Gå til innhold

Inwe skal bli fit!


Inwe

Anbefalte innlegg

Ja, er jo bare å skyte inn mellommåltider. Alle har tid til å ta seg en frukt eller litt nøtter. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er god trening det da ;) Høy aktivitet, muskelspenning og etterpå total avslapning :fnise:

Takk, godt å høre at noen synes jeg er flink :) Blir vel bare litt for opptatt av det selv.

Dagens måltider:

Frokost - omelett med løk og krydret kyllingfilepålegg

Mellom - Grovbrød med ost

Lunsj - 3 skiver grovbrød med leverpostei og sylteagurk

Middag - Kyllingpølser i lompe

Rekker ikke fler måltider enn som så jeg, men burde kanskje bli litt flinkere med mellommåltidene.

Du er flinkere enn meg å spise så :fnise:

Men får du ikke i deg litt for lite kalorier? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende.. Men jeg er liksom mett hele dagen når jeg spiser dette, føler ikke for å presse i meg mer enn jeg orker :ler: Men disse mellommåltidene skal jeg prøve å få til, iallefall når økonomien tilsier det :jepp:

I dag startet jeg dagen med en porsjon havregrøt med kruskakli, men synes det ble så lite når jeg fulgte oppskriften. Dermed ble det to egg i tillegg. Har også laget meg fullkornspasta med pesto løk og kyllingpølser som jeg skal ha med på jobb. Blir en lang jobbdag i dag. Begynner kl 13.00 og er ikke ferdig før 23.30 :sukk: Sliten bare av tanken :ler:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende.. Men jeg er liksom mett hele dagen når jeg spiser dette, føler ikke for å presse i meg mer enn jeg orker :ler: Men disse mellommåltidene skal jeg prøve å få til, iallefall når økonomien tilsier det :jepp:

I dag startet jeg dagen med en porsjon havregrøt med kruskakli, men synes det ble så lite når jeg fulgte oppskriften. Dermed ble det to egg i tillegg. Har også laget meg fullkornspasta med pesto løk og kyllingpølser som jeg skal ha med på jobb. Blir en lang jobbdag i dag. Begynner kl 13.00 og er ikke ferdig før 23.30 :sukk: Sliten bare av tanken :ler:

Så flink du er med maten i dag da :klappe: huff misunner deg ikke denne lage dagen, håper du kommer fint igjennom den :) Ha en fin fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG hjemme. Tror jeg har kjørt verden rundt i dag :ler: Har jobba i østfold nemlig, og med tanke på at jeg bor på romerike er det ganske så langt å kjøre.

Dagens mat:

Frokost: En porsjon havregrøt og 2 kokte egg

Lunsj/middag: Fullkornspasta med løk, pesto og 2 kyllingpølser

Kvelds: 3 kyllingklubber og 1 skyr

Blir fortsatt alt for få måltider altså. Men er så sinnsykt vanskelig når jeg jobber hele dagen, og ikke kan spise mens jeg jobber..

Nei nå får jeg komme meg i seng snart, skal opp kl 09.00 for å rekke puls-timen kl 10.00 på sats :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som sivilvekter, dermed kan jeg ikke si for mye om jobben og hvor jeg skal :ler:

Ferdig med trening, og for en time. Pressa meg og pressa meg, men er ikke på langt nær i like god form som de andre enda. Fikk iallefall fult utbytte, pusta, pesa og svetta som bare det :ler:

Nå har jeg spist en banan, og tenkte å snart å hoppe i dusjen så jeg kan begynne på frokosten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som sivilvekter, dermed kan jeg ikke si for mye om jobben og hvor jeg skal :ler:

Ferdig med trening, og for en time. Pressa meg og pressa meg, men er ikke på langt nær i like god form som de andre enda. Fikk iallefall fult utbytte, pusta, pesa og svetta som bare det :ler:

Nå har jeg spist en banan, og tenkte å snart å hoppe i dusjen så jeg kan begynne på frokosten :)

stilig yrke du har da ;) mye mer fansy enn mitt :fnise:

Så flink du er, jeg har ikke kommet meg på trening enda, skal i kveld tenker jeg. Må nesten det etter denne jentekvelden i går, hvor det ble ost, kjeks, og vin :fnise: Føler eg la på meg minst 10 kg i går :gjeiper:

og som kadust sier, formen din kommer etter hvert ;) Du blir like god som de andre ett hvert, du vet, jorden ble ikke lagd på en dag ;) Forandringene kommer etterhvert, syns du er kanon tøff som presser deg hardt :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Hi .. Har lest gjennom dagboka di og jeg synes du er flink jeg :jepp: Du sa at du ikkje er flink med maten men jeg synes du er kjempe flink jeg.. kanskje mangler noen mellommåltider da eller så ser det perfekt ut.

og du er jo kjempe flink å trene.. gleder meg å følge med deg og gå ned i vekt "ilag" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrket mitt er nok ikke så spennende gitt, iallefall ikke for meg. Blir så alene, da jeg alltid jobber alene, er så vidt innom kontoret en gang i uka. Begynner å studere igjen til høsten, gleder meg :)

Gleder meg til jeg er i like god form som de andre, kanskje tilogmed bedre :trene:

Tenk når vi ser smashing ut i str 38 a HollyDolly, det skal vi nemlig gjøre snart :) Ja, det er mellommåltidene som er problemet egentlig, det og at jeg tror jeg ligger i et kaloriunderskudd..

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mat:

Før trening - en grov skive med kylling magerost

Etter trening - En banan

Forkost - Havregrøt laget på melk med banan på og 2 kokte egg

Mellom - En skyr

Lunsj - 3 grove skiver med rekeost

Middag - Tikka masala med kylling og ris

Mange måltider jo :hoppe:

I tillegg til trening - 55 min pulse. Fornøyd med dagen i dag ja :)

ViPR utgår i morgen, da jeg skal hjelpe en venninne å flytte (er vel trening nok i seg selv det :ler: ). Det blir uansett veiledningstime i morgen, gleder meg til å lære litt om frivekter. Nå skal jeg bli sterk :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir flinkere og flinkere, Inwe! Det er bra! :kose:

Du kommer deg inn i str 38 in NO TIME! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke internett for tiden :( Sitte på delt interentt fra iphonen, men kan jo ikke gjøre for mye av det eller. Kommer en repratør på mandag, så får håpe det fikser seg da.

Maten i går:

Frokost - Havregrøt med banan

Lunsj - 3 grove skiver med banan og prim (ikke sammen da)

Når jeg kom hjem fra jobb - Litt fullkornspasta med bacon :sjenert:

Middag - Kyllingpølser (ble lit sen middag pga flytting og veiledning)

Veldig fornøydt med veiledninga i går, selvom det ikke bare blir frivekter. Skal ha dette programmet i 6-8 uker, så får snakke med han om frivekter igjen da :trene: Ble ikke noe trening etter veiledninga i går da, måtte hjem å spise :ler:

I dag blir det rydding og vasking av leilighet + styrkeprogrammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Håper nettet blir fiksa på mandag da.

Hva hadde du på veiledningstimen idag da? Jeg bruker jo noe maskiner jeg og, men mest frivekter. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! :goodbye:

Håper det er greit hvis jeg følger med her!

Prøver selv å endre livsstil, har fått gratis trening på treningssenteret her i et år, av sjefen. :) Bra tiltak!

Så nå prøver jeg å legge om kostholdet litt og trener 3-4 ganger i uken.

Blir moro å følge med på deg! :):jepp:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir jo bare flinkere å flinkere med maten og alt :klappe:

Har du målt deg i det siste? Har du noen faste måledager? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Håper nettet blir fiksa på mandag da.

Hva hadde du på veiledningstimen idag da? Jeg bruker jo noe maskiner jeg og, men mest frivekter. :jepp:

Fikk bare 3 frivektøvelser nå. Men veilederen virket veldig flink, så jeg tror dette skal bli bra :) Trener hele kroppen to ganger i uka + kardio 2-3 ganger i uka nå til og begynne med.

Hei! :goodbye:

Håper det er greit hvis jeg følger med her!

Prøver selv å endre livsstil, har fått gratis trening på treningssenteret her i et år, av sjefen. :) Bra tiltak!

Så nå prøver jeg å legge om kostholdet litt og trener 3-4 ganger i uken.

Blir moro å følge med på deg! :):jepp:

Ha en fin dag!

:velkommen: Bare koselig med fler følgere. Har du dagbok?

Du blir jo bare flinkere å flinkere med maten og alt :klappe:

Har du målt deg i det siste? Har du noen faste måledager? :)

Jeg skulle jo måle meg i dag :klaske: Glemte det helt jeg. Skal jo måle vær fredagsmorgen. Jaja, frem med målebåndet nuh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig målt meg å morgnen i dag, før frokost. Det glemte jeg selvsagt :ler: Er forsåvidt en stund siden jeg har spist, så den kan jo ikke være så gæli å ta det nå.

Mål:

Overarmer - 33 cm (-1cm)

Mage - 99 cm (-3cm)

Hofter - 105 cm (-1cm)

Lår - 73cm (-7cm)

Legger - 46 cm (-1cm)

Vet ikke om det er bra eller dårlig på en uke jeg, men velger å være fornøyd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...