Gå til innhold

Jenter og intimhygiene!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er du roter med nå da, Kate? Skjeden er selvrensende. Vulva med alle dens gjemmer må vaskes for å få vekk smegmarester og diverse ;).

Som jeg skrev lenger oppe, misforståelsen om at siden skjeden er selvrensende, trenger man ikke vakske resten av underlivet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er du roter med nå da, Kate? Skjeden er selvrensende. Vulva med alle dens gjemmer må vaskes for å få vekk smegmarester og diverse ;).

Sædrester fra diverse menn.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Som jeg skrev lenger oppe, misforståelsen om at siden skjeden er selvrensende, trenger man ikke vakske resten av underlivet.

Da må du unnskylde, jeg misforstod meningen eller leste for fort da.

Skrevet

Da må du unnskylde, jeg misforstod meningen eller leste for fort da.

Hehe, selvsagt er skjeden selvrensende. Selv om folk tydelig tror jeg er en superdust etter denne tråden, har jeg noen viktige og gode poenger som blir borte fordi INGEN skal komme å si at fitte er ekkelt! HER SUGER VI MENN; OGSÅ SIER DE AT VI ER EKLE, OH NOOOOOOOOO! Og du STØTTER DEM KATE!

Jeg personlig syns fitte er superduper godt, og jeg syns det skal smake fitte, ikke såpe. MEN at enkelte ikke kan vaske seg, jupp, det har jeg erfart, og jeg har hørt at flere har erfart det.

Gjest Eurodice
Skrevet

Sædrester fra diverse menn.

Hvis man ikke driver vekselbruk, blir det vel neppe liggende igjen sædrester etter diverse menn. Jeg tenkte mer i retning av rester av toalettpapir. Det er fort gjort at det kan bli sittende noe i foldene.

Skrevet (endret)

FITTEVASK-GUIDE

- Ta av trusa

- Gå i dusjen og sku på vannet

- Få 2 små kinesere (evt dverger hvis du ikke har kinesere for hånd)

til å dra hver sin ytre kjønnsleppe til side

(Husk å ta med paraplyer til kineserne,slik at de ikke drukner i hverken dusjen eller fitta) :regn:

- Bruk lunkent vann (evt asan / dr greve) - VASK!

- Er du en dreven fittevasker, så bruker du også gjerne klut- for ekstra smuuud resultat.

TØRKING

(Nå må kineserne på banen igjen, dog med nedslåtte paraplyer.)

- Gå ut av dusjen

- Få kineserne til å ta tak i hver sin kjønnsleppe - for så å "blafre de" i vinden.

( be de late som de rister et laken )

VOILÀ :takke:

Endret av Eliine
  • Liker 13
Skrevet

Hjelp!

OK, har jeg utrykt meg uklart, så beklager jeg. Og jeg er heller ikke SÅ mye eldre enn deg, Alille. :ler:

La meg presisere. ALLE kvinner lukter ikke fisk, dersom du TS kun treffer kvinner som lukter fisk, så er det ENTEN noe galt med luktesansen din, ELLER så har kvinnene bakteriell vaginose.

MEN, overdreven bruk av såpe i underlivet, og skylling AV skjeden, samt misforståelsen om at skjeden er selvrensende, har ført til at mange kvinner ikke kan vaske underlivet sitt. ENTEN overdriver de, med såpe, sprayer og parfyme, eller de vasker seg ikke i det hele tatt, fordi de har lært at skjeden er selvrensende.

Grunnen til at jeg snakket om yngre kvinner? De partnerene jeg har hatt som er i tjue-årene, er de som har klaget mest. Yngre menn vegrer seg langt mer for munnsex enn eldre menn. Derav min nevning av det over.

Jeg mener altså, som jeg skrev, at en grundig vask om dagen, gir vakker og velduftende fitte. (ikke haugevis av såpe og spray og parfyme)

Selv om alle vasket seg grundig, på nøyaktig samme måte, en gang om dagen, ville vi luktet temmelig forskjellig etter noen timer. Å vaske seg grundig og korrekt er dessverre ingen garanti for at at musa holder seg "vakker og velduftende". Noen er rett og slett heldigere enn andre, med tanke på hvor lenge de holder seg freshe der nede. Om vi luker vekk ting som soppinfeksjon og bakteriell vaginose, er det fortsatt stor forskjell på hvordan vi lukter der nede. Lukten vil også variere med tanke på hvor i syklusen vi er.

Noen har langt strammere svettelukt. Noen produserer synlig smegma etter få timer, der det for andre kan ta dager. Noen har utflod som lukter (ikke nødvendigvis vondt, men den er mer merkbar), andre har omtrent ikke utflod. Noen opplever at lukt setter seg fort i kjønnshårene. Plasseringen av urinrøret avgjør hvor mye søl det blir når man tisser, osv. Og sist men ikke minst, så er det variasjon i hva slags lukt forskjellige menn tiltrekkes av. Det som lukter innbydende for én, lukter kanskje eddik for en annen.

• Liker 12
Skrevet

FITTEVASK-GUIDE

- Ta av trusa

- Gå i dusjen og sku på vannet

- Få 2 små kinesere (evt dverger hvis du ikke har kinesere for hånd)

til å dra hver sin ytre kjønnsleppe til side

(Husk å ta med paraplyer til kineserne,slik at de ikke drukner i hverken dusjen eller fitta) :regn:

- Bruk lunkent vann (evt asan / dr greve) - VASK!

- Er du en dreven fittevasker, så bruker du også gjerne klut- for ekstra smuuud resultat.

TØRKING

(Nå må kineserne på banen igjen, dog med nedslåtte paraplyer.)

- Gå ut av dusjen

- Få kineserne til å ta tak i hver sin kjønnsleppe - for så å "blafre de" i vinden.

( be de late som de rister et laken )

VOILÀ :takke:

Hahaha jeg døde litt av det der!

• Liker 2
Skrevet

Selv om folk tydelig tror jeg er en superdust etter denne tråden, (...)

Slapp av KateW, det skal nok mer til for at folk tror du er superdust... ;) Jeg tar det bare ikke for god fisk at datagrunnlaget ditt er godt nok til å generalisere på den måten du gjør. :)

• Liker 2
Skrevet

Slapp av KateW, det skal nok mer til for at folk tror du er superdust... ;) Jeg tar det bare ikke for god fisk at datagrunnlaget ditt er godt nok til å generalisere på den måten du gjør. :)

Signerer denne. Jeg liker deg fortsatt, KateW ;) Ikke det at denne tråden ga noen grunn til noe annet. Viktig å få frem at hygiene er det fullstendige ultimatum.

Gjest Survival
Skrevet

Nå er musen selvrensende, så hvis damen stinker fisk, har hun bakteriell vaginose. Da må hun til legen.

Nettopp! Man skal ikke være nødt til å vaske seg i underlivet 3 ganger om dagen for å ikke lukte fisk. Men mye ONS fører jo til infeksjoner, bakterier og sykdommer, så kanskje du bør tenke litt over hvilke jenter du har sex med, TS. Det er nemlig ikke normalen, håper jeg, at jenter lukter nedentil.

• Liker 3
Gjest snoopy_93
Skrevet

Man skal ikke tro på alt man hører.

Her må man nok fram med varmt vann, klor og skrubb.

Tror jeg tar en ekstra vask med salmijakk også jeg, for å være på den sikkre siden. :fnise::ironi:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

God fisk... :fnise:

Enig med Antlers over her. Jenter er forskjellig, og jenter lukter forskjellig. Tror det er mer vanlig at det lukter litt der nede, enn at det ikke lukter noe som helst.

Tviler på at TS har møtt på SÅ mange som ikke kan å vaske seg. Er nok heller han som har en meget sensitiv nese, stakkar :gjeiper:

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker hufsa på samme sted og samtidig som jeg vasker bilen jeg. Bare legger meg på taket og skræver så blir jeg både skrubbet og polert!

• Liker 7
Skrevet

Selv om alle vasket seg grundig, på nøyaktig samme måte, en gang om dagen, ville vi luktet temmelig forskjellig etter noen timer.

:jepp: Sånn er det jo med resten av kroppen også. Noen lukter bra hele tiden selv om de "bare" dusjer tre ganger i uka, mens andre kan dusje to ganger om dagen og lukte svette likevel. Noen er rett og slett heldigere enn andre :)

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg vasker hufsa på samme sted og samtidig som jeg vasker bilen jeg. Bare legger meg på taket og skræver så blir jeg både skrubbet og polert!

:skratte:

Skrevet

Jeg forstår at safter, tiss osv kan gjøre at fitta lukter. Men svarte heller, du kan vaske fitta oftere eller bedre.

Skrevet

Bare jeg som sørger for vask der nede to ganger daglig?? :O

Jeg gjør det fire ganger daglig. Selv om jeg ikke har planer om å ha sex.

Skrevet

holder igjen for nesa jeg om det blir for ille under sex akten.

Skrevet

Forretningsidèe! - Neseklype i kondompakka ,- to i ett!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...