Gå til innhold

Jenter og intimhygiene!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det med jenter og illeluktende fitter? Det virker som det er tilnærmet umulig for dere å holde dere rene der nede. Vet ikke hvor ofte jeg har med en jente hjem fra byen og når trusa kommer av er det som råtten fisk plutselig tas frem. ÆSJ!

Vask dere jenter!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Hahahah! =D

Kanskje det blir varmt på byen. You know, hvis folk danser osv. :P

• Liker 7
Skrevet

En svett diskomus har da sin sjarm, det også. Synes nå jeg da. :)

• Liker 23
Skrevet

svett diskomus

:skratte:

• Liker 29
Skrevet

Når tar du disse jentene med deg hjem fra byen da?

Trolig i 03-04-tiden en gang. Altså vil det bety atd et fort er 8-10 timer siden de hadde mulighet til å vaske seg, og med dansing, osv. vil man fort kunne lukte litt.

Du er vel neppe nyvasket selv. :gjeiper:

• Liker 11
Skrevet

Thats life når du satser på ONS. Du stinker nok du og etter svetting, drikking og masse pissing i hytt og vær.

• Liker 21
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du får ta de med i dusjen før senga da vettu.

Eventuelt tilby de en våtserviett :fnise:

Skrevet (endret)

Ærlig talt - en fitte som ikke er vasket på 8-10 timer skal ikke lukte annet enn fitte. Og tåler man ikke lukten av fitte får man evt. finne seg en kuk, eller evt. la helt være.

Endret av Rimmern
  • Liker 42
Skrevet

Seriøst? På tross av en noe uheldig måte å uttrykke seg på innledningsvis, har TS et poeng. Det er mange kvinner som ikke har snøring på hvordan de vasker underlivet sitt.

• Liker 2
Skrevet

Harald Eia hadde en god teori på brille. Penishodet er formet slik som det er for å grave ut sæd fra andre menn som eventuelt ligger i fitta til dama. Det er derfor ingen jenter bryr seg om intimvask.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst? På tross av en noe uheldig måte å uttrykke seg på innledningsvis, har TS et poeng. Det er mange kvinner som ikke har snøring på hvordan de vasker underlivet sitt.

Helt enig. Jeg hadde en gang et forhold med ei som luktet død. En gang dro jeg henne med i dusjen for å vaske henne. Men da nektet hun, og påsto at det var farlig å sette strålen der jeg gjorde :laugh:

Skrevet

Hvis det lukter råtten fisk så er det ikke hygiene som er problemet... Da kan man vaske seg til krampa tar en.

Så hvis du, TS, absolutt skal synse om jenter lukt der nede kan du jo kanskje vurdere å sette deg litt inn i hva faen du snakker om, eller? :)

• Liker 8
Skrevet

Hva er det med jenter og illeluktende fitter? Det virker som det er tilnærmet umulig for dere å holde dere rene der nede. Vet ikke hvor ofte jeg har med en jente hjem fra byen og når trusa kommer av er det som råtten fisk plutselig tas frem. ÆSJ!

Vask dere jenter!

Men jeg skal vedde på at til tross for dette så drar du frem pikken åkke som og får deg et litt ;-)

• Liker 5
Skrevet

Bare jeg som sørger for vask der nede to ganger daglig?? :O

Skrevet

Ikke vet jeg hva som gjør at vask av mus er en "lost art", men flere menn jeg har datet har snakket om dette, og fortalt at munnsex er helt uaktuelt grunnet svært dårlige opplevelser. Når jeg viser dem hvordan fitte kan, skal og bør smake, så får de jo en helt annen og gledelig opplevelse.

Skrevet

Sorry, men dette tror jeg ingenting på. Jeg har aldri møtt en kvinne som var forberedt på sex og som var uvasket nedentil. At det forekommer sier seg vel selv, men jeg tror ikke et sekund på at det er særlig utbredt.

• Liker 10
Skrevet

Sorry, men dette tror jeg ingenting på. Jeg har aldri møtt en kvinne som var forberedt på sex og som var uvasket nedentil. At det forekommer sier seg vel selv, men jeg tror ikke et sekund på at det er særlig utbredt.

Ikke jeg heller. Hvis man vet man kommer til å ha sex så vasker man seg selvsagt godt på forhånd.

Skrevet (endret)

Nja, dette gjelder spesielt de yngre partnerene jeg har hatt. Og kvinner som er yngre enn meg.

Men det handler ikke om å ikke ha vasket seg, det handler om at de ikke KAN vaske seg.

Jeg har holdt vaske-fitte-kurs med unge kvinner, og det er helt utrolig hva de tror får den ren.

Endret av KateW
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...