Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Seajewel

Har forresten en jeg studerer med, som kommenterte på en artikkel fra God Morgen Norge som skriver at dersom du lurer på noe om barneoppdragelse så spørr her! Denne frøkna har ikke barn, så vidt jeg vet, singel, og ikke gravid. Hun spørr "vordan ha sex når barna sover med foreldrene?" :fnise:

Dette så jeg også, og håpet hun ikke hadde unger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte ha en UNIVERSITETET - pause :wow: Det blir så sukkersøtt at man går konstant rundt med kvalme :erter:

Det har for det meste gått i "verdens beste mann - statuser" - hjerte hjerte hjerte. Hun har nettopp vært syk: "Føler seg syk", selvsagt ramler kommentarene inn: hjerte, stakkars, hva feiler det deg? Uten svar. Så kommer det: "Venter på akutttime hos legen". Morgenen etter: "Legemidlene virker slik de skal, så nå er jeg klar for nok en fantastisk dag på UNIVERSITETET <3 <3 <3".

"Elsker den nye spisestuen vår <3 <3 <3" Bilde av spisestuen. Mange kommentarer, lekker, gratulerer. Når blir jeg invitert på middag? :D Hvorpå UNIVERSITETET svarer: "Det må bli til sommeren vakre deg, jeg må fokusere på studiene mine <3 Studerer på universitetet :)"

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk har jeg observert flere ganger nå at hun har skrevet universitetet med små bokstaver :sjokkert: Hva skjer'a? Vi har ikke fått vite hvordan EKSAMEN gikk - kan det ha gått dårlig? :vetikke:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk har jeg observert flere ganger nå at hun har skrevet universitetet med små bokstaver :sjokkert: Hva skjer'a? Vi har ikke fått vite hvordan EKSAMEN gikk - kan det ha gått dårlig? :vetikke:

Du må spørre henne hvordan det gikk!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en bekjent som nettopp har begynt å selge forever living, og hun spammer ned facebook.

Vil du føle deg bra? Ha mer energi i hverdagen? Pleie hud, hår og sinn?

Med naturlige produkter og 90 dagers fornøydhets garanti finner du garantert ett produkt som passer for deg og dine behov.

Ta kontakt for en hyggelig prat om forever living Uttrykksikonet smile

Må gjerne følge siden min for info om produkter og kampanjer

*link til side*

Alltid godt med ett webinar fra forever living

Uttrykksikonet smile
Lært masse i kveld også Uttrykksikonet smile

Følg gjerne forhandler siden min

Blitt forhandler av Forever Living

Lik gjerne siden min, der vil det komme info om produkter og kampanjer

Og ved siden av Forever Living så er det oversharing av datter.



Anonymous poster hash: 24d82...714
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk har jeg observert flere ganger nå at hun har skrevet universitetet med små bokstaver :sjokkert: Hva skjer'a? Vi har ikke fått vite hvordan EKSAMEN gikk - kan det ha gått dårlig? :vetikke:

Ho skriver faktisk med store bokstaver? Jeg trodde det bare var noe du la til for å understreke

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk har jeg observert flere ganger nå at hun har skrevet universitetet med små bokstaver :sjokkert: Hva skjer'a? Vi har ikke fått vite hvordan EKSAMEN gikk - kan det ha gått dårlig? :vetikke:

Hva skjeer?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIden heter The One People. Full av gærninger. Hun der Ingunn Sigurdsdatter (hun som nekter å betale noe som heslt, og har "meldt seg ut" av Staten Norge) er veldig aktiv der inne. De mener bankene låner ut penger de ikke har/via tredjepart (hvis jeg forstår rett), og dermed ikke kan kreve tilbake noe de i utgangspunktet ikke hadde. SÅ da er det altså bare å låne penger og nekte å betale, altså. Ei der inne fikk litt pes for det, da, siden hennes gamle far var kausjonist, og tidligere styreleder i banken hennes... :rulle:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Da man trodde man hadde sett alt... :sjokkert: Hva er dette slags folk... Tusen takk, flott tidsfordriv når man kjeder seg :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da man trodde man hadde sett alt... :sjokkert: Hva er dette slags folk... Tusen takk, flott tidsfordriv når man kjeder seg :hoho:

Kan du sende link? Finner den ikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette blir siste post om hr og fru ALLERMESTGRAVID for det blir ellers seks mnd med spam i tråden. Mer babytøy er postet, hashtags når nye høyder (#kulestekidnigata) og foreldrene omtales varmt som besteforeldre. Minst annenhver dag er de gravide på face.

Anonymous poster hash: d0f26...c11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber med det samme som dette stakkar "individet". Hadde jeg fått et slikt brev/e-post hadde jeg avsluttet saken og latet som jeg ikke hadde sett det. Hva svarer man på noe sånn?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Phoenix

Jeg jobber med det samme som dette stakkar "individet". Hadde jeg fått et slikt brev/e-post hadde jeg avsluttet saken og latet som jeg ikke hadde sett det. Hva svarer man på noe sånn?

Må man svare på sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...