Frk.Tyttebær Skrevet 17. mars 2012 #121 Del Skrevet 17. mars 2012 Ikke værst! Gjør ingenting med litt pause, det er ofte lurt å høre på kroppen. Jeg kan skrive den ned til deg når jeg er litt bedre og orker å sitte med pcen. litt mye å skrive på denne dumme touchtelefonen. Skal du skrive den inn her? hadde vært kjekt å se og kanskje jeg kan begynne å bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #122 Del Skrevet 17. mars 2012 Ikke værst! Gjør ingenting med litt pause, det er ofte lurt å høre på kroppen. Jeg kan skrive den ned til deg når jeg er litt bedre og orker å sitte med pcen. litt mye å skrive på denne dumme touchtelefonen. Takk Inspirasjon trengs, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #123 Del Skrevet 17. mars 2012 Trening uke 12: Mandag: Spinning med pulsmåling Tirsdag: Styrke Onsdag: 10 timers dag på jobb, mye gåing, men ingen trening Torsdag: ViPR Fredag: Styrke Lørdag: Zumba Søndag: Styrke (eller ViPR om jeg orker) Håper jeg får til alle 6. Tror det er sånn ca greit fordelt med tanke på dagene jeg skal ha styrke og dagene jeg skal ha kondis, sånn at jeg orker alle (derfor søndagen er litt usikker) Må ha kondis-øktene i grupper, orker ikke løpe på mølla i X-antall timer, kjedelig a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. mars 2012 #124 Del Skrevet 17. mars 2012 Den er grei, jeg skriver den inn her. :) Ser ut som en bra uke, inwe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #125 Del Skrevet 17. mars 2012 Takk Gleder meg til å se den Åh, nå føler jeg meg slapp altså. Skulle jo trent.. Nå blir det jo "bare" 4 økter denne uka Jaja, i morgen blir det ViPR, får ikke backa ut uansett, skal ha med meg ei venninne som ikke har prøvd det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #126 Del Skrevet 18. mars 2012 I går var ingen god matdag Frokost: 3 ryvita med egg og kaviar Lunsj: Dobbel cheeseburger meny på burger king Middag: Hvitløksbaguett og kyllingvinger + en halv stor plate stratos Og ingen trening I dag derimot skal alle kaloriene forsvinne igjen. Sitter å venter på Envy, hun skal nemlig vise meg litt frivekter på treningsstudioet sitt, før jeg skal trene ViPR med en annen venninne. Så mye trening i dag altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. mars 2012 #127 Del Skrevet 18. mars 2012 Så bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #128 Del Skrevet 18. mars 2012 2 X trening = en Inwe med gelearmer Stolt da, var ikke akkurat lette treningsøkter noen av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mars 2012 #129 Del Skrevet 18. mars 2012 Var morro å trene med deg i dag Inwe, vi er et godt treningsteam. Også fikk jeg presset på deg noen tunge vekter du ikke hadde trodd du kom til å ta så lett som du gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #130 Del Skrevet 18. mars 2012 Ja, det var en fantastisk økt, gleder meg til søndag Nå sitter jeg her med vondt i hver eneste muskel jeg ikke visste jeg hadde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mars 2012 #131 Del Skrevet 18. mars 2012 Ja, det var en fantastisk økt, gleder meg til søndag Nå sitter jeg her med vondt i hver eneste muskel jeg ikke visste jeg hadde Herrrlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #132 Del Skrevet 18. mars 2012 Akkurat nå føler jeg du er en smule ond, men jeg kommer sikkert til å elske deg når jeg blir skikkelig fit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mars 2012 #133 Del Skrevet 18. mars 2012 Seff, bare vent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 19. mars 2012 #134 Del Skrevet 19. mars 2012 Mål: Overarmer - 32 cm (-1cm fra forrige uke, -2 fra start) Mage - 94 cm (-5cm fra forrige uke -8 fra start) Hofter - 103 cm (-2cm fra forrige uke, -3 fra start) Lår - 67cm (-6cm fra forrige uke, -13 fra start) Legger - 46 cm (uforandret fra forrige uke, -1 fra start) Fornøyd igjen Tror jeg skal slutte å tenke på vekta en stund, med tanke på at jeg bare har en på sats, og det er stor forskjell på tiden på døgnet jeg er det og hvor mye klær jeg har på meg. wow 5 cm av magen på EN uke?? så bra du gjør en kjempe jobb. Gratulerer !! Takk Glemte å oppdatere matdagen i går, den var ikke den beste, med tanke på at jeg jobba to timer hjemmefra og måtte ha i meg mat på vei hjem. Uansett, jeg syntes jeg fortjente det etter den lange kjøreturen Frokost: 3 ryvita med egg og kaviar Mellom: En crispbar fra wasa Lunsj: Pølsekuler og søtpotetstappe fra middagen på onsdag Mellom: Winerpølse i grovt brød med løksalat Etter trening: En soya sjokolademelk Middag: Fullkornspasta med røkelaks og lett cremefraishe Også trente jeg 1 time styrke i går. Litt stolt av det, siden jeg ikke var hjemme før rundt 19.00 (etter å ha vært på jobb siden 09.00). I dag blir det treningsfri, jobber nemlig fra 13.00 til 22.00 (tror jeg er hjemme 21.00, men får betalt til 22.00). Flink du er å trene selv om du er heime seint, kjempe bra Hvis jeg var du hadde jeg provt på litt lettere mellom måltider. men sann går bra in i mellom da Hvordan er kostholdsplanen din? Jeg er ikke noe flink på det der altså. Synes det er vanskelig å kombinere jobb og kosthold, det går helt fint hjemme. Vil sambo ha noe usunt lager jeg bare det og koker opp feks fullkornspasta som jeg kan ha vedsiden av Gårsdagens mat: Frokost: 3 Ryvita med egg og kaviar Mellom: 2 ryvita med ost Lunsj: 2 lunsjkaker og et rundstykke Middag: Taco laget med kyllingkjøttdeig og grove tortillas Også ble det en skje med ben and jerrys, sambo hadde kjøpt en jeg ikke hadde smakt, så da måtte jeg bare prøve :gjeiper: I dag sa kroppen nei til trening, så jeg har tenkt å ligge rett ut på sofaen frem til jobb. Så får jeg eller ta det igjen. Tenkte å planlegge neste ukes trening for å bøte på den dårlige samvittigheten. Ditta var en lørdg da er det lov med litt godt Ha en flott uke du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #135 Del Skrevet 19. mars 2012 wow 5 cm av magen på EN uke?? så bra du gjør en kjempe jobb. Gratulerer !! Flink du er å trene selv om du er heime seint, kjempe bra Hvis jeg var du hadde jeg provt på litt lettere mellom måltider. men sann går bra in i mellom da Ditta var en lørdg da er det lov med litt godt Ha en flott uke du Er 5 cm mye? Har aldri gjort dette før jeg. Det er iallefall mye igjen Men jeg har begynt å se det i speilet da Hvordan lettere måltider? Mener du wienerpølsa eller middagen? Har du noen tips? Ellers, takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #136 Del Skrevet 19. mars 2012 AU! Jeg er så støl at jeg ikke klarer å bevege meg. Jeg har enda ikke turt å prøve å kle på meg Sitter her med pledd over meg, og kom meg absolutt ikke på trening i dag. Jeg kan jo så vidt bevege meg, lurer på hvordan det skal gå på jobb jeg Gårsdagdens mat: Frokost - 2 knekkebrød med egg og kaviar Lunsj (mellom treningene) - Havregrøt med banan Middag - Kylling med cashewnøtter fra kina og sushisjappa + en vårrull og litt rekechips Er skikkelig sulten nå, men vi har ikke noe hjemme, og jeg orker ikke tanken på å kle på meg å gå ut Også er nettet borte igjen Hadde jo repratør på fredag. Skal ringe å kjefte så fort jeg har fått i meg frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. mars 2012 #137 Del Skrevet 19. mars 2012 AU! Jeg er så støl at jeg ikke klarer å bevege meg. Jeg har enda ikke turt å prøve å kle på meg Sitter her med pledd over meg, og kom meg absolutt ikke på trening i dag. Jeg kan jo så vidt bevege meg, lurer på hvordan det skal gå på jobb jeg Gårsdagdens mat: Frokost - 2 knekkebrød med egg og kaviar Lunsj (mellom treningene) - Havregrøt med banan Middag - Kylling med cashewnøtter fra kina og sushisjappa + en vårrull og litt rekechips Er skikkelig sulten nå, men vi har ikke noe hjemme, og jeg orker ikke tanken på å kle på meg å gå ut Også er nettet borte igjen Hadde jo repratør på fredag. Skal ringe å kjefte så fort jeg har fått i meg frokost. Hahahaha, er så støl i dag jeg også! Spes i ryggen, kjenner markløften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #138 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg er støl i rygg, mage, lår, legge, overarmer, skuldre, bryst osv Jeg kjenner iallefall at jeg har trent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 19. mars 2012 #139 Del Skrevet 19. mars 2012 Er 5 cm mye? Har aldri gjort dette før jeg. Det er iallefall mye igjen Men jeg har begynt å se det i speilet da Hvordan lettere måltider? Mener du wienerpølsa eller middagen? Har du noen tips? Ellers, takktakk JA det er kjempe flott med 5 cm. burde vært stolt av deg sjolv du !! Ja for exempel. tenke på 3 hovedmåltider og 3 lette måltider. bra frokost Mellom noe lett. sann som crispbar som du gjør. eller frukt, grønnsaker ikkje før mye karbo. Nokke fargerikt. Lunsj: burde vært litt lettere. grovbrod , salat, knekkebrød. Mellom. noe lett igen. Middag: middag Kvelds: Noe lett igen Eller det er i hvertfll sann som jeg lærte meg det, kan hende jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. mars 2012 #140 Del Skrevet 19. mars 2012 Er sånn det skal være. Man skal virkelig kjenne at man har trent. Og de første gangene man virkelig trener musklene vil man bli SKIKKELIG støl. Men etterhvert så blir du mindre og mindre støl selv når du jobber like hardt. Jeg blir omtrent ikke støl lenger, og deilig er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå