Gå til innhold

Jenter og intimhygiene!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte:

Sier kanskje mer om deg? De er tross alt håndplukket av deg.

Beklagelig nok så merker man ikke eimen før trusa er borte.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Huskatta
Skrevet

Beklagelig nok så merker man ikke eimen før trusa er borte.

Greit nok.

Av ren nyskjerrighet: Hva gjør du da? Sender de på dør?

Skrevet

Greit nok.

Av ren nyskjerrighet: Hva gjør du da? Sender de på dør?

Nei, jeg ber dem gå og vaske seg.

• Liker 1
Gjest Huskatta
Skrevet

Nei, jeg ber dem gå og vaske seg.

Problem solved. :fnise:

Skrevet

Seriøøøøøøst, hva er problemet ditt? Første gangen på dette forumet at jeg har blitt oppriktig irritert på grunn av en kverulant.

Trøste deg med at det er like irriterende med bombastiske, gale utsagn folk nekter å moderere. ;)

• Liker 1
Gjest Nenya82
Skrevet

Jeg har vanskeligheter med å tro at jenter generelt stinker så jævlig der nede.

Om det er jenter du drar med deg hjem fra byen så kan det jo ha noe med å gjøre at det er lenge siden de har hatt mulighet til å vaske seg,man må jo gjerne på do oftere når man drikker også er de kanskje fulle i tillegg så muligens enkelte er litt mer slurvete da?

Det er vel også individuelt hvor mye man lukter og smaker der nede også eller så er det du som ikke takler vanlig "muselukt".

Eventuelt så kanskje du kun har fått med deg damer med bakteriell vaginose hjem :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Det er vel også individuelt hvor mye man lukter og smaker der nede også eller så er det du som ikke takler vanlig "muselukt".

Heh - der tror jeg du nærmer deg, gitt. Jeg har inntrykk av at flere som tror de liker fitte ikke takler ei fitte som lukter og smaker fitte, men må ha de nyvasket og nærmest sterile for å kunne nyte dem.

• Liker 5
Gjest Eurodice
Skrevet

Haha, virker som at TS kanskje kan være problemet - enten at han har traumer og tror at alle lukter fisk, og ikke klarer å lukte selv, :fnise:

Eller så bør han kanskje finne seg en kjæreste..

Uansett, vaske seg er enkelt, man tar litt lunkent vann, en klut/stråle evt. litt asan/dr. greve også er man storfornøyd!

Men menn kan også lære seg å vaske. :kjefte:

Du må forklare steg for steg hvordan man skal gjøre dette, kan du skjønne, selve vaskemetoden. Ikke bare at du tar litt vann, litt såpe, og voilà er kjønnsområdet rent og delikat :ler: .

Gjest badeand1
Skrevet

Heh - der tror jeg du nærmer deg, gitt. Jeg har inntrykk av at flere som tror de liker fitte ikke takler ei fitte som lukter og smaker fitte, men må ha de nyvasket og nærmest sterile for å kunne nyte dem.

Er det noe galt i det egentlig?

Liker man det ikke så liker man det ikke. :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja men da liker han jo ikke fittelukt generelt og da er det jo ikke for at de ikke vasker seg!

Men han som har problemer med vanlig muselukt :gjeiper:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Ja men da liker han jo ikke fittelukt generelt og da er det jo ikke for at de ikke vasker seg!

Jeg ser den. :fnise:

Skrevet

Hva er galt med å ikke like muselukt?

Skrevet

Ikke noe galt i det. Men man oppsøker helst ikke noe(n) man ikke liker.

• Liker 4
Skrevet

Du må forklare steg for steg hvordan man skal gjøre dette, kan du skjønne, selve vaskemetoden. Ikke bare at du tar litt vann, litt såpe, og voilà er kjønnsområdet rent og delikat :ler: .

Haha, hva har skjedd med verden? :skravle:

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Å vaske musa kan da umulig være spesielt vanskelig, så jeg tror ikke det er mangel på vask, men heller det motsatte som er problemet i mange tilfeller. Skulle ikke forundre meg om en drøss av gikk rundt med konstant soppinfeksjon fordi trusa er dynket i intimsåpe.

Når det er sagt så er det svært få som lukter blomster nedentil etter en skikkelig tur på byen.

Endret av Raindrops
  • Liker 6
Skrevet

Det KAN faktisk være farlig med dusjstråle oppi vagina. Av samme grunn som at man ikke skal blåse opp i der. Kan komme luftbobler inn i blodstrømmen og forårsake emboli. Teoretisk, om enn lite sannsynlig, kan det komme luft sammen m/vannet i dusjstrålen.

Og hvor stor er denne faren i forbindelse med sex? Fittefis skyldes luft i skjeden. Da er jo muligheten til stede der også. Skal vi slutte med sex da eller?

• Liker 1
Skrevet

Det KAN faktisk være farlig med dusjstråle oppi vagina. Av samme grunn som at man ikke skal blåse opp i der. Kan komme luftbobler inn i blodstrømmen og forårsake emboli. Teoretisk, om enn lite sannsynlig, kan det komme luft sammen m/vannet i dusjstrålen.

Forklar!

Skjeden eller vagina om du vil, er en slimhinne med masse blodårer. Men ingen av de blodårene er åpne. For å lage en emboli må man få luft inn i blodåren, hvordan skal man få til det inni skjeden?

• Liker 1
Skrevet

Ja, men jeg tror sannsynligheten for å falle i dusjen og knekke nakken er større. Det har jeg iallefall hørt om.

For ikke å si hvor hinsides skummelt det da må være å ta boblebad!!! :o

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her må man nok fram med varmt vann, klor og skrubb.

Jeg vasker hufsa på samme sted og samtidig som jeg vasker bilen jeg. Bare legger meg på taket og skræver så blir jeg både skrubbet og polert!

:skratte:

Festligste tråden jeg har lest på leeeeenge!!! :popcorn:

Endret av Lemming
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...