Gå til innhold

Seksuell fortid


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Altså jeg sier jo ikke at vi har rett i antagelsene våre. Men jeg sier at vi kanskje luker ut noen fordi de ikke ser ut til å passe til det "formålet" vi er ute etter akkurat der og da.

Antagelig tar du langt oftere feil enn du har rett, men du klarer forhåpentligvis å luke ut verstingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man ikke plasserer menn i to kategorier så går det ikke an å svare på dette. En mann jeg møter er - unnskyld den pompøse frasen - et unikt menneske som ikke skal plasseres i en bås og dømmes etter hva jeg mener den båsen gjør. Det er hva jeg kaller irrasjonelt.

Jeg kan skjønne at dere ikke vil ha akkurat Hun som ikke ville ha deg på ung.skolen.

Men at man skal trekke dette til å gjelde alle kvinner med x antall partnere bak seg, og attpåtil feilaktig anta at de bare har pult en type menn i sitt liv.. irrasjonelt, meningsløst, fordomsfullt. En dårlig unnskyldning for ting som tydeligvis sitter lengre inne for noen menn å innrømme eller innse.

Nei, jeg synes ikke det er spesielt fordomsfullt, for husk at disse gutta har erfart såpass lite positiv respons på sexrelasjonsmarkedet at det ikke er en spesielt dristig antagelse at jenter med svært mange seksualpartnere neppe ville valgt dem på byen, så lenge det bare ville være snakk om sex for en natt. Og da handler det bare om at disse gutta ser i en litt annen retning når de skal finne livsledsager.

Hadde det vært slik at alle jenter var like aktive på sexrelasjonsmarkedet ville slike gutter selvsagt fått et problem, da ville man kunnet snakke om bitterhet om de faktisk valgte å avstå fra å finne en partner fordi de ikke ønsket en som ville forkastet dem som seksualpartner for en natt. Men når jentene har det overtak de har på sexrelasjonsmarkedet skyldes det jo nettopp at jenter fremdeles jevnt over er noe mindre ivrige på sex for sexens skyld slik at det er en god del jenter som ikke har mye tilfeldig sex.

Dermed er det liksom ikke så vanskelig for disse gutta å heller velge en slik jente. Og at en del av dem gjør det har jeg full forståelse for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det at kvinner skal kunne "lukte" hensiktene dine er bare tull, hvis man oppfører som en mann og ikke som en apekatt vel og merke.

En av de verste mytene i sjekkekategorien, og stakkars de mennene som tror på dette og er livredde for å gi ut feil signaler.

Stiller omtrent på samme linje som mødre som sier til barna sine at de har øyne i nakken og kan se alt.

Med tanke på at kvinner er naturlig fire ganger bedre til å oppfatte non-verbal kommunikasjon enn menn, så er det slik at kvinner har en sjette sans i forhold til menn.

En kan derimot trene seg opp til slikt. For å ta noen banale eksempler: Lie to Me og The Mentalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På videregående var jeg alt for romantisert. Satte jenter på en pidestall, hadde ikke akkurat selvtillit når det kom til pene jenter, var litt chubby, eide ikke klesstil. Da mente jeg at alle de pene jentene som gikk etter brautende 'idioter' måtte være dumme, og dermed utelukket som partner for meg.

Etter mange år i yrker med menneskelig kontakt, fokus på kroppsspråk, fokus på klesstil, trening og sluttet med å undertrykke mine mer dyriske sider (enter Katten), så har jeg blitt den som jentene går etter.

Forskjellen er at jeg ikke bryr meg om hvordan ei jente var i fortiden, det er hvem hun er nå som betyr noe. Connecter vi, så driter jeg i alt annet.

Æsj altså, nå blir jeg bare forvirret! :sukk: Er ikke du en sånn derre beta? Hvordan kan damene gå etter deg da? Jeg trodde liksom menn som deg skulle sitte og vente på å få restene etter tom1986 og de andre alfaene?

Nå må dere bestemme dere! Hvordan skal vi naive damer i denne tråden vite hvem vi skal gå etter, om ikke alle menns talsmenn og menn, klarer å bli enig? Hellooooooo? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser f.eks Kattens innlegg, så vil du se at det slettes ikke gjelder alle menn. Mitt inntrykk er at dette gjelder stort sett usikre menn, som har lest en bok for mye om sjekking, og har hengt seg veldig oppi alfa og beta og whatnot.

Vet du, jeg skal ærlig innrømme at jeg tror du er inne på noe vesentlig. Usikre menn. Hver gang jeg diskuterer mine teorier med venner er det de selvsikre, og gjerne de med mange sexpartnere, som er uenige med meg.

Men er ikke dette bra da, at usikre menn ikke vil ha pene damer? Og jeg tror ikke det er usikre menn som avviser damer heller, jeg tror det nesten alltid er damer som avviser usikre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du leser f.eks Kattens innlegg, så vil du se at det slettes ikke gjelder alle menn. Mitt inntrykk er at dette gjelder stort sett usikre menn, som har lest en bok for mye om sjekking, og har hengt seg veldig oppi alfa og beta og whatnot.

Dette er vel et av de nedrige knep kvinner kan ty til i sin iver etter å ramme menn som ikke er helt som disse kvinnene gjerne vil. Menn som biter på dette må være svært svake menn, det minner meg litt om voksnes skitne knep overfor barn der man sier til barna "hvis du ikke gjør akkurat som jeg sier og er akkurat slik jeg vil at du skal være er du barnslig". Og er det noe barn er redde for er det jo å være barnslig, så dette fører ofte frem. :gjeiper: Overfor barn. Og på samme måte kan denslags nedrige knep føre frem overfor svake og usikre menn.

Legg merke til at jeg har beskrevet et fenomen, en måte å tenke på jeg føler meg hjemme i selv om jeg selv ikke tilhører de menn som har hatt problemer på sexrelasjonsmarkedet. Hvordan forklarer du det?

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Antagelig tar du langt oftere feil enn du har rett, men du klarer forhåpentligvis å luke ut verstingene.

Nå har jeg heldvis ikke det problemet lenger, for jeg er godt gift. Jeg trodde jeg hadde gifta meg med en ekte mann, men i følge denne tråden er han bare en feminisert betamann som har tatt til takke med meg :trist:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg heldvis ikke det problemet lenger, for jeg er godt gift. Jeg trodde jeg hadde gifta meg med en ekte mann, men i følge denne tråden er han bare en feminisert betamann som har tatt til takke med meg :trist:

Er du GIFT? :snurt:

Og jeg som hadde gledet meg til vi skulle besøke Lesbos sammen.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Er du GIFT? :snurt:

Og jeg som hadde gledet meg til vi skulle besøke Lesbos sammen.. :trist:

Har ikke du en kar også da? La oss dumpe de femikladdene og være lesbiske sammen :lur:

Endret av Maria_Marihøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du en kar også da? La oss dumpe de femikladdene og være lesbiske sammen :lur:

Ops, han er så beta at jeg rett og slett glemte at han eksisterer.. :sjenert:

Men ja, jeg er selvfølgelig med! Skal man først gå etter det feminine, så er det mer sexy at det er ordentlig femi, ikke bare kvasifeminint. Pupper er helt klart å foretrekke fremfor en slik feminisert, usikker, balleløs stakkar. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Ops, han er så beta at jeg rett og slett glemte at han eksisterer.. :sjenert:

Men ja, jeg er selvfølgelig med! Skal man først gå etter det feminine, så er det mer sexy at det er ordentlig femi, ikke bare kvasifeminint. Pupper er helt klart å foretrekke fremfor en slik feminisert, usikker, balleløs stakkar. :jepp:

Absolutt!

Denne tråden var meget oppklarende, gitt.

Men....vant vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!

Denne tråden var meget oppklarende, gitt.

Men....vant vi?

Selvfølgelig vant vi!:nigo:

Oppklarende tråd ja.. det vi har lært er at det er like greit å styre unna alle menn. At ikke noen kunne ha fortalt meg det for mange år siden.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Selvfølgelig vant vi!:nigo:

Oppklarende tråd ja.. det vi har lært er at det er like greit å styre unna alle menn. At ikke noen kunne ha fortalt meg det for mange år siden.. :sjenert:

Jeg har i hvert fall lært at hvis jeg skulle bli singel igjen så skal jeg enten leve alene resten av livet, bli lesbisk eller hoppe utfor ei bru. For sjekking skal jeg hvert fall ikke drive med :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ta dette per PM, eller opprette en egen syklubb-tråd?

Whaaaat? Er det ikke lov å spore av sine egne tråder heller nå? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katten.

Jeg har i hvert fall lært at hvis jeg skulle bli singel igjen så skal jeg enten leve alene resten av livet, bli lesbisk eller hoppe utfor ei bru. For sjekking skal jeg hvert fall ikke drive med :snurt:

Jeg kan avvise deg fordi du ikke har gitt meg noe oppmerksomhet før!

Så slipper du å prøve deg først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg kan avvise deg fordi du ikke har gitt meg noe oppmerksomhet før!

Så slipper du å prøve deg først.

Good. One down, alle andre to go :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med 30 +, og kjærsten min var jomfru da vi ble sammen. For oss var dette ikke et problem i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med 30 +, og kjærsten min var jomfru da vi ble sammen. For oss var dette ikke et problem i det hele tatt.

Vent med å ta gledene på forskudd, plutselig finner han ut hva han har gått glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...