Gå til innhold

Inwe skal bli fit!


Inwe

Anbefalte innlegg

Bare pass på at du spiser frukt minst 3 timer før du legger deg. Ellers jobber kroppen med fruktsukkeret hele natten + at du kan pusse emaljen av tennene dine :fnise: Best med grønnsaker på kvelden og frukt på morgenen/dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe spesielt søtsug jeg egentlig.. Aldri hatt det eller, litt heldig der kanskje :fnise: drikker ikke brus, bare farris og spiser så vidt sjokolade i helgene! Det er mat som er fienden min, jeg eelsker mat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sånn er jeg også, er veldig kresen på søtsaker og godteri. Mat er det beste! Og potetgull da. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sånn er jeg også, er veldig kresen på søtsaker og godteri. Mat er det beste! Og potetgull da. :sjenert:

Min største fiende også :fnise:

Og for å ikke snakke om pepsi max dag, men heldigvis redusert kraftig denne uken på pepsi max, gått fra å drikke kanskje 10 liter i uken, kanskje mer... til å drikke 1-2 liter... :):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg tar alltid helt av på lørdager (ja, veldig..) med en pose potetgull og dip + pepsi max. :sikle: Men da er det jo lov!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så begeistra for potetgull og Pepsi Max smaker ekkelt :ler: cola zero og pommesfrites derimot :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Æsjda, cola zero smaker jo så rart!

Var heller ikke så glad i pepsi max før, men pappa er avhengig, så jeg har fått det på besøk der hver gang jeg er der. Så da ble det godt til slutt desverre. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Æsjda, cola zero smaker jo så rart!

Var heller ikke så glad i pepsi max før, men pappa er avhengig, så jeg har fått det på besøk der hver gang jeg er der. Så da ble det godt til slutt desverre. :sjenert:

hehe helt enig, smaker som utvannet cola med en bismak eller noe :fnise:

Pepsi max dessverre er blitt en avheninghetssak :gjeiper:

Men å kutte fra 10 liter til 1 liter må vel være noe lunde bra :sjenert:

Jeg ser den med pompfritz og jeg :fnise: heldigvis har jeg ikke fryser så jeg kan ikke ha sånn liggende, så blir lite jeg spiser sånn type mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Kan jeg følge med her også? Håper det kommer noen gode tips mot chips-trangen, sørlandschips og superchips med paprikasmak og dip er nemlig min store last :fnise: Men det er jo sååå godt! :popcorn:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag potetgull selv, mye sunnere og mindre kalorier hvertfall. :ler:

Ja, pommes frites er farlig godt. Heldigvis har vi hverken burgerking eller mc donalds her, ei heller noen bensinstasjon hvor man kan bestille pommes frites. Så da blir det ikke så mye av det. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag potetgull selv, mye sunnere og mindre kalorier hvertfall. :ler:

Ja, pommes frites er farlig godt. Heldigvis har vi hverken burgerking eller mc donalds her, ei heller noen bensinstasjon hvor man kan bestille pommes frites. Så da blir det ikke så mye av det. :lur:

Det var en god ide, tror eg må begynne å gjøre det :danse:

hehe heldig du, jeg bor MIDT i byen, så jeg har alle fristelser farlig nærme, men heldigvis er jeg ikke så glad i mcen, men blir jo dit etter fylla i blandt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppass. :fnise: Jeg bor i en BY jeg og, men kommunen her er streng og sunn så da blir det ikke sånne fastfood-kjeder her. :lur: (Helt ærlig husker jeg ikke hvorfor de ikke tillater Burger King og Mc'ern bygge her. :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fastfoodkjeder overalt. Selvom jeg bor i en liten by, men det blir ikke mye fasfood da verdens beste sushisjappe er like ved også. Blir til at vi bestiller det om vi vil kose oss litt :sikle:

Gjett hvem som våkna potte-tett med ca -10 i energinivå a? Dermed ingen trening, skal på noe bestilit med jobben i dag også, så da må jeg stille 100% våken. Dermed sofaen frem til jobb, og trening i morgen :jepp:

Da skal jeg også bestille veiledningstime, så skal det bli fart i sakene her :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra det blir sushi fremfor fastfood da! Det er jo mye sunnere. :jepp: Aldri smakt sushi før jeg, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det blir sushi fremfor fastfood da! Det er jo mye sunnere. :jepp: Aldri smakt sushi før jeg, faktisk.

Sushi huff...rå fisk... :kvalm: neida sikkert godt for dem som liker det :) Det er jo MYE sunnere enn vanlig fastfood! ;)

Jeg er glad jeg er fattig denne månden så jeg slipper å tenke på å gå på slike steder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var egentlig ikke glad i sushi før jeg eller, men sambo elsker det, så da måtte jeg jo prøve er par ganger ekstra, og nå er det godt :sikle:

Nå sitter jeg på kafé alene med kaffe og sjokolade. Lørdag :hjerte: Er egentlig på jobb da, men ble noen forsinkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katee

Halla Inwe! :vinke:

Så hyggelig med ny bok :klem: Følger gjerne med så kanskje jeg også får litt inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alyha :klem: koselig å se der her :)

Boka er til for inspirasjon. Og det er allerede skravlehøner her, jeg liker'e :fnise:

Her tar jeg lørdagen ut til det fulle, masse mat og sjokolade. Og ikke minst pølser og rødvin når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...