Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, bevares. Men jeg lever også et like forferdelig kjedelig liv. Tror jeg hadde totalt sju-åtte statusoppdateringer i 2014, som i 8. Mars, 17. Mai, "Godt julblot", "Godt nytt år", "God påske", og "Takk for alle bursdagshilsner", samt et par artikler.

Heldigvis har jeg et knippe mennesker på vennelista som sørger for nok underholdning som det er.

Forresten, posta også et bilde av et par kyr som var på flørtern.

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"I dag fant jeg årets første flått på bikkja. Tok den før den rakk å feste seg."

Ok :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt denne lukka gruppa med flere tusen medlemmer. Nå var det ei som skrøyt av en gave hun har fått av gubben sin. Med medfølgende bilde av en rosa vibrator. Og folk kommenterer villig vekk om sine leketøy :rolleyes:

Lurer på hva mennene mener om at damene oversharer slik på en gruppe med 11 000 medlemmer...

Anonymous poster hash: edaa1...dc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av biff i går, men teksten "da var første av B'ene i boks :D "

Og tidligere på dagen et biff og blowjob mene bilde som han hadde tagger kjærsten i.

TMI!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av biff i går, men teksten "da var første av B'ene i boks :D "

Og tidligere på dagen et biff og blowjob mene bilde som han hadde tagger kjærsten i.

TMI!

Jeg hadde ingen slike på min newsfeed i går, kjenner jeg er litt skuffa :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I dag fant jeg årets første flått på bikkja. Tok den før den rakk å feste seg."

Ok :P

Nyttig for andre hundeeiere, da vet vi at vi må være litt mer obs når vi går ute i skogen enn vi har måttet være de siste par månedene ;)

Anonymous poster hash: fc7b9...75a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ingen slike på min newsfeed i går, kjenner jeg er litt skuffa :fnise:

Det var bare en hos meg heldigvis, hadde nesten forventet flere. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dæven :ler: Håper for hans venners del at dette kun er en dagstur!

Tenk om han skal fortsette sånn i en uke a :bond: ...Eller i færre dager også for den sak skyld!

Han er fortsatt i "Italia" og den oppdateringen går over alle støvleskaft! Jeg har "bare" 150 venner på facebook så de som er veldig aktive blir veldig synlige, men dette er ville saker. Jeg har skrevet om denne fyren tidligere i denne tråden, da han var på ferie i "London" for noen år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista som heldigvis ikke oppdaterer HELE turen, men når det først kommer et bilderas så er det gjerne femten bilder av samme greia. Dvs av maten, av hennes bein på solsengen, av drinken osv.

Altså, det holder med 1 bilde av en ting :roll:

I tillegg er dette et sted hun reiser til 2 ganger pr år, og hun er der i 3-4 uker.

Det ligger med andre ord noen tusen bilder under diverse mapper på facebook

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde bilder fra "Hjerteklem" var ille, nå er det visst "Tones rede" som gjelder.

Har. Ikke. Ord. Kan man ikke bare skrive "ha en fin dag"? Må man ha en plakat med emojis og regnbuer for å få frem poenget?

Edit: Ser folk etterspør ting som "motiverende undulater". Det er visst et behov for denne siden likevel :P

Endret av Poppie
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"dd suger å ha anals sex før man husker att det er beaf and bj day as #nasty"

DUDE.

Og så var det ei som ville ha meg med ut på byen som tydeligvis hadde hatt et aldri så lite enmannsvors. Utover kvelden fant hun visst ut at hun ikke var så keen på fest likevel, for denne statusen dukket opp:

"Oioii det er jo biff og blowjob dagen i dag !!! Jeg hakke biff men hvis noen vil lage til meg så kan jeg orden den andre b'en ;))!!"



Anonymous poster hash: ee697...54f
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"dd suger å ha anals sex før man husker att det er beaf and bj day as #nasty"

DUDE.

Og så var det ei som ville ha meg med ut på byen som tydeligvis hadde hatt et aldri så lite enmannsvors. Utover kvelden fant hun visst ut at hun ikke var så keen på fest likevel, for denne statusen dukket opp:

"Oioii det er jo biff og blowjob dagen i dag !!! Jeg hakke biff men hvis noen vil lage til meg så kan jeg orden den andre b'en ;))!!"

Anonymous poster hash: ee697...54f

Hva feiler det folk??

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hva feiler det folk??

Anonymous poster hash: 42a8a...106

Enkelte overvurderer sterkt sin underholdningsverdi....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edit: Ser folk etterspør ting som "motiverende undulater". Det er visst et behov for denne siden likevel :P

Nå flirte jeg så katten hoppet av fanget mitt :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ced6d3554c5e5b745bd616ba93e5b1ce.png

Ikke en veldig skarp person. Først løgn om plassmangel, så avslører vi at det var en løgn og til slutt så forteller vi hundrevis (at vedkommende har så mange venner er beyond me) av venner at man nok en gang har problemer med å betale husleia.

Har gitt vedkommende beskjed om å spare opp en buffer, men taler for døve ører.



Anonymous poster hash: 9bfc5...9fe
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ced6d3554c5e5b745bd616ba93e5b1ce.png

Ikke en veldig skarp person. Først løgn om plassmangel, så avslører vi at det var en løgn og til slutt så forteller vi hundrevis (at vedkommende har så mange venner er beyond me) av venner at man nok en gang har problemer med å betale husleia.

Har gitt vedkommende beskjed om å spare opp en buffer, men taler for døve ører.

Anonymous poster hash: 9bfc5...9fe

Jeg synes dialektbruken var verre enn budskapet her.

Anonymous poster hash: 1081b...6d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ced6d3554c5e5b745bd616ba93e5b1ce.png

Ikke en veldig skarp person. Først løgn om plassmangel, så avslører vi at det var en løgn og til slutt så forteller vi hundrevis (at vedkommende har så mange venner er beyond me) av venner at man nok en gang har problemer med å betale husleia.

Har gitt vedkommende beskjed om å spare opp en buffer, men taler for døve ører.

Anonymous poster hash: 9bfc5...9fe

Oh lord... :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ced6d3554c5e5b745bd616ba93e5b1ce.png

Ikke en veldig skarp person. Først løgn om plassmangel, så avslører vi at det var en løgn og til slutt så forteller vi hundrevis (at vedkommende har så mange venner er beyond me) av venner at man nok en gang har problemer med å betale husleia.

Har gitt vedkommende beskjed om å spare opp en buffer, men taler for døve ører.

Anonymous poster hash: 9bfc5...9fe

Skjønner ikke at folk vil utlevere seg så mye(!) på facebook...

Har ei jeg gikk på vgs med (hun ar da 35 år+/- og jeg var da 17/18 år) og hun utleverer så mye om at hun gang på gang har blitt meldt til barnevernet av naboer, lærere og what not. Og alle tar jo feil selvsagt (ifølge henne selv og alle hjertene i kommentarfeltet). Hun har fått kommentarer på at hun kanskje ikke burde dele det på facebook, nei da kommer den skjennepreken på at det er hennes profil og dersom man ikke vil lese om det kan man slette henne som venn! For ei dame!

Edit: skriveleif

Endret av frksølekopp
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...