MarianneE Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Enkelt spørsmål; Hva foretrekker du? Tine eller Q?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Kjøper alltid Tine, uten at det finnes noen spesiell grunn for det. 1
challenger Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Tine, ingen over ingen ved siden av:) 1
Gjest NozMonster Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Q! always! bare fordi de er mindre og trenger all den støtten den kan få! samtidig synes jeg at tine fortjener all den konkuransen de kan få! Endret 29. februar 2012 av NozMonster 8
Gjest NozMonster Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 ..desuten mistet jeg enda mer respekt for tine etter den synøve finden-saken...tine tror de er så mye mer enn det de er 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 Q-Meieriene Jeg mener Tine fullstendig misbruker sin rolle som markedsregulator. De motarbeider konkurrentene, og rett og slett rævkjører oss kundene. Det viser smørmangelen i fjor, de høye prisene, det dårlige vareutvalget, mangelen på utenlandske varer i butikkene, m.m. 6
Cho Kon It Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 Q fordi de er små og trenger støtte, særlig når konkurrenten er gjennomkorrupte Tine. Dumme Tine. 2
Gjest Nica. Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Q fordi de er små og trenger støtte, særlig når konkurrenten er gjennomkorrupte Tine. Dumme Tine. Jeg liker å støtte underdogen. Kjøper også så dårlig dato jeg kan, for jeg synes det er så trist når butikkene må kaste mat Endret 1. mars 2012 av Nica. 3
MarianneE Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 29. februar 2012 Q! always! bare fordi de er mindre og trenger all den støtten den kan få! samtidig synes jeg at tine fortjener all den konkuransen de kan få! Enig i den! 1
Gjest nemorosa Skrevet 1. mars 2012 #13 Skrevet 1. mars 2012 Q når jeg har muligheten, er dessverre ikke alle butikker som selger det 1
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. mars 2012 #14 Skrevet 1. mars 2012 Tine. Nå skal ikke jeg være den store forsvarer av Tine, de har gjort mye rart gjennom tidene. Jeg kjøper igrunn Tine produkter fordi jeg ikke liker smaken av f.eks. osten til de andre produsentene, og selvfølgelig fordi jeg har foreldre som leverer til tine :gjeiper: Men allikevel, gjennomkorrupte? Altså i min verden er korrupsjon korrupsjo'n -en det å bestikke el. ta imot bestikkelser Er det noen som virkelig tror at noe i den retningen skjer i Tine 3
Zzyzx Skrevet 1. mars 2012 #15 Skrevet 1. mars 2012 Kjøper ikke noe som helst fra Tine med mindre jeg må. Dessverre har de en slik markedsposisjon at jeg mange ganger ikke har et valg i det hele tatt. Q-meieriene har ikke allverdens utvalg. 2
Gjest Grønnblomst Skrevet 1. mars 2012 #16 Skrevet 1. mars 2012 Q! Tine er korrupte Hvordan da? :gjeiper:
Orchideae Skrevet 1. mars 2012 #17 Skrevet 1. mars 2012 Kjøper begge deler. Kommer an på hvilke produkt som har den lengste holdbarheten. 2
Gjest Grønnblomst Skrevet 1. mars 2012 #19 Skrevet 1. mars 2012 Tåler ikke melk jeg, så blir nok ingen av delene. Men hadde jeg kunnet spise/drikke det, hadde det blitt Q - meieriet, fordi det de produserer er økologisk. Bruker oatly havremelk som erstatter der jeg kan, og det er kjempe godt Noen ganger bruker jeg rismelk også, men det er sjelden. er ikke så glad i det.
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. mars 2012 #20 Skrevet 1. mars 2012 Tåler ikke melk jeg, så blir nok ingen av delene. Men hadde jeg kunnet spise/drikke det, hadde det blitt Q - meieriet, fordi det de produserer er økologisk. Bruker oatly havremelk som erstatter der jeg kan, og det er kjempe godt Noen ganger bruker jeg rismelk også, men det er sjelden. er ikke så glad i det. Produserer de virkelig økologisk? Det har jeg aldri hørt, vet at de tidligere har blitt kritisert for IKKE å ha hatt økologiske produkter, men det er lenge siden. Kan heller ikke se noe merke på produktene deres, men nå ser jeg bare på bilder fra hjemmesiden deres, lenge siden jeg har sett på de i butikkene. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå