Gå til innhold

Inwe skal bli fit!


Inwe

Anbefalte innlegg

Da synes jeg du skal dra han med deg, det er nemlig kjempegøy :jepp:

Dagens mat:

Før trening: En ryvita med magerost

Frokost: 3 ryvita med egg og kaviar

Lunsj: 4 ryvita og 2 egg

Mellom: To vårruller

Middag: Pasta med tomatsaus (laget med karbonadedeig og fullkornspasta)

Og en time Sh'Bam da.

I morgen blir det styrketrening :trene: Men først jobb.. Så senga neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flink du har vært idag da :)

Ja, må bare sjekke når timene er og om det evt koster noe ekstra. Er ganske billig å trene her, så de tar betalt for noen saltimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter :goodbye:

Jeg har byttet nick, usikker23 :) følte jeg måtte ha en ny start, så har fått ny treningssdagbok :) Forsetter å følge dere her jeg :)

Inwe du er jo kanon flink med maten for tiden da :) jeg skulle ønske jeg var like flink,men blir jo motivert når jeg ser hvor flinke dere er, og får jo litt tips til bedre kosthold DIGGER det :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Da synes jeg du skal dra han med deg, det er nemlig kjempegøy :jepp:

Dagens mat:

Før trening: En ryvita med magerost

Frokost: 3 ryvita med egg og kaviar

Lunsj: 4 ryvita og 2 egg

Mellom: To vårruller

Middag: Pasta med tomatsaus (laget med karbonadedeig og fullkornspasta)

Og en time Sh'Bam da.

I morgen blir det styrketrening :trene: Men først jobb.. Så senga neste :)

Flinke fllinke du !!

Men hva er ryvita ??

Du er veldig flink å trene, ville onske jeg hadde sa masse energy. har nok med min 25 minuters dag på 30 day shred :sjenert:

Ha en flott Onsdagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk jenter :)

Ryvita er en type knekkebrød, veldig godt egentlig. Har ikke alt for mye energi enda jeg eller, men tvinger meg selv til trening egentlig :ler:

Dagen i dag har vært slapp etter jobb, magen min er nemlig ikke helt samarbeidsvillig, så da blir styrken utsatt til i morgen. Kommer meg uansett på trening 5 dager denne uken, og det er jeg fornøyd med :jepp:

Dagens måltider:

Frokost: 3 ryvita med egg og kaviar

Lunsj: 4 ryvita med ost (spist 2 og 2 med 2,5 times mellomrom)

Middag: hjemmelaga søtpotetstappe med pølsekuler, løk og sopp

Kveldsmat: (inntaes snart) 2 ryvita med egg og kaviar

Får lønning i morgen, da blir endelig maten litt mer variabel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mål:

Overarmer - 32 cm (-1cm fra forrige uke, -2 fra start)

Mage - 94 cm (-5cm fra forrige uke -8 fra start)

Hofter - 103 cm (-2cm fra forrige uke, -3 fra start)

Lår - 67cm (-6cm fra forrige uke, -13 fra start)

Legger - 46 cm (uforandret fra forrige uke, -1 fra start)

Fornøyd igjen :hoppe: Tror jeg skal slutte å tenke på vekta en stund, med tanke på at jeg bare har en på sats, og det er stor forskjell på tiden på døgnet jeg er det og hvor mye klær jeg har på meg.

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :biggrin:

Glemte å oppdatere matdagen i går, den var ikke den beste, med tanke på at jeg jobba to timer hjemmefra og måtte ha i meg mat på vei hjem. Uansett, jeg syntes jeg fortjente det etter den lange kjøreturen :)

Frokost: 3 ryvita med egg og kaviar

Mellom: En crispbar fra wasa

Lunsj: Pølsekuler og søtpotetstappe fra middagen på onsdag

Mellom: Winerpølse i grovt brød med løksalat :sjenert:

Etter trening: En soya sjokolademelk

Middag: Fullkornspasta med røkelaks og lett cremefraishe

Også trente jeg 1 time styrke i går. Litt stolt av det, siden jeg ikke var hjemme før rundt 19.00 (etter å ha vært på jobb siden 09.00).

I dag blir det treningsfri, jobber nemlig fra 13.00 til 22.00 (tror jeg er hjemme 21.00, men får betalt til 22.00).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler fortsatt at jeg spiser for mye og for usunt, men det er vel bare inni hodet mitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Det kunne jeg helt sikkert :gjeiper: Men det var det som frista mest på statoil da :sjenert::ler: Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg pleier å skeie ut med en baconpølse jeg, når jeg er innom bensinstasjoner. :sjenert: Selvom jeg egentlig tenkte å ta en grov baguett eller salat.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skulle egentlig ha en grov luna med kylling og pesto, men sånn gikk det ikke gitt :ler:

Æsj, jeg vil skikkelig lite på jobb i dag. Har ikke fri før søndag, og trenger virkelig en eller to hjemme nå. Jaja, blir penger ut av det da, og må ikke dra før om 30 min. Burde egentlig få i meg litt å spise før den tid også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fine mål du har fått :klappe: jeg blir imponert, og det gir motivasjon her :)

Denne uken blir ikke målene mine så bra, men ikke rart med en turbulent uke, mye jobbing og kos :fnise:

Hva syns dere egentlig er vanskeligst med å nå målene?

Jeg syns det er vanskeligst å kombinere, jobb, venner, "kjæreste" og kosthold... finner liksom ingen balanse.. får ikke inn nok måltider pga jobb. Hvordan klarer dere det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt opp en kostholds-plan og fulgte den slavisk. Samboer har også nytte av den og bruker den, så det går veldig greit sånn sett. I starten måtte jeg ha faste tider å ha måltidene på for å komme i rutine osv.

Men etter en uke på planen så har det gått av seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er kostholdsplanen din? Jeg er ikke noe flink på det der altså. Synes det er vanskelig å kombinere jobb og kosthold, det går helt fint hjemme. Vil sambo ha noe usunt lager jeg bare det og koker opp feks fullkornspasta som jeg kan ha vedsiden av :)

Gårsdagens mat:

Frokost: 3 Ryvita med egg og kaviar

Mellom: 2 ryvita med ost

Lunsj: 2 lunsjkaker og et rundstykke

Middag: Taco laget med kyllingkjøttdeig og grove tortillas

Også ble det en skje med ben and jerrys, sambo hadde kjøpt en jeg ikke hadde smakt, så da måtte jeg bare prøve :gjeiper:

I dag sa kroppen nei til trening, så jeg har tenkt å ligge rett ut på sofaen frem til jobb. Så får jeg eller ta det igjen. Tenkte å planlegge neste ukes trening for å bøte på den dårlige samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke værst! Gjør ingenting med litt pause, det er ofte lurt å høre på kroppen.

Jeg kan skrive den ned til deg når jeg er litt bedre og orker å sitte med pcen. :) litt mye å skrive på denne dumme touchtelefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...