Gjest Mysticgirl Skrevet 27. februar 2012 #61 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har også opplevd at menn jeg har hatt sex med har klaget over sur fittelukt hos tidligere sexpartnere, og sier at jeg smaker så himmelsk godt. Så det er nok en god del kvinner som ikke vasker seg godt nok ja.. eller ikke vet hvordan de gjør det :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #62 Skrevet 27. februar 2012 Hva er det med jenter og illeluktende fitter? Det virker som det er tilnærmet umulig for dere å holde dere rene der nede. Vet ikke hvor ofte jeg har med en jente hjem fra byen og når trusa kommer av er det som råtten fisk plutselig tas frem. ÆSJ! Vask dere jenter! Har du for vane å slikke one night standsa dine, bør du vel ærlig talt heller bekymre deg for sykdommene du kan få (har fått) enn smaken. 12
Rimmern Skrevet 28. februar 2012 #63 Skrevet 28. februar 2012 Men mye ONS fører jo til infeksjoner, bakterier og sykdommer, Hvis du endrer det til at det KAN føre til, så blir det litt mindre bombastisk og generaliserende. 1
Gjest Skrevet 28. februar 2012 #64 Skrevet 28. februar 2012 Jeg gjør det fire ganger daglig. Selv om jeg ikke har planer om å ha sex. Hæ, hvorfor så mange ganger? _________ Ærlig talt ser jeg ikke helt greia, det er vel bare å vaske seg der nede? Ikke for mye, ikke for lite, ikke en haug med såpe med høy pH; rett og slett bare vaske seg. Trenger ikke akkurat være rakettforsker for å få til det 1
Gjest Survival Skrevet 28. februar 2012 #65 Skrevet 28. februar 2012 Hvis du endrer det til at det KAN føre til, så blir det litt mindre bombastisk og generaliserende. Jeg kommer ikke til å endre innlegget mitt fordi du tolker det bombastisk og generaliserende. Du bør lese innlegget mitt på nytt. 1
Gjest alille Skrevet 28. februar 2012 #66 Skrevet 28. februar 2012 Jeg kommer ikke til å endre innlegget mitt fordi du tolker det bombastisk og generaliserende. Du bør lese innlegget mitt på nytt. Eh, det ER jo bombastisk, og faktisk ganske så feil også, uansett hvor mange ganger man leser det. Du sier at mye ONS fører til infeksjoner og sykdommer, men i den virkelige verden er jo ikke det noen selvfølge...
Gjest Survival Skrevet 28. februar 2012 #67 Skrevet 28. februar 2012 Eh, det ER jo bombastisk, og faktisk ganske så feil også, uansett hvor mange ganger man leser det. Du sier at mye ONS fører til infeksjoner og sykdommer, men i den virkelige verden er jo ikke det noen selvfølge... Hvorfor vrir du på ordene mine? Jeg har ikke skrevet noen steder at det var en selvfølge. Men har du mange ONS (les: mange) i løpet av livet, er det ganske utrolig dersom du ikke pådrar deg noen sykdommer eller får noen bakterier eller infeksjoner. Skal jo ikke akkurat mye til før man får bakterier.
Gjest alille Skrevet 28. februar 2012 #68 Skrevet 28. februar 2012 Jeg vrir ikke på noenting, du sier det jo selv, at mye ONS fører til det og det. Du sier at det ene leder til det andre - altså en selvfølge. Hvorfor vrir du på ordene mine? Jeg har ikke skrevet noen steder at det var en selvfølge. Men har du mange ONS (les: mange) i løpet av livet, er det ganske utrolig dersom du ikke pådrar deg noen sykdommer eller får noen bakterier eller infeksjoner. Skal jo ikke akkurat mye til før man får bakterier. Jeg vrir ikke på noenting, du sier det jo selv, at mye ONS fører til det og det. Du sier at det ene leder til det andre - altså en selvfølge. Men mye ONS fører jo til infeksjoner, bakterier og sykdommer (...)
Gjest Survival Skrevet 28. februar 2012 #69 Skrevet 28. februar 2012 Uansett. Statistikken viser at 70% av alle nordmenn har hatt ONS og 73% av disse har hatt ubeskyttet sex med en eller flere partnere. 21% av nordmenn innrømmer at de har hatt en seksuell overførbar sykdom, men dette prosenttallet er garantert høyere. (Kilde: Durex' 2005 Global Sex Survey) Jeg er ikke god i matte, men her kan man jo begynne å regne ut sannsynlighet. Hvor sannsynlig er det å pådra seg en sykdom for eksempel, når man har mye ONS? Regner med tallet blir ganske høyt. Så er man en type person som har ONS svært ofte, kan man vel betegnes som heldig om man slipper unna å få sykdommer. 2
kristian82 Skrevet 28. februar 2012 #70 Skrevet 28. februar 2012 For en kverrulering. Om man har ubeskyttet sex med ONS, elskere, kjærester osv. uten å vite noe mer om den andre enn at "han/hun ser frisk ut", kan man jo praktisk talt garantere at personen vil få en sykdom etterhvert. Du finner i alle fall ikke et halveis oppegående menneske som vil tro noe annet - eller som mener det sentrale i diskusjonen er at det kan hende man har flaksflaksflaksflaksflaks og ikke får noen sykdommer. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #71 Skrevet 28. februar 2012 Jeg tror heller TS skal tenke seg nøye om før han tar med seg tilfeldige damer hjem. Dette kan umulig ha med dårlig vask å gjøre. Som mange sier så er det ikke akkurat noe hokus pokus å vaske musa. De aller, aller fleste greier dette med glans. Så enten velger TS "feile" damer, eller så er han usannsynlig uheldig med at ons-ene hans alle har bakteriell vaginose..Faktisk tror jeg det er mer sannsynlig at de har bv, enn at de ikke vasker seg.. En siste mulighet er at TS er altfor ung og umoden til i det hele tatt ha sex med andre enn seg selv. Fittelukt KAN være skremmende for en liten pjokk 5
Inwe Skrevet 28. februar 2012 #72 Skrevet 28. februar 2012 Jeg lurer egentlig litt på hvor TS finner disse jentene.. Å være uheldig en gang i blandt er en ting, men hver gang a gitt. 1
PuppyEyees Skrevet 28. februar 2012 #73 Skrevet 28. februar 2012 Haha, virker som at TS kanskje kan være problemet - enten at han har traumer og tror at alle lukter fisk, og ikke klarer å lukte selv, Eller så bør han kanskje finne seg en kjæreste.. Uansett, vaske seg er enkelt, man tar litt lunkent vann, en klut/stråle evt. litt asan/dr. greve også er man storfornøyd! Men menn kan også lære seg å vaske. 3
Gjest alille Skrevet 28. februar 2012 #74 Skrevet 28. februar 2012 Uansett. Statistikken viser at 70% av alle nordmenn har hatt ONS og 73% av disse har hatt ubeskyttet sex med en eller flere partnere. 21% av nordmenn innrømmer at de har hatt en seksuell overførbar sykdom, men dette prosenttallet er garantert høyere. (Kilde: Durex' 2005 Global Sex Survey) Jeg er ikke god i matte, men her kan man jo begynne å regne ut sannsynlighet. Hvor sannsynlig er det å pådra seg en sykdom for eksempel, når man har mye ONS? Regner med tallet blir ganske høyt. Så er man en type person som har ONS svært ofte, kan man vel betegnes som heldig om man slipper unna å få sykdommer. Sannsynligheten er ikke så stor at du kan si at ONS leder til sykdommer. Statistikken din sier heller ingenting om hvor ofte de som har mange ONS har ubeskyttet sex, og hvor ofte de som har hatt SOS har hatt sex i den perioden de har hatt SOS. Kall det gjerne kverulering, men heller kverulering enn misbruk av statistikk. Du har absolutt ikke noe statistisk grunnlag til å hevde at det å ha mange ONS leder til sykdommer - man kan nemlig ha ONS OG bruke kondom, eller man kan ha sex med kun friske mennesker - sannsynligheten for at den du har ONS med er frisk er nemlig større enn det motsatte. Og jeg har litt mer peiling på matte og statistikk. Du kan gjerne si at mange ubeskyttede ONS øker sannsynligheten for sykdommer. Men å si at mange ONS fører til sykdommer er helt bak mål. 1
makkapakka Skrevet 28. februar 2012 #75 Skrevet 28. februar 2012 Jeg lar være å vaske med med vilje for å slippe å ha tilfeldig sex :gjeiper:
Gjest Survival Skrevet 28. februar 2012 #76 Skrevet 28. februar 2012 (endret) Du kan gjerne si at mange ubeskyttede ONS øker sannsynligheten for sykdommer. Men å si at mange ONS fører til sykdommer er helt bak mål. Seriøøøøøøst, hva er problemet ditt? Første gangen på dette forumet at jeg har blitt oppriktig irritert på grunn av en kverulant. Endret 28. februar 2012 av Survival 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #77 Skrevet 28. februar 2012 Man skal ikke tro på alt man hører. Her må man nok fram med varmt vann, klor og skrubb. man skal ikke tro alt man leser heller
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #78 Skrevet 28. februar 2012 Det KAN faktisk være farlig med dusjstråle oppi vagina. Av samme grunn som at man ikke skal blåse opp i der. Kan komme luftbobler inn i blodstrømmen og forårsake emboli. Teoretisk, om enn lite sannsynlig, kan det komme luft sammen m/vannet i dusjstrålen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #79 Skrevet 28. februar 2012 Det KAN faktisk være farlig med dusjstråle oppi vagina. Av samme grunn som at man ikke skal blåse opp i der. Kan komme luftbobler inn i blodstrømmen og forårsake emboli. Teoretisk, om enn lite sannsynlig, kan det komme luft sammen m/vannet i dusjstrålen. Kan du linke noen bevis for at dette noensinne har skjedd? Ellers tror jeg ikke noe på det. 2
Gjest Huskatta Skrevet 28. februar 2012 #80 Skrevet 28. februar 2012 Hva er det med jenter og illeluktende fitter? Det virker som det er tilnærmet umulig for dere å holde dere rene der nede. Vet ikke hvor ofte jeg har med en jente hjem fra byen og når trusa kommer av er det som råtten fisk plutselig tas frem. ÆSJ! Vask dere jenter! Sier kanskje mer om deg? De er tross alt håndplukket av deg. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå