Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.


Pene sko...

Anbefalte innlegg

Gøy i stallen?

Og således taler De stygt om dette smukke antrekket?

Men seriøst; jeg likte antrekket :)

Anonymous poster hash: 9d38a...37c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker å ordne meg litt ekstra når det er godt vær! Hadebra, nå skal jeg ut og sleike sol :wow:

07.07.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å ordne meg litt ekstra når det er godt vær! Hadebra, nå skal jeg ut og sleike sol :wow:

Det antrekket burde evne å gi noen og enhver solstikk... :sol:

Merker at jeg begynner å bli en aldri så liten stueloff-fan etter å ha fulgt denne tråden en bit. Et friskt pust i solsteiken. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det antrekket burde evne å gi noen og enhver solstikk... :sol:

Merker at jeg begynner å bli en aldri så liten stueloff-fan etter å ha fulgt denne tråden en bit. Et friskt pust i solsteiken. :duskedame:

En fan? I like it! :fnise: Så fint å høre at du setter pris på bidragene mine i tråden :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at skjørt ikke kan brukes som kjoler og smykker ikke kan brukes som hårbånd? :tongue:

09.07.jpg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ELSKER min nye topp fra h&m!

Absolutt, men jeg synes jenta som har den på seg er ganske ålreit jeg da.

Endret av Fysikeren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, men jeg synes jenta som har den på seg er ganske ålreit jeg da.

Du vet det går ann å være liiiiitt mer diskret :glare:

Anonymous poster hash: 3dd71...345

Anonymous poster hash: 3dd71...345

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, men jeg synes jenta som har den på seg er ganske ålreit jeg da.

Hehe takk. Jeg er en rimelig ålreit jente har jeg hørt! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at skjørt ikke kan brukes som kjoler og smykker ikke kan brukes som hårbånd? :tongue:

Sykt kult!

ELSKER min nye topp fra h&m!

Bilde av dagens outfit

Kjempefin topp, men syntes også blåfargen på shortsen kledde deg svært godt!

Anonymous poster hash: 93a18...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mens jeg venter på min storesøster:

attachicon.gifimage.jpg

Ut fra det lille jeg har lest av deg på KG, så trodde jeg at du var eldre, men du er jo så ung og søt! :rodmer:

Et par råd:

Dropp hatten. Den ser ut som et uheldig loppiskjøp innkjøpt til russefest. Eller til britisk robåtpicnic i mellomkrigstiden.

Dropp den genseren. Jeg hadde en kjæreste i 1988 med nesten lik genser, og den var ikke så fin da heller. Men bonus for korrekt krave stikkende opp. Prøv genser uten mønsterstrikk neste gang. Slå deg gjerne løs med burgunderrød, mørk blå eller mosegrønn så lenge det matcher med skjorten.

Buksen er grei nok, men ser litt rar ut på en mann. Den er nesten identisk med en av buksene som ser best ut på meg (kvinne, 40+). Omtrent på linje med rødbuksetrenden på vestkanten. Litt mørkere bukse med press og bedre passform, så nærmer vi oss.

Du kan ikke gå i sånne sko. Ingen kan gå i sånne sko, medmindre du ser ut som George Clooney og ingen legger merke til skoene dine eller student på HF. Ta på et par ordentlige elegante sko med knyting. Loafers er for hipstere.

Hvis du har Burberryveske, bør resten av antrekket ditt avspeile det, hvis ikke, så bør butleren din bære Burberryvesken. Samboeren min har en Burberryfrakk hvor fôret matcher vesken din, men han går sjelden med den siden jeg alltid kaller ham Ole Brumm når han tar den på.

Du er en kjekk ung mann med et ønske om å framstå med en klassisk stil, og du vet litt om hva som er klassisk og stilig, og hva som er kult. Ut fra det ene bildet jeg så, så har du ikke laget din egen stil (og hvis du har det, så beklager jeg hvis jeg har dømt på grunnlag av ett uheldig bilde!). Hvis du kjenner noen som er flinke med stiler, så spør vedkommende om råd. Du ser så godt ut at hvem som helst vil drømme om å style deg. ;)

Anonymous poster hash: 86274...830

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at skjørt ikke kan brukes som kjoler og smykker ikke kan brukes som hårbånd? :tongue:

09.07.jpg

Du er helt fantastisk nydelig, faktisk så flott at du ikke trenger å photoshoppe armene dine før du legger ut bildene.

Anonymous poster hash: 86274...830

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut fra det lille jeg har lest av deg på KG, så trodde jeg at du var eldre, men du er jo så ung og søt! :rodmer:

Et par råd:

Dropp hatten. Den ser ut som et uheldig loppiskjøp innkjøpt til russefest. Eller til britisk robåtpicnic i mellomkrigstiden.

Dropp den genseren. Jeg hadde en kjæreste i 1988 med nesten lik genser, og den var ikke så fin da heller. Men bonus for korrekt krave stikkende opp. Prøv genser uten mønsterstrikk neste gang. Slå deg gjerne løs med burgunderrød, mørk blå eller mosegrønn så lenge det matcher med skjorten.

Buksen er grei nok, men ser litt rar ut på en mann. Den er nesten identisk med en av buksene som ser best ut på meg (kvinne, 40+). Omtrent på linje med rødbuksetrenden på vestkanten. Litt mørkere bukse med press og bedre passform, så nærmer vi oss.

Du kan ikke gå i sånne sko. Ingen kan gå i sånne sko, medmindre du ser ut som George Clooney og ingen legger merke til skoene dine eller student på HF. Ta på et par ordentlige elegante sko med knyting. Loafers er for hipstere.

Hvis du har Burberryveske, bør resten av antrekket ditt avspeile det, hvis ikke, så bør butleren din bære Burberryvesken. Samboeren min har en Burberryfrakk hvor fôret matcher vesken din, men han går sjelden med den siden jeg alltid kaller ham Ole Brumm når han tar den på.

Du er en kjekk ung mann med et ønske om å framstå med en klassisk stil, og du vet litt om hva som er klassisk og stilig, og hva som er kult. Ut fra det ene bildet jeg så, så har du ikke laget din egen stil (og hvis du har det, så beklager jeg hvis jeg har dømt på grunnlag av ett uheldig bilde!). Hvis du kjenner noen som er flinke med stiler, så spør vedkommende om råd. Du ser så godt ut at hvem som helst vil drømme om å style deg. ;)

Anonymous poster hash: 86274...830

Du er nødt til å bla lengre bakover i denne tråden.

Ferdig snakka.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å ordne meg litt ekstra når det er godt vær! Hadebra, nå skal jeg ut og sleike sol :wow:

07.07.jpg

Den *ehem!* outfitten hadde fått et ekstra blikk fra meg om den gikk forbi meg. Så godkjent. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt kult!

Kjempefin topp, men syntes også blåfargen på shortsen kledde deg svært godt!

Anonymous poster hash: 93a18...a0e

Takk! :blomst:

Du er helt fantastisk nydelig, faktisk så flott at du ikke trenger å photoshoppe armene dine før du legger ut bildene.

Anonymous poster hash: 86274...830

Takk, men hvor nøyaktig er det jeg har photoshoppet armene mine? :tongue:

Den *ehem!* outfitten hadde fått et ekstra blikk fra meg om den gikk forbi meg. Så godkjent. ;)

Det høres bra ut! :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpt meg ny maxikjole fra H&M. Kostet meg 200 kroner. Det var egentlig et underskjørt som var sydd på, slik at kjolen ikke fikk så høy splitt, men med skjørtet under så kjolen alt for finslig ut. Så jeg klipte det bare av. Elsker denne!

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10393838_10203319408078467_3832779540901307426_n.jpg

Har du fjernet bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole fra Fillipa K, sko fra Vagabond, vest fra Only og veske fra Flora & Co

post-14333-37636_thumb.jpg

Endret av netpuppy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...