Gå til innhold

Inwe skal bli fit!


Inwe

Anbefalte innlegg

Det er igjen litt rødvin, en liten stund til :fnise: Resten er spist med god samvittighet. Trening i morra :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treninga i dag ble ikke helt som venta. Fikk ikke til så mye som jeg ville, men nå skal det sies at det er en høypulstime og jeg kanskje ikke var helt på topp i dag :ler:

Maten i dag er iallefall ikke noe å snakke om. Burger til middag a gitt :sjenert:

Iallefall, neste ukes trening:

Mandag - treningsfri grunnet jobb (litt styrke hjemme)

Tirsdag - treningsfri grunnet jobb (litt styrke hjemme)

Onsdag - Pulse 55 min

Torsdag - ViPR 55 min + veiledningstime

Fredag - Styrkeprogram fra veiledningstimen (evt ingenting, skal kanskje ut)

Lørdag - Zumba (+styrke om det ikke ble dagen før)

Søndag - Styrke eller ViPR (spørs på om det blir middag hos mor og far)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er søndag, det er lov å ikke være helt på topp med treninga ;)

og burger er jo ikke SÅÅÅ farlig, det er jo bedre enn grandis liksom syns jeg da :sjenert:

visste du at i ett pizzastykke fra den nye grandiosa natchos så er det langt over 100 kcal? det er sykt ... og den er ikke god en gang :fnise:

så ikke tenk på den burgeren ;)

Høres ut som en fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100? :hakeslepp:

Sambo elsker den, men nå er ikke han akkurat et bilde på sunnhet eller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100? :hakeslepp:

Sambo elsker den, men nå er ikke han akkurat et bilde på sunnhet eller :fnise:

Det var helt SYKT mye... husker ikke helt eksakt tall, men når jeg puttet inn det ene stykket mitt på vektklubb.no dagboken min, fikk jeg sjokk :hakeslepp: og kastet resten av pizzaen i bosset, ikke var den god heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den var grei jeg, men etter å ha jobbet på dolly dimples i 2 år ble jeg liksom lei pizza :ler: Om jeg skal spise pizza nå blir det enten hjemmelaga eller takeaway, og det er sjelden altså.

Grandis har jeg egentlig aldri vært veldig glad i, uansett hvilken type..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

ja det kan du si :fnise:

tror det er bare å holde seg unna den type pizza om man skal ned i vekt, uansett om det er helg eller ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Dessuten er vanlig taco mye bedre :jepp: Eller gratinert nachos :sikle: Må nok bli noe sånt på lørdag ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Dessuten er vanlig taco mye bedre :jepp: Eller gratinert nachos :sikle: Må nok bli noe sånt på lørdag ja :ler:

Garantert :sikle: Pluss det kan man gjøre sunnere, med å bruke karbonadedeig, ha masse salat til, lage guagomale eller hvordan skrive kan man lage selv av advokado :) absolutt myyye bedre :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaga pizza er også mye sunnere, og om burgeren din er hjemmelaget, uten for mye dressing, men med salat og hjemmelaget burger brød så er det ganske sunt også. :lur: Og ikke minst smaker det mye bedre med hjemmelaga burger eller hjemmelaga pizza. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken burgeren eller brødene var hjemmelaga. Sambo synes det er for mye sunnhethysteri (selvom han hadde hatt gått av å være med selv) at alt skal være grovt og fullkorn og hjemmelaga :sukk:

Våkna kl 10.00 med hodepine herfra til månen, så slapper nok bare av før jobb i dag. Har alt for mye å tenke på, og går derfor rundt og er konstant sliten :sukk:

Jaja, omelett og melk til frokost :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Men det er jo fordi halvfabrikata er usunt som faen! Dumme gubben din. Er glad min samboer er opptatt av å være sunn egentlig.

Uff, håper det ordner seg da. :kose:

Mmm omelett og melk. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er teit sånn. Han burde virkelig begynne å tenke litt mer selv også, jeg prøver å pushe han, men da tror han bare jeg synes han er feit.. Han har lagt på seg enormt etter at vi ble sammen, og jeg hadde foretrekt han litt mindre :sjenert: Uff, det er slemt å tenke sånn..

Nå føler jeg meg lat, sitti på sofaen hele dagen. Spist omelett og brød med ost.. Så ja, det var ikke den beste starten på uka. Nå er jeg helt ny på dette da og det tar vel litt tid å få inn det riktige kostholdet?

Nå må jeg komme meg avgårde på jobb.. Får prøve å gå litt fortere og mer effektivt der, det hjelper vel for noe. Tror faktisk jeg skal gå i 5 timer i dag nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vel ikke! Han er mannen din, han burde VILLE se bra ut for deg. Om ikke for sin egen del også. Men noen ganger trenger faktisk folk å høre "Ja, jeg syns du har lagt på deg litt mye" eller "Ja, jeg synes du er blitt litt stor" også for å få fingern ut. Det er slemt, men bra for helsa dems.

Ja, det tar litt tid å få inn kostholdet. Spesielt om man ikke har laget seg en kostholdsplan med hva man spiser iløpet av dagen osv. Det var det som ble det store omveldtende for oss. Jeg lagde en kostholdsplan som nå henger på kjøleskapet. Så når vi nå skal gå å lage oss frokost ser vi over planen og leser alle frokostene utover uka og velger oss en av de (vi har sluttet å følge planen slavisk dag etter dag :ler:) og så gjør vi det samme med mellommåltidet, lunsjen osv. Jeg trenger ikke lenger å se på lista og merker at jeg mye lettere gjør riktige valg når jeg er borte eller spiser ute også. Det kommer seg nok for deg også, du må bare finne en måte å få inn en god rutine på. :jepp:

Kos deg på jobb idag da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, han er teit sånn. Han burde virkelig begynne å tenke litt mer selv også, jeg prøver å pushe han, men da tror han bare jeg synes han er feit.. Han har lagt på seg enormt etter at vi ble sammen, og jeg hadde foretrekt han litt mindre :sjenert: Uff, det er slemt å tenke sånn..

Nå føler jeg meg lat, sitti på sofaen hele dagen. Spist omelett og brød med ost.. Så ja, det var ikke den beste starten på uka. Nå er jeg helt ny på dette da og det tar vel litt tid å få inn det riktige kostholdet?

Nå må jeg komme meg avgårde på jobb.. Får prøve å gå litt fortere og mer effektivt der, det hjelper vel for noe. Tror faktisk jeg skal gå i 5 timer i dag nemlig.

Det er ikke slemt å tenke sånn, jeg får si som "kjæresten" min sier, "fakta er bare det at en stram og veltrent kropp er en fin kropp, men det betyr ikke at jeg ikke liker kroppen din slik den er" :fnise: (dette sier han selvsagt når vi snakker om trening, kosthold og min usikkerhet i forhold til han, han mener jeg er fin uansett)

Så ja, du er jo glad i han uansett, men selvsagt om han hadde fått en fin og stram kropp igjen, så ville du tent mer på han, sånn er det jo bare... så ikke tenk på det ;)

Og når det kommer til kostholdet ditt og trening, det tar tid å omstille seg fra latsabb til trenings ;) Etterhvert som resultatene kommer så vil også mer motivasjon komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en smart kjæreste du har :fnise: Da skal jeg ha en fin kropp til sommeren :jepp: Så får sambo bare seile sin egen sjø, han kan ikke akkurat bestemme hva jeg skal spise eller :)

Er egentlig ganske fornøyd med hvor mye jeg trener, kostholdet er forsåvidt nogenlunde greit det også, får bare så sinnsykt dårlig samvittighet hver gang jeg spiser noe usunt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en smart kjæreste du har :fnise: Da skal jeg ha en fin kropp til sommeren :jepp: Så får sambo bare seile sin egen sjø, han kan ikke akkurat bestemme hva jeg skal spise eller :)

Er egentlig ganske fornøyd med hvor mye jeg trener, kostholdet er forsåvidt nogenlunde greit det også, får bare så sinnsykt dårlig samvittighet hver gang jeg spiser noe usunt :ler:

Haha ja ikke sant, han er søt da, han vil jo bare mitt beste, at JEG skal være fornøyd med min egen kropp, og få ett bedre selvbilde, han mener jo akkurat det samme om seg selv, at han ville jo se bedre ut om han trente litt mer, fikk mer markerte linje osv... Men han passer alltids på å si fine ting, det jeg liker ved han, så håper vi blir skikkelig kjæreste snart :rodmer:

men gruer meg til han kommer hjem, redd for at det blir lite trening da, men regner med at det blir MYE annen form for trening, mye tapt tid når vi ikke har sett hverandre på over en måned :rodmer::fnise:

Syns du er flink jeg, det tar tid å omstille kostholdet som sagt, og skal man leve normalt resten av livet, så må kunne unne seg litt godt her og der, hjelper ikke å kutte alt for en periode, for da sprekker man hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er god trening det da ;) Høy aktivitet, muskelspenning og etterpå total avslapning :fnise:

Takk, godt å høre at noen synes jeg er flink :) Blir vel bare litt for opptatt av det selv.

Dagens måltider:

Frokost - omelett med løk og krydret kyllingfilepålegg

Mellom - Grovbrød med ost

Lunsj - 3 skiver grovbrød med leverpostei og sylteagurk

Middag - Kyllingpølser i lompe

Rekker ikke fler måltider enn som så jeg, men burde kanskje bli litt flinkere med mellommåltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...