Gå til innhold

Jenter og intimhygiene!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nja, dette gjelder spesielt de yngre partnerene jeg har hatt. Og kvinner som er yngre enn meg.

Men det handler ikke om å ikke ha vasket seg, det handler om at de ikke KAN vaske seg.

Jeg har holdt vaske-fitte-kurs med unge kvinner, og det er helt utrolig hva de tror får den ren.

educate me! Hva er det kvinner flest gjør feil?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg går ALDRI ned på random jenter. Det gjør jeg kun med kjæresten min. Det får da være måte på hvor mye ekkelt en mann skal tåle!!!

Fint å høre at du har kjæreste OG tar med random jenter hjem fra byen

Akkurat det tenkte jeg også..

Jeg tenker også at dette er fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv om alle vasket seg grundig, på nøyaktig samme måte, en gang om dagen, ville vi luktet temmelig forskjellig etter noen timer. Å vaske seg grundig og korrekt er dessverre ingen garanti for at at musa holder seg "vakker og velduftende". Noen er rett og slett heldigere enn andre, med tanke på hvor lenge de holder seg freshe der nede. Om vi luker vekk ting som soppinfeksjon og bakteriell vaginose, er det fortsatt stor forskjell på hvordan vi lukter der nede. Lukten vil også variere med tanke på hvor i syklusen vi er.

Noen har langt strammere svettelukt. Noen produserer synlig smegma etter få timer, der det for andre kan ta dager. Noen har utflod som lukter (ikke nødvendigvis vondt, men den er mer merkbar), andre har omtrent ikke utflod. Noen opplever at lukt setter seg fort i kjønnshårene. Plasseringen av urinrøret avgjør hvor mye søl det blir når man tisser, osv. Og sist men ikke minst, så er det variasjon i hva slags lukt forskjellige menn tiltrekkes av. Det som lukter innbydende for én, lukter kanskje eddik for en annen.

ja, veldig enig i at vi er forskjellige og at lukten varierer i forhold til hvor vi er i syklusen. Jeg lukter fisk uken før jeg får mensen. Vasker meg grundig hver dag og til vanlig er det ikke noe luktproblem men i dagene før mensen så reagerer selv jeg. Når mensen er over så er lukten borte. Så for meg er det syklusen som gjør det og akkurat de dagene er ikke da jeg har mest lyst til at noen skal slikke meg akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...