Gå til innhold

Inwe skal bli fit!


Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, Jeg har dagbok! Prøvedagbok, igjen. Tror linken er i signaturen min :)

Har fulgt deg før, mener jeg.. Het Aravis her før, har bedt om å få slettet den brukeren nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en uke er det veldig bra. :jepp:

Takk :) er fint med folk som vet hvordan fremgangen skal gå :)

Jepp, Jeg har dagbok! Prøvedagbok, igjen. Tror linken er i signaturen min :)

Har fulgt deg før, mener jeg.. Het Aravis her før, har bedt om å få slettet den brukeren nå. :jepp:

Hmm.. Nicket virker kjent, men husker ikke helt om jeg har sett deg før :klo: skal ta meg en titt på dagboka di etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på ipaden til sambo.. Klarte nemlig å søle vann på macen min i går :( jaja, får håpe den lever når den har tørka, hvis ikke har jeg idiotforsikring..

Maten i går:

Frokost: havregrøt med banan

Lunsj: 3 grove skiver med fiskekaker på

Mellommåltid 1: et egg

Mellommåltid 2: en skyr

Middag/kvelds: fullkornspasta med røkelaks og creme fraishe lett

Også ble det 1 og1/2 glass vin + en øl når jeg møtte noen venner av sambo :sjenert:

Prøvde meg på strykeprogrammet i går da, og det gikk så som så..

Vekter på strykeøvelser:

Beinpress: 120 kg

Lår curl: 20 kg

Nedtrekk: 20 kg på hver arm

Roing: 20 kg

Brystpress: 5 Kg på hver arm

Liggende: 5 kg på hver arm

Biseps curl: 5 kg på hver arm

Planken: 1 min

Har 8-10 reps og 3 set. Planken er 3 set av maks tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :biggrin:

Macen lever igjen :hoppe: I går var som lørdager flest, eller iallefall som annenhver lørdag, de jeg ikke jobber :ler:

Gårdagens måltider:

Før trening: En banan

Frokost: Omelett med litt bacon, løk og paprika

Mellom: 2 kvikklunsj :sjenert:

Middag: Sprøstekte scampi med sursøt saus :sikle:

Kvelds: Kebab :sjenert:

Også en liten hau med øl og et par drinker :ler:

Kan jo si jeg var på zumba først da, og det var jo tross alt lørdag.

Dagen i dag blir ikke den sunneste eller, skal til mine foreldre, der vi blir servert bakt potet og is med varme bjørnebært :sikle: Tenkte å ta meg en tur på sats først for å trene litt styrke, må bare sitte i sofaen litt til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprøstekt scampi med sursøt saus. :sikle: Ååååh det vil jeg og ha!

Synes ikke lørdagen din var så ille, jeg. :jepp: Og det gjør ingenting om du skeier ut litt idag heller. Vi har faste måltidsplaner alle dager i uken bortsett fra lørdag og søndag, og det funker bra for oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du har vært flink jeg :) bedre enn meg som har spist kinamat, club baguette, sjokolade, chips, smågodt og drukket alkohol :sjenert: snakk om dårlig helg her i gården :( men har vært syk så føler noe av det er ok :)

Blitt noe trening i dag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp hjemme fra sats. Er så sliten i musklene at jeg bare sitter å skjelver :ler: Tror dette styrkeprogrammet fungerer altså :trene:

Gikk også opp i vekt på beinpress, så nå tar jeg 130 kg der :biggrin:

Kinemat behøver forsåvidt ikke å være veldig usunt :) Forsåvidt var mine sprøstekte scampi fra kina/japan restauranten i gata her :ler:

Nå skal jeg bare få i meg kaffen min, så skal jeg hoppe i dusjen og sette snuta hjem mot mine foreldre :)

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen. Nå skal jeg bare bli på sofaen til jeg skal finne senga, må slappe av litt også :)

Dagens måltider:

Frokost: 3 egg og litt bacon

Etter trening: 1 banan

Middag: Bakt potet med masse fyll :sikle:

Dessert: Is med varme bjørnebær

Ikke verdens beste matdag med andre ord, men det visste jeg fra før og det er jo helg :)

Neste ukes trening:

Mandag: Sh'Bam

Tirsdag: Sh'Bam

Onsdag: Styrke

Torsdag: Fri

Fredag: Fri

Lørdag: Styrke

Søndag: ViPR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Siste tall var dritbra !!! :Nikke:

Kjennte at jeg blei nestem litt misunlig :legrine:

Du er veldig flink a trene, det er veldig motiverende å lese dagboka di. Stå på. ikkje lenge til størrelse 38 hvis du forstetter sann :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er Sh'Bam egentlig? Titter alltid på den plakaten som henger i frivekt-rommet på treningsstudioet vårt. Jeg kan ikke danse for 5 øre, men har litt lyst til å prøve likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke danse jeg heller :ler: så det er ikke et must :) sh'bam er slitsomt og morsomt. Man danser, løper og hopper. God trening :) også kjører de samme program over lenger tid så du lærer dansene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lurt på om jeg skal få med typen serru. :fnise: Men jeg eier ikke koordinasjon eller noe. Jeg er jo ganske høy, men så har jeg så små føtter. Så jeg klarer ikke danse og få med meg beina osv osv og jeg har ræv balanse siden de små føttene mine har et stort tårn å holde oppe. :gjeiper: Men det ser morro ut, ja. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Jeg kan ikke danse jeg heller :ler: så det er ikke et must :) sh'bam er slitsomt og morsomt. Man danser, løper og hopper. God trening :) også kjører de samme program over lenger tid så du lærer dansene :)

Høres kjekkt ut :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er anbefalt altså, men tror kjæresten din blir eneste gutten KaDust :fnise:

Æsj, nå er jeg skikkelig kvalm.. Skikkelig. Maten i dag har ikke vært det beste eller.

Frokost: Havregrøt med banan

Lunsj: Grov baguette med ost, skinke, salat, agurk og tomat

Mellom: Nøtter (og en liten is)

Middag: Kyllingpølser i lompe

Kvelds: 10 biter sushi

Også 45 min med Sh'Bam da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg lurer på en ting. Hvor lenge trener dere av gangen? Når jeg drar på sats er jeg alltid der ca en time, hverken lenger eller kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer på en ting. Hvor lenge trener dere av gangen? Når jeg drar på sats er jeg alltid der ca en time, hverken lenger eller kortere.

Hvis jeg ikke går på timer, så trener jeg 1 og halv time ca, av og til 2.

Men jeg trener som regel med pt og de timene er jo bare 55 min, så jeg pleier å varme opp 15 min før med elipsemaskin :)

Også pleier jeg å gå på spinning timer, alt fra 40 min til 55 min timer :) De dagene pleier jeg som regel også å ta 30 days shred, (25min med oppvarming og nedkjøling)

Du har vært kjempe flink med maten da :) Og trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det blir litt lenger økter på meg etterhvert også, men tror det må vente til jeg blir student. Har jo nesten ikke tid med tanke på jobben. Nå skal det sies at jeg går i 3-5 timer i strekk hver dag på jobb også da, men det er ikke akkurat power walking :ler:

Nå er jeg hjemme fra sh'bam og venter på at eggene mine skal bli ferdig kokt så jeg kan få i meg litt frokost :) Ryvita med egg og kaviar :sikle:

Ellers har jeg fri i dag, så blir nok kafe med en venninne så fort hun er ferdig på jobb. Liker omtrent bare svart kaffe uten noe i, så blir ikke noen ekstra kalorier der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på. Under kondisjons-treningene ca 45 min. Styrke varierer på hvilke del av kroppen, men mellom 1-2 timer.

Og det gjør ingenting om han blir den eneste gutten. :gjeiper: Det får han tåle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...