Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle dere andre som også bare har streite og kjedelige venner, join en singelgruppe på Facebook :laugh:

Mye rart som rører seg der, så slike grupper er nok først og fremst egnet til underholdning. De er også i eldste laget. Folk skriver inn hvor gamle de er, og ut av intet dukker dette opp:

4dc3fdfdc8b5fde52599942da796df21.png

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herre min hatt. Noen er hårsåre

Anonymous poster hash: 1056a...e19

post-37809-0-17921700-1427235454_thumb.p

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt. Noen er hårsåre

Anonymous poster hash: 1056a...e19

Uff.. hardt liv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. hardt liv :fnise:

Går nok fortsatt på Livets Harde Skole

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreftforeningen hadde en post på facebook rundt juletider, og i kommentarfeltet var det mange som skrev hvem de savnet og tenkte på i jula. Og så kom denne:

"Endetarmen med lukkemuskelen min 💜 Går veldig bra uten, men savnet er de nå likevel. Livet feires!"

Wtf..

Anonymous poster hash: c7781...54e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreftforeningen hadde en post på facebook rundt juletider, og i kommentarfeltet var det mange som skrev hvem de savnet og tenkte på i jula. Og så kom denne:

"Endetarmen med lukkemuskelen min Går veldig bra uten, men savnet er de nå likevel. Livet feires!"

Wtf..

Anonymous poster hash: c7781...54e

Å, herregud... Alle upassende kommentarers mor!

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kreftforeningen hadde en post på facebook rundt juletider, og i kommentarfeltet var det mange som skrev hvem de savnet og tenkte på i jula. Og så kom denne:

"Endetarmen med lukkemuskelen min Går veldig bra uten, men savnet er de nå likevel. Livet feires!"

Wtf..

Anonymous poster hash: c7781...54e

Hadde settingen vært en annen hadde det vært hysterisk morsomt. Ganske upassende å skrive det i sammenheng med at folk minnes mennesker de har mistet i forbindelse med kreft da.. Men som sagt, i en annen setting kunne den kommentaren ha vært hysterisk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de påskekonkurransene på facebook nå, hvor firmaer og butikker og whatnot legger ut bilder av påskeegg med stæsj oppi, samt teksten "DEL OG VINN!". Og sauene på facebook deler villig ALT av slike konkurranser. Jeg blir gal!

Er det i det hele tatt noen som vinner på sånt?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt. Noen er hårsåre

Anonymous poster hash: 1056a...e19

Typisk livets harde skole fb`er. (Ikke meningen å være fordomsfull...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå er det tre uker siden sist jeg tok ecstasy, vet dere hva det betyr? :)"

Masse gratulasjoner, så flink du er som holder deg edru, klapp på skuldra, og så videre, før statusinnehaver utdyper:

"Jeg kan ta mer! :D"



Anonymous poster hash: ee697...54f
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de påskekonkurransene på facebook nå, hvor firmaer og butikker og whatnot legger ut bilder av påskeegg med stæsj oppi, samt teksten "DEL OG VINN!". Og sauene på facebook deler villig ALT av slike konkurranser. Jeg blir gal!

Er det i det hele tatt noen som vinner på sånt?

Noen vinner nok, men 99 % av de som deler har innstillinger som gjør at siden ikke kan se at de har delt. (Kun vennene deres som ser det.) Så de spammer bare ned newsfeeden vår med gratis reklame uten sjanse til å vinne engang.

Dessuten sier Facebooks egne retningslinjer at det ikke er lov med konkurranser der deling er et av kriteriene for å vinne...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vinner nok, men 99 % av de som deler har innstillinger som gjør at siden ikke kan se at de har delt. (Kun vennene deres som ser det.) Så de spammer bare ned newsfeeden vår med gratis reklame uten sjanse til å vinne engang.

Dessuten sier Facebooks egne retningslinjer at det ikke er lov med konkurranser der deling er et av kriteriene for å vinne...

:murvegg:

Tenkte kanskje jeg burde gjøre dem oppmerksomme på dette, men da endrer de vel innstillingene og deler alt på nytt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken har slått meg. Men jeg kjenner ikke vedkommende og vet egentlig ikke hvor man skulle meldt fra heller :vetikke: skolen? Sykehuset?

Meld i fra til studiestedet, vi tar slikt alvorlig. Hadde noen av mine 3-åringer gjort slikt, ville det ført til en skikkethetsvurdering.

Anonymous poster hash: edaa1...dc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meld i fra til studiestedet, vi tar slikt alvorlig. Hadde noen av mine 3-åringer gjort slikt, ville det ført til en skikkethetsvurdering.

Anonymous poster hash: edaa1...dc2

Da må jeg gjøre litt research, siden jeg ikke kjenner personen. Får håpe vedkommende har tagget seg selv på skolen også! Men ja, jeg tror jeg skal melde det fra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg gjøre litt research, siden jeg ikke kjenner personen. Får håpe vedkommende har tagget seg selv på skolen også! Men ja, jeg tror jeg skal melde det fra.

Jeg ville først sendt en melding til personen som har lagt ut bildet og gitt vedkommende en sjanse til å fjerne bildet selv. Jeg er helt enig i at bildet ikke burde vært lagt ut, og at det er utvist ekstremt dårlig dømmekraft når vedkommende publiserte det, men h*n burde få en mulighet til å rette opp i egne feil og å lære av det framfor at man potensielt ødelegger den utdannelsen vedkommende er under. Alle kan gjøre feil, og det er bedre at vedkommende gjør dem og lærer av dem nå enn når h*n er ferdig utdannet.

Anonymous poster hash: 007f5...166

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nå at det er en person du ikke selv kjenner, men jeg tror det er mulighet for å sende chattemeldinger til folk som ikke er på egen venneliste... Mener i alle fall at jeg gjorde det selv en gang i forbindelse med en diskusjon jeg kom opp i i en av gruppene på FB.



Anonymous poster hash: 007f5...166
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler Facebook har blitt til et døgnåpent DPS :klo:

Hvor alt er en eneste gruppeterapi :lete:

Men hvor ingen har taushetsplikt :klaske:



Anonymous poster hash: c1d5a...86a
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nå at det er en person du ikke selv kjenner, men jeg tror det er mulighet for å sende chattemeldinger til folk som ikke er på egen venneliste... Mener i alle fall at jeg gjorde det selv en gang i forbindelse med en diskusjon jeg kom opp i i en av gruppene på FB.

Anonymous poster hash: 007f5...166

Kommer an på hvilke innstillinger personen har. Det går an å stille det inn slik at feks kun venner kan sende deg privat melding, men tror de fleste har slik at hvem som helst kan sende dem en melding :)

Det finner man fort ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som delte idag en sånn kronisk Sykdomm,"fem ting vi er lei av å høre". Under følger personens kronisk-sykdom-venner (personen kjenner de andre bara via fb pga sykdommen) med konkurranse i hvem som har det verst....<br /><br />-"å nr tre!"<br />- nr 2, sååå typisk!<br />- enig!<br />- enig!<br />- jeg har alle punktet!! (personen som jeg kjenner...)<br />- me too<br />- me too<br /><br />Altså seriøst. Tror folk at ved å lese dette så bare tenker folk, åh det er DERFOR de er syke og ikke jobber. Stakkars dem!!

Anonymous poster hash: dee04...249

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vinner nok, men 99 % av de som deler har innstillinger som gjør at siden ikke kan se at de har delt. (Kun vennene deres som ser det.) Så de spammer bare ned newsfeeden vår med gratis reklame uten sjanse til å vinne engang.

Dessuten sier Facebooks egne retningslinjer at det ikke er lov med konkurranser der deling er et av kriteriene for å vinne...

Det ser ut til at facebook bryr seg lite om den regelen.

News feedenblir jo bombadert med alle som deler i hutt og pine :(

Anonymous poster hash: 2d242...e3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...