Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.


Pene sko...

Anbefalte innlegg

Dagens antrekk:

Anonymous poster hash: af221...00b

Den toppen fikk deg til å se diger ut, for det blir ingen fasong på kroppen. Ellers så var det fint.

Endret av Jolene
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Ny og fresh-i-fargen-topp etter som solbrunheten kommer!

(og hjemme-daffe-shorts!)

...

...søren! Den reelle fargen kom ikke helt frem! :sur:

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Wow du hadde fin kropp Noz! :sjokkert: Søtt antrekk også forøvrig! :laugh:

ååh, så hyggelig skrevet tusen takk :)

du rakk nok så vidt akkuratt å se det, for jeg tok det vekk i det du skrev tror jeg :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, så hyggelig skrevet tusen takk :)

du rakk nok så vidt akkuratt å se det, for jeg tok det vekk i det du skrev tror jeg :Hehe:

Ser det nå, rakk det akkurat! Wee for en gangs skyld :P Bare hyggelig forøvrig :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stueloff, digger stilen din! Selv om det ikke er heelt i min bane, du kler det kjempegodt! :blomst:

Her er mitt antrekk i dag :)
Jeg måtte klusse over ansiktet mitt siden jeg så veldig rar ut, hah. (og beklager rotet i bakgrunnen, vi driver å rydder)

Ganske enkelt antrekk, men jeg liker det! :danse:

2jewz15.jpg

1zx6sfl.jpg

Endret av ohdeergod
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Søt kjole ja :Nikke: ..Littnemer skeptisk til kragen til halsen (eller er det feil å si ting man synes er mindre positivt?). Er kragen foresten en del av kjolen eller er den sånn løs og påsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med stråhatt, Pene sko! Har lyst på en eller annen form for sommerhatt selv, men har liksom fått det for meg at jeg ikke vil kle det. Men akk, det kan jo være så stilig, for ikke å snakke om praktisk :)

Jeg har ikke noe godt bilde av det jeg hadde på i dag, men vil vise fram likevel, for jeg er så fornøyd! Bestilte en bruktkjole på eBay fra French Connection (FCUK). Den er i ren silke og kostet nok over tusenlappen ny, mens jeg betalte totalt 100 kr for den. Var usikker på om den var fin eller grisestygg ettersom bildene i eBay-annonsen var ganske crap, meeen jeg digger den :D Skikkelig boho-stil. eBay har med andre ord mer å by på enn billige kinaklær :)

eBay-bildet...

$_57.JPG

Og sånn er den på, det lile dere ser :)

2014-06-15153805_zps0c47f934.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg ny maxikjole fra H&M. Kostet meg 200 kroner. Det var egentlig et underskjørt som var sydd på, slik at kjolen ikke fikk så høy splitt, men med skjørtet under så kjolen alt for finslig ut. Så jeg klipte det bare av. Elsker denne!

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10393838_10203319408078467_3832779540901307426_n.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alja: Litt dårlige bilder så jeg får egentlig ikke sett kjolen skikkelig, men utifra det lille inntrykket man får ser den jo enkel og pen ut.

Man ser trusa di, Tonje!

Nehei, for jeg gikk truseløs, følger jo den siste KG-trenden. Haha, der dumma du der ut der, pinlig! ;)

Neida. Hadde kort shorts under kjolen, men den fikk ikke æren av å bli synlig på bildet stakkars. Kjolen går forresten til rett over knærne når jeg står, men grunnet sittestillingen på bildet ser den kortere ut :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wallet

Kjøpt meg ny maxikjole fra H&M. Kostet meg 200 kroner. Det var egentlig et underskjørt som var sydd på, slik at kjolen ikke fikk så høy splitt, men med skjørtet under så kjolen alt for finslig ut. Så jeg klipte det bare av. Elsker denne!

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10393838_10203319408078467_3832779540901307426_n.jpg

Vakker kjole og kropp! Har du link? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vakker kjole og kropp! Har du link? :)

Bare gå på h&m sin nettside, så ser du på maxikjolene de har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Alja: Litt dårlige bilder så jeg får egentlig ikke sett kjolen skikkelig, men utifra det lille inntrykket man får ser den jo enkel og pen ut.

Nehei, for jeg gikk truseløs, følger jo den siste KG-trenden. Haha, der dumma du der ut der, pinlig! ;)

Neida. Hadde kort shorts under kjolen, men den fikk ikke æren av å bli synlig på bildet stakkars. Kjolen går forresten til rett over knærne når jeg står, men grunnet sittestillingen på bildet ser den kortere ut :)

Kjolen ser skikkelig fin ut! Litt usikker på om jeg hadde giddet å prøve den på om jeg hadde sett den hengende i butikken som på bilde nr 1, men man ser jo på bilde 2 at det der er en real skatt! Hadde vært artig å sett deg med kjolen i oppreist stilling da :jepp: De øredobbene til gjør nok også et stort og bra positivt løft! Liker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mens jeg venter på min storesøster:

image.jpg

Hvorfor kan ikke flere menn gå som deg, hvorfor kan ikke flere menn gå som deg...

lekker!! 👞👒

Anonymous poster hash: 6c616...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjolen ser skikkelig fin ut! Litt usikker på om jeg hadde giddet å prøve den på om jeg hadde sett den hengende i butikken som på bilde nr 1, men man ser jo på bilde 2 at det der er en real skatt! Hadde vært artig å sett deg med kjolen i oppreist stilling da :jepp: De øredobbene til gjør nok også et stort og bra positivt løft! Liker!

Ikke sant, den så ikke kul ut på hengeren. Det er også etter min mening en sånn kjole man helst må passe til i stilen da, jeg føler f.eks. at den er finest når jeg har bølget eller krøllet håret sånn at jeg får litt mer bohemstil.

Bittelitt bedre bilde:

2014-06-17125549_zps9e288ec3.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Der ja Tonje! Enig med du, litt bølger i håret gjør susen!

Du er jo så flink til å gjøre småting så helheten blir knall. Misunner deg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med stråhatt, Pene sko! Har lyst på en eller annen form for sommerhatt selv, men har liksom fått det for meg at jeg ikke vil kle det. Men akk, det kan jo være så stilig, for ikke å snakke om praktisk :)

Jeg har ikke noe godt bilde av det jeg hadde på i dag, men vil vise fram likevel, for jeg er så fornøyd! Bestilte en bruktkjole på eBay fra French Connection (FCUK). Den er i ren silke og kostet nok over tusenlappen ny, mens jeg betalte totalt 100 kr for den. Var usikker på om den var fin eller grisestygg ettersom bildene i eBay-annonsen var ganske crap, meeen jeg digger den :D Skikkelig boho-stil. eBay har med andre ord mer å by på enn billige kinaklær :)

eBay-bildet...

Og sånn er den på, det lile dere ser :)

Wow, du er helt utrolig vakker!

Anonymous poster hash: 27233...de9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med stråhatt, Pene sko! Har lyst på en eller annen form for sommerhatt selv, men har liksom fått det for meg at jeg ikke vil kle det. Men akk, det kan jo være så stilig, for ikke å snakke om praktisk :)

Jeg har ikke noe godt bilde av det jeg hadde på i dag, men vil vise fram likevel, for jeg er så fornøyd! Bestilte en bruktkjole på eBay fra French Connection (FCUK). Den er i ren silke og kostet nok over tusenlappen ny, mens jeg betalte totalt 100 kr for den. Var usikker på om den var fin eller grisestygg ettersom bildene i eBay-annonsen var ganske crap, meeen jeg digger den :D Skikkelig boho-stil. eBay har med andre ord mer å by på enn billige kinaklær :)

eBay-bildet...

Og sånn er den på, det lile dere ser :)

Så pen og fin du er! :) Ser ut som en super herlig jente!

Anonymous poster hash: 0ae31...c8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...