Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2012 #301 Skrevet 28. februar 2012 Jeg vil gjerne melde meg ut definisjonen 'menn'. Når jeg tenker meg om, ut av menneskeheten. Noen som vet hvor jeg finner et skjema? 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #302 Skrevet 28. februar 2012 Jeg vil gjerne melde meg ut definisjonen 'menn'. Når jeg tenker meg om, ut av menneskeheten. Noen som vet hvor jeg finner et skjema? Nei, jeg tror vi kvinner har alle skjemaene også. En skjevhet i skjemamarkedet om du vil. Konspirasjon.
Gjest Vampen Skrevet 28. februar 2012 #303 Skrevet 28. februar 2012 Jeg vil gjerne melde meg ut definisjonen 'menn'. Når jeg tenker meg om, ut av menneskeheten. Noen som vet hvor jeg finner et skjema? Jeg tror ikke du trenger å ta deg bryet, i følge Toms definisjon er du muligens en feminisert, kastrert, sosiopatisk betamann, og derfor knapt nok som menneske å regne. 1
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2012 #304 Skrevet 28. februar 2012 Faen. Kan noen få tak i AB-stalkerne mine så jeg får kontroll på diagnosene mine?
tom1986 Skrevet 28. februar 2012 #305 Skrevet 28. februar 2012 Jeg tror ikke du trenger å ta deg bryet, i følge Toms definisjon er du muligens en feminisert, kastrert, sosiopatisk betamann, og derfor knapt nok som menneske å regne. Jeg liker feminiserte betamenn. De gjør det så utrolig mye lettere for meg å få jenter til sengs. Vet ikke hvor mange gifte/forlovede/opptatte kvinner jeg har hatt sex med, men det er mange.
waco Skrevet 28. februar 2012 #306 Skrevet 28. februar 2012 For en singel mann er det nok enklere og pule en jente som har krangla med typen, enn en singel jente. Rart det der, men sånn er damer.
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2012 #307 Skrevet 28. februar 2012 Jeg liker feminiserte betamenn. De gjør det så utrolig mye lettere for meg å få jenter til sengs. Vet ikke hvor mange gifte/forlovede/opptatte kvinner jeg har hatt sex med, men det er mange. Og du vil likevel ikke ha en dame som faktisk har hatt noen sexpartnere? Ah, for en herlig verden vi lever i. 1
PRT Skrevet 28. februar 2012 #308 Skrevet 28. februar 2012 Og du vil likevel ikke ha en dame som faktisk har hatt noen sexpartnere? Ah, for en herlig verden vi lever i. Hans preferanser angående en kvinnes antall sexpartnere trenger ikke å stemme overens med hvor mange han selv har ligget med. Men hvis han påstår at det er galt av kvinner å ha sex med mange menn, mens menn fint kan ha sex med mange kvinner, da er det noe som skurrer. Da vil jeg fram til at det er forskjell på preferanser og på hva man mener er galt (som å f.eks. drepe, stjele). Det må være greit at kvinner har ligget med mange menn, men han står fritt til å foretrekke en kvinne som har ligget med langt færre enn han selv. 1
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2012 #309 Skrevet 28. februar 2012 Alle har preferanser. Finner det bare interessant når de bærer preg av en slik type dobbeltmoral. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #310 Skrevet 29. februar 2012 Enkelt og greit så mener jeg de gjør ting et lite hakk vanskeligere for seg selv Ja visst, men hva så? Samtlige kriterier man setter til potensielle kjærester fungerer som innskrenkninger av markedet. Er det galt å være selektiv også, nå?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. februar 2012 #311 Skrevet 29. februar 2012 Jeg liker feminiserte betamenn. De gjør det så utrolig mye lettere for meg å få jenter til sengs. Vet ikke hvor mange gifte/forlovede/opptatte kvinner jeg har hatt sex med, men det er mange. Så å ligge med opptatte kvinner, det har du ingen kvaler med, men å bli kjæreste med en som har ligget med...si 20 stk som singel, DET er et problem?? Du er en pussig skrue, Tom. For en singel mann er det nok enklere og pule en jente som har krangla med typen, enn en singel jente. Rart det der, men sånn er damer. Jepp, sånn er vi damer. Case closed.
Gjest Cuntzilla Skrevet 29. februar 2012 #312 Skrevet 29. februar 2012 Ta en liten titt på denne tråden. Kikk godt etter. Er det ikke noe som slår deg når det gjelder kjønnsfordelingen i debatten? Ser du ikke det samme som meg? Jentene er uten unntak veldig opptatt av at gutter ikke skal velge bort jenter som har hatt mange seksualpartnere, og mange av dem går langt i å hetse og rakke ned på menn som sier at de vil velge en kvinne med relativt få seksualpartnere. Jentene får riktignok oppbakking av Mike, men det er jo ikke så uvanlig. Dette er en god gammel guttene-mot-jentene-tråd. Jenter liker åpenbart ikke at det finnes en bakside til en del av privielgiene og fordelene man har. Og den tredje begrunnelsen min var vanskeligere å svelge nettopp fordi den i større grad enn de to foregående peker på at kvinnen faktisk har en privilgert posisjon og at enkelte menns motvilje mot å inngå et forhold til en kvinne med mange seksualpartnere henger sammen med denne. Det er ikke så rart at det blir noe kjønnsdelt, da dette med horete tøsejenter virker å være et problem som menn har. Vi kvinner er jo ikke like opptatt av om kvinnene vi møter er besudlet, og når det gjelder menn så er det jo andre standarder for dem i samfunnet så vi bekymrer oss ikke nevneverdig for om de er besudlet heller. Derfor er dette problemet naturligvis kjønnsdelt, ikke fordi alle i kraft av at de er kvinner setter bust hver gang du kommer med noe du innbiller deg er provoserende Som sagt, prøv og les motargumentene i stedet for at du tillegger folk at de tar det personlig. Selv har jeg jo femhundreogørten partnere bak meg og kunne ikke brydd meg mindre om at det finnes noen som ikke liker det, angrer ikke på noen og har tenkt å øke tallet fremover. Vi er faktisk så priviligerte i sjekkemarkedet at et frafall på noen prosent ikke merkes i det hele tatt;) I et mindre egoistisk syn - for igjen, la oss late som jeg ikke bare tenker på meg selv personlig - så synes jeg det er et problem at disse holdningene med forskjellige standarder for menn og kvinner eksisterer i så stor grad. Jeg tror du misforstår litt her. Det jeg beskriver er ikke gutter som straffer jenter som har mange seksualpartnere, men gutter som ikke vil føle seg vel med å knytte seg til en dame han vet har bidratt til å bygge opp andre menn men som han neppe ville fått tilfeldig sex med selv hvis det bare var sex han var ute etter. En slik følelse vil ikke nødvendigvis være noen god følelse å bygge et forhold på, og så lenge det da finnes massevis av jenter som ikke har hatt masse one night stands, burde det jo være helt uproblematisk at gutter av denne kategorien heller velger seg til disse? Jeg ser ikke noe problem i det overhodet. De må jo få bli sammen med hvem de vil, jeg sier bare at de snevrer inn valget for seg selv på et irrasjonelt grunnlag. Og forøvrig, hva er "gutter som ikke vil føle seg vel med å knytte seg til en dame han vet har bidratt til å bygge opp andre menn men som han neppe ville fått tilfeldig sex med selv hvis det bare var sex han var ute etter" om ikke bitterhet? Jeg mener ikke de går rundt og er bitre gubber på generelt grunnlag, men at forholdet til løsaktige kvinner er noe bittert - de bygde jo opp andre og hadde aldri pult han for bare sex. Hvis jeg møter ei som var mer populær enn meg på ungdomskolen og holder det mot henne i dag så vil jeg kalle det bittert, og hvis jeg møter ei som minner om henne og holder det mot henne så vil jeg kalle det jæææævlig bittert. Det er det med å tviholde på fortidens problemer og gjøre nåtidens handlinger ut fra gamle fiender og gamle lidelser som er bittert for meg. Forøvrig er det basert på ren bullshit, dette premisset med at det er en bad/good boy-dikotomi kan virkelig diskuteres og iallefall når du legger til enda en dimensjon med at vi damer BARE har tilfeldig sex med den ene typen og aldri den andre. Som sagt, dette kan godt eksistere i en manns hode (det gjør det jo i ditt tydeligvis), men det er ikke faktiske sammenhenger i virkeligheten. Jeg er enig i at hvis de ikke har en god følelse for ei dame pga hva det nå skal være så blir de ikke sammen med henne og det er ikke verdens undergang for noen parter. Det går likevel an å diskutere og analysere det! Du legger jo opp til det når du bastant skriver ned en rekke sammenhenger, du må tåle at folk er uenige og ta motargumentene for det de er, ikke hive motdebattantene inn i sammenhengene dine som en eller annen gal misjonær. 1
tom1986 Skrevet 29. februar 2012 #313 Skrevet 29. februar 2012 De må jo få bli sammen med hvem de vil, jeg sier bare at de snevrer inn valget for seg selv på et irrasjonelt grunnlag. Forøvrig er det basert på ren bullshit, dette premisset med at det er en bad/good boy-dikotomi kan virkelig diskuteres og iallefall når du legger til enda en dimensjon med at vi damer BARE har tilfeldig sex med den ene typen og aldri den andre. Som sagt, dette kan godt eksistere i en manns hode (det gjør det jo i ditt tydeligvis), men det er ikke faktiske sammenhenger i virkeligheten. attraksjon er ofte irrasjonelt og det er ikke bullshit. kvinners attraksjonsskjema endres f.eks. gjennom menstruasjonssyklusen.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #314 Skrevet 29. februar 2012 Du illustrerer nettopp Cuckolds syn, Cuntzilla, at når kvinner også må kunne akseptere bakdelene av å ha fordelene på sjekkemarkedet så er det ikke akkurat mangel på skjellsord og dårlige hersketeknikker. Hva er det som er så vanskelig at en del menn, inkludert meg selv søker partnere med omtrent samme seksuelle syn som en selv? Jeg ønsker ikke kvinner som ikke har ligget med veldig mange. Det er ikke fordi jeg har noe spesielt imot disse kvinnene på generelt grunnlag, men det er fordi deres syn på seksualitet og hvem man skal dele det ikke matcher mitt eget. Og det er jeg i min fulle rett til å mene uten at det skal være grunnlag for å gå til personangrep. 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 29. februar 2012 #315 Skrevet 29. februar 2012 Ja visst, men hva så? Samtlige kriterier man setter til potensielle kjærester fungerer som innskrenkninger av markedet. Er det galt å være selektiv også, nå? Selvsagt ikke, har ei venninne som bare vil ha menn med statusyrker og det er hennes privilegium å sile ut alle andre. Jeg kan likevel mene at hun kan gå glipp av noe med en slik innstilling. Man feiler fort i jakten på personlig lykke jo flere hindre man setter i veien for den, og finner den iallefall ikke når man orienterer seg etter ytre faktorer som får en til å løpe i helt feil spor. 1
Gjest Sobril Skrevet 29. februar 2012 #316 Skrevet 29. februar 2012 jeg ville dumpet deg på dagen. jeg dumpet en ellers veldig bra jente som har vært med for mange gutter, fordi jeg vet jeg kan få bedre. jeg vet jeg kan få en bra jente som også er kresen. som ikke ligger med alt og alle. videre, kvinner og beta menns manglende evne til å stå for sine tidligere handlinger er bare ynkelig. selvfølgelig dømmes man mtp sin fortid. å tro el håpe noe annet er naivt og virkelighetsfjernt. dine tidligere erfaringer former deg som person. det sier mye om deg som person. Ei jente som velger deg blir aldri kresen, da du tidligere har innrømmet at du selv ligger rundt om anledningen byr seg.
Gjest Cuntzilla Skrevet 29. februar 2012 #317 Skrevet 29. februar 2012 Du illustrerer nettopp Cuckolds syn, Cuntzilla, at når kvinner også må kunne akseptere bakdelene av å ha fordelene på sjekkemarkedet så er det ikke akkurat mangel på skjellsord og dårlige hersketeknikker. Hva er det som er så vanskelig at en del menn, inkludert meg selv søker partnere med omtrent samme seksuelle syn som en selv? Jeg ønsker ikke kvinner som ikke har ligget med veldig mange. Det er ikke fordi jeg har noe spesielt imot disse kvinnene på generelt grunnlag, men det er fordi deres syn på seksualitet og hvem man skal dele det ikke matcher mitt eget. Og det er jeg i min fulle rett til å mene uten at det skal være grunnlag for å gå til personangrep. Jeg er fullstendig enig i at man finner personer med noenlunde likt syn på seksualitet. Det jeg diskuterer med Cuckold er teorien om at en mann ikke vil være sammen med en kvinne fordi han antar at det finnes to typer menn hvor kvinner bare vil ha ONS med den ene og være sammen med den andre, og siden han ikke har hatt "fått" ONS av kvinner før så vil han ikke være sammen med hun som vil være sammen med han. Jeg synes det er irrasjonelt og betviler i tillegg at det eksisterer i særlig stor grad. 1
Gjest Sobril Skrevet 29. februar 2012 #318 Skrevet 29. februar 2012 Jeg liker feminiserte betamenn. De gjør det så utrolig mye lettere for meg å få jenter til sengs. Vet ikke hvor mange gifte/forlovede/opptatte kvinner jeg har hatt sex med, men det er mange. Manneludder!!
Suzy Skrevet 29. februar 2012 #319 Skrevet 29. februar 2012 Hva er det som er så vanskelig at en del menn, inkludert meg selv søker partnere med omtrent samme seksuelle syn som en selv? Jeg ønsker ikke kvinner som ikke har ligget med veldig mange. Det er ikke fordi jeg har noe spesielt imot disse kvinnene på generelt grunnlag, men det er fordi deres syn på seksualitet og hvem man skal dele det ikke matcher mitt eget. Og det er jeg i min fulle rett til å mene uten at det skal være grunnlag for å gå til personangrep. Det er ikke vanskelig i det hele tatt at man er selektiv og plukker ut de man ønsker å være sammen med - det som er vanskelig (og i mine øyne feil) er å rakk ned på de man ikke velger. Ok så vil jeg ikke være sammen med en religiøs mann - det er fair nok, syns jeg. Det som ikek er fair er å kalle de jeg ikke ønsker å være sammen med for religiøse tullinger, jesusfreaks osv See? Det er helt OK å ha preferanser, men hvorfor er det så vanskelig å respektere de som har valgt å leve annerledes enn deg? 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #320 Skrevet 29. februar 2012 Alle har preferanser. Finner det bare interessant når de bærer preg av en slik type dobbeltmoral. Hvorfor er det dobbeltmoralsk å stille andre krav til jenter og gutter? Jeg forventer at jeg selv har penis og dama har vagina. Er det dobbeltmoralsk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå