Gå til innhold

Seksuell fortid

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

kosovoalbaner. Aldri mer kvinner som kan ligge med fremmede på impuls, - fordi kjemien var der!

:daane:

Det forklarer jo alt.

Du har blitt bedratt av en du var glad i. Ikke bare hadde hun sex med noen andre, men hun hadde sex med en utlending!!

Så nå dømmer du alle kvinner på bakgrunn av denne opplevelsen.

Men det er jo ikke det vi snakker om her. Det er vel ingen her som har forsvart utroskap?

Det vi prøver å si er at single kvinner som har sex med flere menn ikke nødvendigvis vil være utro med den hun velger å gå inn i et forhold med. Hvis hun hele tiden har som intensjon å bedra deg, hvorfor gidder hun å være kjæresten din da, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Så for å oppsummere, DAMER! Dere må begynne å ligge med FLERE menn, ikke færre. Om alle menn får et tilfredsstillende antall ONS før de er klar til å slå seg ned, så slipper vi at de ender opp som bitre alfabetazetamenn. :opplyser:

Så, sett i gang!:lur:

*løper til nærmeste utested*

Og slapp av. Jeg lover å ikke velge de kjekkeste. Jeg skal ta for meg av de som står i hjørnene og ser bitre ut. Alle skal få! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

dere forsvarer sex på impuls og det er det samme.

Men du vet jo at det at noen impulser som kommer over en kan føre til artige helger. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel noen som har prøvd å påpeke at det å ha sex utenfor forhold kan være et veloverveid valg, og ikke nødvendigvis betyr manglende impulskontroll eller at man hiver seg over den første og beste. Det tror jeg gjelder for de færreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Odd Molly

Denne tråden gjør meg skremt, trist og nedstemt.

For alle del, vi må ikke finne på å elske noen for det mennesket det er, med feil og mangler og fortid. Hvor mange har ikke reist seg etter vanskelige perioder i livet, gjort feil og tabber de angrer på. Blitt modne, reflekterte, en/flere erfaringer rikere...rause, gode mennesker med visdom og livserfaringer. For det er LIVET.

Heldig er den som finner et menneske man kan føle deg ett med - i sinn og skinn.

Det er slettes ikke alle forunt.

Alle disse kravene.

Tror noen her forblir ensomme-

Lykke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Hvis jeg hadde spurt dere, - kan ikke dere dele en fortelling fra dengang dere gjorde det slutt med og ligge med en ny en? ånei jeg glemte. Dere er ikke sånne dere. Dere er nemlig dydige så og snakke med oss om seksuell umoral, det eksister ikke i vårt verdensbilde.

Vi vil ligge med så mange vi har lyst til. Når vi vil! Men ikke om vi vil diskutere de uheldige virkningene av og ha en slik holdning. Nei det vil vi ikke. Da skal vi forakte den som forteller om uheldige erfaringer i kjølevannet av deres "frihet".

Som sagt, en sånn dame kunne jeg aldri vært sammen med. Men hvorfor respekter dere meg ikke for det? Hvorfor klarer dere ikke og forstå at ja, - man har en moral og man har en umoral. Under visse gitte omstendigheter så handler man annerledes enn dersom omstendighetene er annerledese.

Når jeg velger meg partner så er jeg mer opptatt av hvordan hun er i motgang enn i medgang.

Ja, jeg skjønner det er vanskelig og forstå for dere, fordi dere foretrekker da heller og bytte ut partneren deres. Og for meg så er slikt vanskelig og forstå. Og akkurat som jeg ikke klarer og forstå hvorfor man skal ligge med mennesker for impulsens skyld når man under alkoholrus. Vil man vedkjenne seg handlingene etter rusen?

Hva slags mennesker er dere, - er dere slike som vedkjenner deres egne handlinger?

For meg må dere dessverre si at dere fremstår som glansbilder som aldri har gjort en annen urett. Jeg skulle ønske jeg hadde den samme selvinnsikten til og se på meg selv som en feilfri person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Hvis jeg hadde spurt dere, - kan ikke dere dele en fortelling fra dengang dere gjorde det slutt med og ligge med en ny en? ånei jeg glemte. Dere er ikke sånne dere. Dere er nemlig dydige så og snakke med oss om seksuell umoral, det eksister ikke i vårt verdensbilde.

Vi vil ligge med så mange vi har lyst til. Når vi vil! Men ikke om vi vil diskutere de uheldige virkningene av og ha en slik holdning. Nei det vil vi ikke. Da skal vi forakte den som forteller om uheldige erfaringer i kjølevannet av deres "frihet".

Som sagt, en sånn dame kunne jeg aldri vært sammen med. Men hvorfor respekter dere meg ikke for det? Hvorfor klarer dere ikke og forstå at ja, - man har en moral og man har en umoral. Under visse gitte omstendigheter så handler man annerledes enn dersom omstendighetene er annerledese.

Når jeg velger meg partner så er jeg mer opptatt av hvordan hun er i motgang enn i medgang.

Ja, jeg skjønner det er vanskelig og forstå for dere, fordi dere foretrekker da heller og bytte ut partneren deres. Og for meg så er slikt vanskelig og forstå. Og akkurat som jeg ikke klarer og forstå hvorfor man skal ligge med mennesker for impulsens skyld når man under alkoholrus. Vil man vedkjenne seg handlingene etter rusen?

Hva slags mennesker er dere, - er dere slike som vedkjenner deres egne handlinger?

For meg må dere dessverre si at dere fremstår som glansbilder som aldri har gjort en annen urett. Jeg skulle ønske jeg hadde den samme selvinnsikten til og se på meg selv som en feilfri person.

Hva vil du at vi skal si? Er jeg feilfri? Nei. Men jeg har heller ikke impulsknullet ymse fyrer i fylla, eller "straffet" typen min med å ligge med andre. Beklager?:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du at vi skal si? Er jeg feilfri? Nei. Men jeg har heller ikke impulsknullet ymse fyrer i fylla, eller "straffet" typen min med å ligge med andre. Beklager?:klo:

Men og gjøre det slutt med og ligge med en annen har du? Har ikke du vekslet på en del elskere gjennom tidene? Hatt en del kamerater som er behjelpelig med og kjøre bil og hente? Kanskje noen "kompiser" det ble noe mer? Kanskje du har hatt flaksen på åpen gate og funnet glimtet og slått til?

Alle har hatt erfaringer. Jeg vil bare vite om dama jeg dater er i risikosonen. Bruker hun sin egen seksualitet som virkemiddel eller gjør hun det ikke?

For og kunne vite disse tingene så må man jo kunne kommunisere og være litt åpne om hvordan man er? Eller lønner det seg heller og late som man er en annen enn den man egentlig er?

Grunnen til at jeg vil vite hvordan mennesker har vært før er fordi jeg vil vite hvordan de er fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Jeg forstår hva Cuckold mener, og kjøper hans forklaringer på hvorfor menn velger bort kvinner med mange partnere. Disse forklaringene bygger imidlertid på slutninger jeg ikke er enig i, synes er irrasjonelle og ulogiske.

Og her har jeg stoppet opp også, faktisk i lang, lang tid nå. Jeg venter bare på oppfølgeren som omhandler kvinner som "sprer bena for tyrkere", men ser jo at Waco allerede har penslet inn på det sporet.

Skål kosmonauter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan stiller du deg til sex på impuls innad i et forhold da?

Jeg må ærlig innrømme at jeg har hatt mye mer sex i de periodene jeg har vært i forhold enn de periodene jeg har vært singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Men og gjøre det slutt med og ligge med en annen har du? Har ikke du vekslet på en del elskere gjennom tidene? Hatt en del kamerater som er behjelpelig med og kjøre bil og hente? Kanskje noen "kompiser" det ble noe mer? Kanskje du har hatt flaksen på åpen gate og funnet glimtet og slått til?

Alle har hatt erfaringer. Jeg vil bare vite om dama jeg dater er i risikosonen. Bruker hun sin egen seksualitet som virkemiddel eller gjør hun det ikke?

For og kunne vite disse tingene så må man jo kunne kommunisere og være litt åpne om hvordan man er? Eller lønner det seg heller og late som man er en annen enn den man egentlig er?

Grunnen til at jeg vil vite hvordan mennesker har vært før er fordi jeg vil vite hvordan de er fremover.

Og dette er umoral? Du har et ganske strengt syn på hva moral er og ikke syns jeg.

Det du egentlig leter etter er enten en som er jomfru eller en som aldri har hatt sex med noen utenfor et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Er det vanlig at man oppgir navn og adresse på sine seksuelle kontakter? Hvordan kan man finne ut hvem ens partner har ligget med? Er det noe i ens vesen og oppførsel som viser hvor stor seksuell erfaring man har?

Facebook tidslinjen - har jeg hørt. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det slutt med og ligget med en annen? Er det galt?:klo: Skal man bli sølibat i det øyeblikket et forhold tar slutt? Da tror jeg folk flest hadde vært ganske ensomme.. De fleste finner vel noen andre før eller siden?

Vekslet mellom elskere? Nope. Jeg er dårlig på multitasking.

Ligge med noen for kjøring, henting eller andre tjenester? Nei, så abslolutt ikke.

Kompiser foretrekker jeg at forblir det, kompiser. Det er som oftest en grunn til at de ble en kompis, og ikke noe mer, i utgangspunktet.

Funnet flaksen på åpen gate, funnet glimtet og slått til? Hva betyr egentlig det?:klo: Uansett hva det betyr, jeg tror neppe jeg har gjort det.

Nå har du altså fått deler av min seksuelle CV. Hva forteller det deg om hvordan jeg vil være fremover? Eller hvor mange jeg har vært med? Eller min evne til å være trofast? Eller min seksualmoral? Eller hva slags impulskontroll jeg har? Hvordan er jeg? Kom gjerne med noen antakelser, så kan vi teste teorien om hvor mye man kan vite om en person basert på fortid. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her har jeg stoppet opp også, faktisk i lang, lang tid nå. Jeg venter bare på oppfølgeren som omhandler kvinner som "sprer bena for tyrkere", men ser jo at Waco allerede har penslet inn på det sporet.

Skål kosmonauter!

Var det ikke logisk for alle menn da? :klo: Eller er ikke du heller mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser f.eks Kattens innlegg, så vil du se at det slettes ikke gjelder alle menn. Mitt inntrykk er at dette gjelder stort sett usikre menn, som har lest en bok for mye om sjekking, og har hengt seg veldig oppi alfa og beta og whatnot.

mitt inntrykk er at dette er noe du tar svært personlig. du er aktiv i de trådene jeg har sett omhandle dette tema. hvorfor?

føler du deg truffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...