Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En på min venneliste har fått sitt første barn, og nå får vi da detaljerte statusoppdateringer om sprutbæsj, farge, konsistens og km/h denne avføringen kommer ut med. Folk mister tydeligvis alle sperrer og det meste av gangsyn når de blir foreldre. Denne personen er snart 50 år, og har alltid hatt statuser med politisk innhold og er samfunnsengasjert. Det forsvant visst ut av vinduet så fort babyen ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

En på min venneliste har fått sitt første barn, og nå får vi da detaljerte statusoppdateringer om sprutbæsj, farge, konsistens og km/h denne avføringen kommer ut med. Folk mister tydeligvis alle sperrer og det meste av gangsyn når de blir foreldre. Denne personen er snart 50 år, og har alltid hatt statuser med politisk innhold og er samfunnsengasjert. Det forsvant visst ut av vinduet så fort babyen ble født.

OMG...ut med babyen og all fornuft og inn med *må dele absolutt alt uinteressant med hele verden*.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

En på min venneliste har fått sitt første barn, og nå får vi da detaljerte statusoppdateringer om sprutbæsj, farge, konsistens og km/h denne avføringen kommer ut med. Folk mister tydeligvis alle sperrer og det meste av gangsyn når de blir foreldre. Denne personen er snart 50 år, og har alltid hatt statuser med politisk innhold og er samfunnsengasjert. Det forsvant visst ut av vinduet så fort babyen ble født.

:overrasket: ..... :unsure: ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse mødrene har tydeligvis funnet ut at de kan legge ut video på Facebook, for jeg så nettopp på ett opptak av en ett-åring som spiste maten sin selv.

Moren har tagget seg selv, samt flere navn på vennelista si og føler seg velsignet.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse mødrene har tydeligvis funnet ut at de kan legge ut video på Facebook, for jeg så nettopp på ett opptak av en ett-åring som spiste maten sin selv.

Moren har tagget seg selv, samt flere navn på vennelista si og føler seg velsignet.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Det er et stort øyeblikk i en forelders liv når barnet begynner å spise selv. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et stort øyeblikk i en forelders liv når barnet begynner å spise selv. :)

For foreldrene, ja. Det betyr ikke at alle andre er interessert :)

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på min venneliste har fått sitt første barn, og nå får vi da detaljerte statusoppdateringer om sprutbæsj, farge, konsistens og km/h denne avføringen kommer ut med. Folk mister tydeligvis alle sperrer og det meste av gangsyn når de blir foreldre. Denne personen er snart 50 år, og har alltid hatt statuser med politisk innhold og er samfunnsengasjert. Det forsvant visst ut av vinduet så fort babyen ble født.

Tipper vi har en felles venn her :fnise:

Endret av fruBeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har skrevet på veggen til noen andre:

"X.mars skal 'guttenavn' på x sykehus. Full utredning og diagnoseavklaring står det."

Altså, hørt om PM eller?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Noen har skrevet på veggen til noen andre:

"X.mars skal 'guttenavn' på x sykehus. Full utredning og diagnoseavklaring står det."

Altså, hørt om PM eller?

Jeg vet om NAV-ansatte og barnevernsarbeidere som forteller *hele verden* om sine private skilsmisser og krangel om bidrag på FB.....og diagnoser på barn..gjerne med navn!! Hva pokker!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en status på Valentinesday.

"Vi feirer ikke Valentinesday idag, feirer heller at lillegull er 2 mnd idag <3 <3 <3 "

Hva er det med småbarnsmødre å feire hvær j*** måned med ungene?

Ser støtt og stadig statuser med "8 mnd <3 <3 <3 "

Skal begynne å skrive statuser jeg også. "Feirer at jeg er 34 år og 4 mnd idag. Vennligst gratuler meg."

Endret av got2go
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faren det dreier seg om. Tror moren er noe yngre.

Er det relevant? Sorry avsporing..

:overrasket: ..... :unsure: ?

Anonymous poster hash: ec479...5e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp et bilde av en tre år gammel gutt med et stort lyn som sladder vitale deler, og teksten:

"*Mannens navn* och jag å flickorna sitter i soffan å kikar på TV .. Helt plötsligt hör vi något som sipprar i köket ....
Guess what ...
Då står min pojk å kissar i hund skålen i SÖMNEN å tror han är på toaletten stackars liten !"

Ufint å eksponere ungen på den måten synes jeg!



Anonymous poster hash: d8c6c...929
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på Facebook som hvert år legger ut " RIP- statuser" av bestefaren som hun aldri har møtt fordi han døde noen år før hun kom til, og hvor mye hun savner han..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En på min venneliste har fått sitt første barn, og nå får vi da detaljerte statusoppdateringer om sprutbæsj, farge, konsistens og km/h denne avføringen kommer ut med. Folk mister tydeligvis alle sperrer og det meste av gangsyn når de blir foreldre. Denne personen er snart 50 år, og har alltid hatt statuser med politisk innhold og er samfunnsengasjert. Det forsvant visst ut av vinduet så fort babyen ble født.

Jeg legger aldri ut noe om barnet mitt på facebook ;) Legger forsåvidt ikke ut noen statuser :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun samma dama som har tigget til seg klær osv på facebook og solgt klespakker til blodpriser pga dårlig økonomi skrev nettopp dette:

"Noen som har en fake LY veske eller lommebok å selge? Eller noe i den duren:-) kan også bytte, har masse klær!"

Eier hun ikke skam!? Førts må hun selge klær for å få råd til mat. Så må hun få klær av folk fordi hun ikke har klær å gå med selv! Og nå vil hun KJØPE fake!?!?

Ååå så sinna jeg blir kjenner jeg. Lar meg provosere så til de grader.

By som starter på T? Og poster i omtrent alle kjøp/salg-gruppene som er?

Anonymous poster hash: e736c...531

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en status på Valentinesday.

"Vi feirer ikke Valentinesday idag, feirer heller at lillegull er 2 mnd idag <3 <3 <3 "

Hva er det med småbarnsmødre å feire hvær j*** måned med ungene?

Ser støtt og stadig statuser med "8 mnd <3 <3 <3 "

Skal begynne å skrive statuser jeg også. "Feirer at jeg er 34 år og 4 mnd idag. Vennligst gratuler meg."

Ikke helt det samme, men jeg har ei som la ut sånn "happy valentine, elsker deg dattersnavn <3<3<3<3".

Hun la også inn valentinsdaghilsen til datteren sin i lokalavisa. Datteren er 1 år.

Syns litt synd på samboeren hennes som aldri får slik oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: cfc5e...bda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

By som starter på T? Og poster i omtrent alle kjøp/salg-gruppene som er?

Anonymous poster hash: e736c...531

Hehe, det stemmer ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...