Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en jente på venneliste som er en tidligere bekjent.

Legger ut bilder av denne sort:

5f82a0b52f47b27f3ec9a19bc0574ee5.jpg

march-endometriosis-390x247.jpeg

Plutselig dukker denne statusen opp:

"Tusen takk til kirurgen som har ødelagt meg og gjort alt så mye verre. Du er en helt elendig kirurg, og hadde vært bedre egnet til en slakter!!! Håper du mister lisensen før du ødelegger enda flere liv!" - følte seg fortvilet.

For all del, jeg skjønner at det må en forferdelig situasjon. Det må være fælt å ha endometriose, og enda verre å oppleve en operasjon som mest trolig har gått galt, men jeg trenger ikke å få det inn med teskje, spesielt om jeg ikke har spurt.

Jeg er enig i at dette er oversharing, spesielt den statusen. Men mars er Endometriosis Awereness month :) Så om det er noe nytt hun poster, og ikke gjør dette hverdagslig, er det sikkert derfor det dukker opp nå. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FB-venn som teller ned dagene til hun ser typen igjen. Greit det, men begynner å bli lei! Når nedtellingen er ferdig og de er endelig sammen igjen blir det postet masse bilder, statuser, YouTube-klipp etc. etc. hvor de kommentere under og sender hjerter til hverandre. Ehmmmm, jeg tenker hvis det er så lenge siden dere har sett og savnet hverandre, legg ned telefonen da vel!



Anonymous poster hash: 3c9cc...f27
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at dette er oversharing, spesielt den statusen. Men mars er Endometriosis Awereness month :) Så om det er noe nytt hun poster, og ikke gjør dette hverdagslig, er det sikkert derfor det dukker opp nå. ;)

Det er hele året rundt. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som har venner med den hersens Timehop appen? Jeg gidder ikke se 15 bilder av hva du spiste til lunsj for 4 år siden! Ikke går det an å skjule den heller...



Anonymous poster hash: b3faa...18a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Er det flere enn meg som har venner med den hersens Timehop appen? Jeg gidder ikke se 15 bilder av hva du spiste til lunsj for 4 år siden! Ikke går det an å skjule den heller...

Anonymous poster hash: b3faa...18a

nei, hva går den ut på`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, hva går den ut på`?

Den samler opp det du gjorde på dags dato opp til x antall år siden.

Den poster dog ikke uten samtykke, så er personen selv som må aktivt trykke "share" for å legge ut minnene sine på facebook.

Jeg digger den appen, men bruker den kun for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navn Navnesen Venter og venter.......på å komme inn og få dommen - På xxx legekontor

Jadda...

:popcorn:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn Navnesen Venter og venter.......på å komme inn og få dommen - På xxx legekontor

Jadda...

:popcorn:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

"Fankern, positiv klamydiatest!"

Håper nesten det er svaret :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ❤️❤️❤️ I dag er søteste tantegull navnenavn 5 år ❤️❤️❤️ Tiden går så fort ❤️❤️❤️ Gratulerer så mye ❤️❤️❤️

12 hjerter begynner å bli standarden..

Anonymous poster hash: 62716...264

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fankern, positiv klamydiatest!"

Håper nesten det er svaret :fnise:

Åååå, jeg skulle jo kommentert: lykke til med klamydiatesten, krysser fingrene!!! :hjerte::hjerte::hjerte:

:ler:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg trodde faen ikke mine egne øyne da jeg klikket meg inn på facebook og finner følgende innlegg på veggen til min tante, fra en mann jeg ikke aner hvem er:

"Hei Audhild. Det var koselig å sjå deg igjen i går. Husker framleis kor me dansa fyste gongen på klubben. Det var tider det. Du i den tronge svarte kjolen din var utruleg deilig. Eg håper me kan ta opp kontakten igjen. Mallorca var kjekt forresten. Eg husker ikkje om eg fekk fortalt deg om det i går. Men kanskje me kan ta ein kaffe ein dag så snakkast me meir då, kanskje med litt dessert etterpå. He he. Hilsen Lars-Inge."

Jeg trodde det var kødd, men så dukket denne kommentaren fortløpende opp, fra samme fyr:

"Kvifor liker de denne meldinga, Jonas, Marit og Einar? Eg kjenner dykk ikkje, og dette er ein privat melding. Vennligst slutt å snok i meldingane mine."

Anonymous poster hash: ee697...54f

Haha! Off så flaut!
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faen ikke mine egne øyne da jeg klikket meg inn på facebook og finner følgende innlegg på veggen til min tante, fra en mann jeg ikke aner hvem er:

"Hei Audhild. Det var koselig å sjå deg igjen i går. Husker framleis kor me dansa fyste gongen på klubben. Det var tider det. Du i den tronge svarte kjolen din var utruleg deilig. Eg håper me kan ta opp kontakten igjen. Mallorca var kjekt forresten. Eg husker ikkje om eg fekk fortalt deg om det i går. Men kanskje me kan ta ein kaffe ein dag så snakkast me meir då, kanskje med litt dessert etterpå. He he. Hilsen Lars-Inge."

Jeg trodde det var kødd, men så dukket denne kommentaren fortløpende opp, fra samme fyr:

"Kvifor liker de denne meldinga, Jonas, Marit og Einar? Eg kjenner dykk ikkje, og dette er ein privat melding. Vennligst slutt å snok i meldingane mine."

Anonymous poster hash: ee697...54f

Uff så flaut! Synes rett og slett litt synd på personen som tydeligvis tror han sender privat melding. ....

Anonymous poster hash: 9f2e5...a6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, noen burde kanskje gjøre ham oppmerksom på at dette ligger ute til alles skue, før han rekker å skrive noe enda flauere - både for seg selv og tante. :flau:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, lukka gruppe. Men gruppa har mange tusen medlemmer. Det var snakk om menskopp. Noen synes den så stor ut, og andre lurte på hvor lenge den kunne sitte inne.

post-36678-0-71523400-1426098546_thumb.jpost-36678-0-93415500-1426098563_thumb.j

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, lukka gruppe. Men gruppa har mange tusen medlemmer. Det var snakk om menskopp. Noen synes den så stor ut, og andre lurte på hvor lenge den kunne sitte inne.

attachicon.gifIMG_20150311_072248.jpgattachicon.gifIMG_20150311_072441.jpg

Dette må jo være fra en av disse ebaygruppene:D

Anonymous poster hash: edaa1...dc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ❤️❤️❤️ I dag er søteste tantegull navnenavn 5 år ❤️❤️❤️ Tiden går så fort ❤️❤️❤️ Gratulerer så mye ❤️❤️❤️

12 hjerter begynner å bli standarden..

Anonymous poster hash: 62716...264

er dette en gammelstatus fra meg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette en gammelstatus fra meg? :fnise:

Den kom i går, så tror ikke det. Hun har slike statuser daglig,

Anonymous poster hash: 62716...264

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter kurs for Lillehammer og Ungdomsbirken i helgen. Fikk *sønnens navn* fri noen timer hvis jeg lovte å ta på meg helsesøsters undervisning om kjønnssykdommer og prevensjon, som han går glipp av på skolen i dag, så da er temaet for kjøreturen satt

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...