

Kjempefint !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter antrekk, ikke outfit!

Lær dere norsk!!

Anonymous poster hash: ad3b9...039

Lær deg norsk selv. To utropstegn et ett for mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...