Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare et spørsmål

Jeg la ut et morsdagsbilde med meg og søstra mi som barn og mamma, men først nå la jeg merke til at mamma drikker Baileys på bildet.. Burde jeg fjerne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare et spørsmål

Jeg la ut et morsdagsbilde med meg og søstra mi som barn og mamma, men først nå la jeg merke til at mamma drikker Baileys på bildet.. Burde jeg fjerne det?

Har det blitt forbudt å drikke Baileys?

Anonymous poster hash: 1081b...6d9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt forbudt å drikke Baileys?

Anonymous poster hash: 1081b...6d9

Det var da et usedvanlig dumt spørsmål. Jeg bare tenkte at noen kom til å tenke ett og annet når mamma sitter og drikker baileys sammen med småbarn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da et usedvanlig dumt spørsmål. Jeg bare tenkte at noen kom til å tenke ett og annet når mamma sitter og drikker baileys sammen med småbarn

Syntes ikke svaret du fikk Var så gæærnt jeg. Dumme spørsmål får dumme svar.

Anonymous poster hash: 73af5...33d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke svaret du fikk Var så gæærnt jeg. Dumme spørsmål får dumme svar.

Anonymous poster hash: 73af5...33d

Hvordan var det et dumt spørsmål? Valgte å slette bilde fordi noen kommenterte nettopp det jeg spurte om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det et dumt spørsmål? Valgte å slette bilde fordi noen kommenterte nettopp det jeg spurte om.

Kommenterte noen virkelig på at en eldre dame sitter med sine to voksne barn og små barnebarn og drikker et glass likør? Jeg går ut i fra at hun ikke var blank i blikket og tutedrakk?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommenterte noen virkelig på at en eldre dame sitter med sine to voksne barn og små barnebarn og drikker et glass likør? Jeg går ut i fra at hun ikke var blank i blikket og tutedrakk?

Bildet var av mamma og jeg og søstra mi som små. Jeg var vel sånn 6 på det bildet, søstra mi var 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet var av mamma og jeg og søstra mi som små. Jeg var vel sånn 6 på det bildet, søstra mi var 10

Da beklager jeg, var nok alt for rask til å lese gjennom det du skrev.

Men til spørsmålet ditt: jeg syntes et slikt bilde er helt innafor og hadde aldri tenkt noe over at moren din drikker likør på bildet.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det et dumt spørsmål? Valgte å slette bilde fordi noen kommenterte nettopp det jeg spurte om.

Jøss, hva gikk kommentarene på? Jeg hadde aldri så mye som tenkt over det. Om ikke ejg visste at det dreide seg om en alkoholisert mor, da. Og da regner jeg ikke med at man hadde lagt ut et bilde hvor uhn drakk noe med alkohol.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu har ikke tilfeldigvis blogg også?

Anonymous poster hash: d722e...be6

Ikke som jeg har sett.

Anonymous poster hash: 35adc...d29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet var av mamma og jeg og søstra mi som små. Jeg var vel sånn 6 på det bildet, søstra mi var 10

Det er da helt vanlig å ta seg et glass selv om det er barn tilstede? Bare å se på feriebildene folk legger ut fra syden, der drikkes det vin og øl og whatnot..

Anonymous poster hash: ec479...5e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forbindelse med sånn "vi-gir-bort-sånn-og-sånn-fordi-det-er-morsdag"-greie en del bedrifter har, hvor man må melde seg på trekkningen i kommentarfeltet, så er det OVERASKENDE hvor ynkelige folk gjør seg. Folk legger ut i det vide og det brede som hvor fælt de har det og hvor trist alt er, under fullt navn og bilde, hvor å kanskje vinne noen telysholdere til 199,-!

SIDEN DET ER MORSDAG DELER VI UT HJÄRTAN KRYDDER-TE TIL TO HELDIGE VINNERE, DELTA VED Å KOMMEMTERE I KOMMENTARFELTET (verdi kr 49,-).

Svar: "sitter alene på morsdag for første gang. Ungene har meldt seg inn i Jehovas Vitner og har brutt kontakten med familien. Eksmannen vant 200 millioner i eurolotto og har giftet seg med ei snelle på 19. Huset har brent ned og IF har satt seg på bakbena. Katta ble overkjørt i går, NAV stopper utbetalingene 1. Mars og fotsoppen er værre enn noensinne. Trenger virkelig å slappe av med litt te"

:ler: Hvem vet, kanskje denne teen kurerer fotsopp også?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun samma dama som har tigget til seg klær osv på facebook og solgt klespakker til blodpriser pga dårlig økonomi skrev nettopp dette:

"Noen som har en fake LY veske eller lommebok å selge? Eller noe i den duren:-) kan også bytte, har masse klær!"

Eier hun ikke skam!? Førts må hun selge klær for å få råd til mat. Så må hun få klær av folk fordi hun ikke har klær å gå med selv! Og nå vil hun KJØPE fake!?!?

Ååå så sinna jeg blir kjenner jeg. Lar meg provosere så til de grader.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun samma dama som har tigget til seg klær osv på facebook og solgt klespakker til blodpriser pga dårlig økonomi skrev nettopp dette:

"Noen som har en fake LY veske eller lommebok å selge? Eller noe i den duren:-) kan også bytte, har masse klær!"

Eier hun ikke skam!? Førts må hun selge klær for å få råd til mat. Så må hun få klær av folk fordi hun ikke har klær å gå med selv! Og nå vil hun KJØPE fake!?!?

Ååå så sinna jeg blir kjenner jeg. Lar meg provosere så til de grader.

En av venninnene mine følger den siden fant jeg ut, hun klaga på at den dama der spammer ned siden med tigginga si og hun har mest lyst til å be henne holde kjeft og få seg en jobb :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet om henne før.. Hun er gravid, og tror ikke det er noen som ikke har fått det med seg.. Hun har "vært på tur" til å føde i masse uker allerede, altså hun lengter etter det barnet så utrolig mye. Og det går jo utover alle som er venn med henne på facebook.

Hun tagger seg selv hos legen hver gang hun tror det skjer noe, hun skriver hver gang hun har vondt noen plass og hun maser så jævlig om den jævla fødselen. Hun har til og med skrevet lange kjærlighetsbrev til barnet på fb, hvor andre har kommentert at barnet ikke kan lese det. Da har hun svart med at hun skal lese det til barnet selv.

Tydeligvis er jeg ikke den eneste som er lei, på en av hennes daglige "nesten fødsel-statuser" har en kommentert: "La nå det barnet være i magen til den blir født, du har to uker til termin, og det kan gå 4 uker til den kommer ut. Har blitt lei av at du spammer facebook med dine forsøk på å føde!"

Hadde virkelig lyst å trykke liker, men torte dessverre ikke :)

Anonymous poster hash: 5f2bd...322

Dette har hun svart tilbake.. Hvor det kommer ifra, ja det får gudene vite :fnise:

Så til alle de seriøse menneskene i verden.. og til spesielt til de som ikke eier humor, what the fuuuck? det skader ikke å smile litt å ta livet med en klype humor..i stedetfor å være så himla seriøs! Prøv, dere får en ny hverdag:)

Å om ikke..så gidd å kommenter så sure hormon kommentarer til meg.. la det gå utover mannfolkene deres..

Anonymous poster hash: 5f2bd...322

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun samma dama som har tigget til seg klær osv på facebook og solgt klespakker til blodpriser pga dårlig økonomi skrev nettopp dette:

"Noen som har en fake LY veske eller lommebok å selge? Eller noe i den duren:-) kan også bytte, har masse klær!"

Eier hun ikke skam!? Førts må hun selge klær for å få råd til mat. Så må hun få klær av folk fordi hun ikke har klær å gå med selv! Og nå vil hun KJØPE fake!?!?

Ååå så sinna jeg blir kjenner jeg. Lar meg provosere så til de grader.

Kjenner til ei sånn ei jeg også, tigger til seg masse ting som hun etter sigende skulle selge til inntekt for en dyrevernorganisasjon. Men nå selger hun unna masse ting fordi hun har så dårlig råd... Får litt vondt av at folk har gitt bort ting i god tro som hun nå selger for å ta pengene selv.

Anonymous poster hash: 12ee2...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til ei sånn ei jeg også, tigger til seg masse ting som hun etter sigende skulle selge til inntekt for en dyrevernorganisasjon. Men nå selger hun unna masse ting fordi hun har så dårlig råd... Får litt vondt av at folk har gitt bort ting i god tro som hun nå selger for å ta pengene selv.

Anonymous poster hash: 12ee2...e36

Vet akkurat hvem du snakker om. Synes det ser litt fishy ut... Hun driver jo en "hjelpegruppe" der det samles inn klær/ting/penger til vanskeligstilte familier (også) nå, vet ikke helt hva jeg skal tro om det..

Anonymous poster hash: c4cb3...b5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forbindelse med sånn "vi-gir-bort-sånn-og-sånn-fordi-det-er-morsdag"-greie en del bedrifter har, hvor man må melde seg på trekkningen i kommentarfeltet, så er det OVERASKENDE hvor ynkelige folk gjør seg. Folk legger ut i det vide og det brede som hvor fælt de har det og hvor trist alt er, under fullt navn og bilde, hvor å kanskje vinne noen telysholdere til 199,-!

SIDEN DET ER MORSDAG DELER VI UT HJÄRTAN KRYDDER-TE TIL TO HELDIGE VINNERE, DELTA VED Å KOMMEMTERE I KOMMENTARFELTET (verdi kr 49,-).

Svar: "sitter alene på morsdag for første gang. Ungene har meldt seg inn i Jehovas Vitner og har brutt kontakten med familien. Eksmannen vant 200 millioner i eurolotto og har giftet seg med ei snelle på 19. Huset har brent ned og IF har satt seg på bakbena. Katta ble overkjørt i går, NAV stopper utbetalingene 1. Mars og fotsoppen er værre enn noensinne. Trenger virkelig å slappe av med litt te"

Åherregud, dette må være kødd! Pliiiiiis la det være kødd!! :grine:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud, dette må være kødd! Pliiiiiis la det være kødd!! :grine:

Jeg skrev bare et eksempel jeg fant opp selv (både status og svar), hovedsakelig fordi jeg skriver fra mobil og da er det så knotete å kopiere tekst mellom apper. Men eksempelet mitt er ikke veldig langt fra sannheten! Sett folk legge ut om vonde samlivsbrudd og helseplager og krangel med NAV og barneværnet og det ene med det andre. Virkelig stakkarsliggjøre seg selv for å kanskje vinne noe ræl som er verdt max et par hundre kroner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...