Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.


Pene sko...

Anbefalte innlegg

Tusen takk for koselige komplimenter! Må kanskje bruke store dekkende solbriller med speilglass oftere? Haha, neida :D

Noz: Takk! Nå er du vel ganske glad i og flink til å skape gjennomførte og personlige antrekk selv også, utifra noen bilder jeg kan huske å ha sett? :) Jeg føler jeg er litt Dr. Jeckyll og Mr. Hyde i klesstilen, både fordi jeg hele tiden får nye diller og kan variere mellom alt fra litt sossete til hipster til bohemsk til rocka, og også fordi jeg ene dagen kan ta på noe jeg føler ble ordentlig bra, mens neste dag ender jeg opp i noe som jeg etterpå innser at ikke helt ble som det skulle, og noen dager bare orker jeg ikke å prøve en gang. Men det gjelder vel de fleste av oss kanskje, og klær er jo når alt kommer til alt bare klær. Meeen, jeg synes det er gøy da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke til å ta noe bra bilder av antrekkene mine. Etterlyser gulv til tak-speil!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stueloff, digger stilen din! Selv om det ikke er heelt i min bane, du kler det kjempegodt! :blomst:

Her er mitt antrekk i dag :)

Jeg måtte klusse over ansiktet mitt siden jeg så veldig rar ut, hah. (og beklager rotet i bakgrunnen, vi driver å rydder)

Ganske enkelt antrekk, men jeg liker det! :danse:

Tuuusen takk :blomst: Antrekket ditt var aldeles nydelig! Veldig klassisk :)

Er lenge siden jeg har postet noe i denne tråden nå, og selv om klærne mine egentlig ikke er noe å vise fram i dag, så kan jeg jo bidra litt :) Været er som tykjen her for tiden, så ingen lette sommerantrekk her i gården. Når jeg skal ut kombinerer jeg dette med svarte Doctor Martens og ei brun skinnjakke.

IMG_5476.JPG

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Liker!! :wow:

(den smilyen er egentlig litt ekkel men jeg fant ikke noen som passet bedre. Uttrykket sier så mye :fnise: Uttrykker positive ting altså)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker!! :wow:

(den smilyen er egentlig litt ekkel men jeg fant ikke noen som passet bedre. Uttrykket sier så mye :fnise: Uttrykker positive ting altså)

Haha, det er ikke ofte man ser kvinnfolk på forumet bruke den smileyen, men det er da jeg liker den best :tongue: Takk, Nozmonster :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy! For noen øyne du har!

Takk! Når det kommer til øynene skylder jeg på sminken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Når det kommer til øynene skylder jeg på sminken :fnise:

Nei, nei! Nydelige øyne på frøkna!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde virkelig ikke tippa at du var født i 92. Du har en veldig moden stil, synes jeg. Elsker jakken, den er kjempestilig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i utdrikningslag i går med temaet hippie/bohem. Fjærkrona hadde alle på seg, det var forloveden som hadde laget dem :)

utdrikningslag%252028.06.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest energibånd

Var i utdrikningslag i går med temaet hippie/bohem. Fjærkrona hadde alle på seg, det var forloveden som hadde laget dem :)

Så stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig!

Takk! Den toppen din var veldig søt! Jeg er for bleik til å bruke sånne farger, men på deg ser den bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Var i utdrikningslag i går med temaet hippie/bohem. Fjærkrona hadde alle på seg, det var forloveden som hadde laget dem :)

Du får det til uansett du Stueloff!

Jeg skal på låvefest på bygda snart, så egentlig så burde du ha kommet ned å dresset meg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det til uansett du Stueloff!

Jeg skal på låvefest på bygda snart, så egentlig så burde du ha kommet ned å dresset meg opp!

Takk for det! :D Låvefest hørtes gøy ut! Jeg har stor tro på at du kommer til å se smashing ut uansett hva du hiver på deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...